LOI

Chris

Slechte ervaring met LOI voor serieuze opleiding

Ervaringen LOI

Ik heb helaas zeer slechte ervaring met de LOI. Op dit moment wacht ik al 10 weken op mijn diploma. Op Emails wordt niet gereageerd en vanmorgen 25-05-2020 heb ik getracht de klantenservice te... Ik heb helaas zeer slechte ervaring met de LOI. Op dit moment wacht ik al 10 weken op mijn diploma. Op Emails wordt niet gereageerd en vanmorgen 25-05-2020 heb ik getracht de klantenservice te bellen. Helaas blijkt de LOI telefonisch momenteel ook niet bereikbaar te zijn. Correspondentie is daarom momenteel nauwelijks mogelijk.

Toch heeft dit weinig met de Corona maatregelen te maken. Als student voel ik mij reeds lange tijd niet serieus genomen. Het inschrijven voor de studie verliep al problematisch, ik moest weken wachten op de onderwijsovereenkomst en kon al die tijd niet starten. Later werden de examenvouchers pas gestuurd nadat ik het examen allang had geboekt. Ik moest daardoor de examens weer annuleren of simpelweg nogmaals zelf betalen (terwijl ik hiervoor al betaald had via het cursusgeld). Ander voorbeeld is de toekenning van enkele vrijstellingen, dit heeft maanden en vele telefoontjes en Emails geduurd. Ik moest zelfs het EVC bureau om hulp vragen aangezien ik niet door de bureaucratische muur van de LOI organisatie heen kwam. Ook komt de LOI de door haar zelf opgestelde schriftelijke reactietermijn van twee weken structureel niet na. Als je hen belt, krijg je steevast te horen dat er een andere afdeling mee bezig is en dat er snel actie wordt ondernomen.

Deze telefonische toezeggingen blijken geen waarde te hebben. Ik zou mijn diploma binnen 6 weken ontvangen (= standaard termijn). Daarna was de telefonische toezegging telkens "uiterlijk volgende week". Dit was voor mij van belang aangezien ik mij moet inschrijven voor een vervolgopleiding die dit voorjaar van start gaat. De LOI is haar beloftes niet nagekomen en de termijn voor inschrijving bij mijn vervolgopleiding is inmiddels verlopen. Instromen dit voorjaar is daarmee onmogelijk geworden en ik ben nu genoodzaakt om te wachten tot september 2020.

Tijdens het laatste telefonische contact heeft medewerker mevrouw Verhaar toegezegd dat het diploma met spoed verstuurd zou worden indien er geen bijzonderheden zijn. Heden 26-05-2020 heb ik noch het diploma ontvangen, noch een bericht over bijzonderheden, noch een antwoord op mijn Email d.d. 15-05-2020. De consequentie is dat ik ruim een half jaar vertraging oploop. Ik kan mijn diploma niet aanwenden voor een baan en ook niet om verder te studeren.

Bij de LOI kun je probleemloos een hobbycursus volgen, maar voor een serieuze opleiding is deze school ongeschikt.

Beste Chris,
Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de LOI. Het is goed dat je contact met ons hebt opgenomen.
Wij zijn ons ervan bewust dan onze bereikbaarheid momenteel...
Beste Chris,
Wij zijn ons ervan bewust dan onze bereikbaarheid momenteel slecht tot zeer slecht is. Om dit te kunnen verbeteren zijn wij druk bezig met het werven van nieuwe collega's.
Om ervoor te kunnen zorgen dat jij het diploma zo spoedig mogelijk ontvangt, willen wij je vriendelijk vragen een mail naar webcare@loi.nl te sturen. Vergeet niet om hierbij jouw cursistennummer te vermelden, inclusief een verwijzing naar dit bericht.
Alvast hartelijk dank voor jouw reactie.

Kim Coenen

Kiderboeken schrijven

Ervaringen LOI

Duidelijke online leeromgeving die ondersteund wordt met lesstof voor thuis. Erg duidelijk en overzichtelijk.

Beste Kim,
Wij vinden het super leuk om te horen dat je de cursus met zoveel plezier volgt, hartelijk dank voor dit mooie compliment.
Wij wensen je veel plezier en succes met het...
Beste Kim,
Wij wensen je veel plezier en succes met het vervolg!

Willem

Kinderboeken schrijven

Goed aanbod

Beste Willem,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wij zijn erg blij om te lezen dat je de cursus Kinderboeken schrijven als positief ervaart.
Wij wensen je veel succes en plezier in de...
Beste Willem,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wij wensen je veel succes en plezier in de toekomst!

Danielle Schuman

Pedagogisch medewerker

Ervaringen LOI

Service en correspondentie is zeer vlot, duidelijk en behulpzaam! Ik zou zeker aan anderen adviseren om een opleiding te volgen bij de LOI!
Mijn opleiding is goed te combineren met mijn gezin...
Mijn opleiding is goed te combineren met mijn gezin en in eigen tempo te volgen. Erg tevreden! ?

Beste Danielle,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wij blijven ons uiterste best doen om het studeren zo comfortabel mogelijk voor je te maken.
Wij wensen je nog heel veel...
Beste Danielle,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wij wensen je nog heel veel studieplezier toe!

Debby

Budgetcoach

Ervaringen LOI

Bij LOI volg ik een leerzame cursus en heb ik goede ervaringen met de service van LOI!

Beste Debby,
Bedankt voor je positieve review
Superleuk om te lezen dat de studie goed bevalt!
Wij wensen je nog heel veel studieplezier toe.
Wishal, LOI...
Beste Debby,
Bedankt voor je positieve review
Superleuk om te lezen dat de studie goed bevalt!
Wij wensen je nog heel veel studieplezier toe.

Pengel Mirjam L.J.

Business English B2

Ervaringen LOI

Ik ben over het algemeen tevreden over de service van LOI. Vanwege de covid-19 situatie heb ik enige stagnatie ondervonden m.b.t. ontvangst van mijn lesmateriaal, maar dit heeft niet aan LOI... Ik ben over het algemeen tevreden over de service van LOI. Vanwege de covid-19 situatie heb ik enige stagnatie ondervonden m.b.t. ontvangst van mijn lesmateriaal, maar dit heeft niet aan LOI gelegen. Uiteindelijk heeft LOI ingespeeld op mijn verzoek om vooruitlopend de informatie digitaal op te sturen. Ik ervaar de service nog steeds als prettig, want de cursist wordt tijdig geïnformeerd bij elke nieuwe situatie.

Beste Mirjam,
Bedankt voor je positieve woorden!
Beste Mirjam,
Bedankt voor je positieve woorden!
We bevinden ons momenteel in een situatie waarbij zowel de LOI als de studenten zich in een overmachtspositie bevinden. Uiteraard doen we ons uiterste best om zo goed mogelijk op de situatie te kunnen anticiperen.
Wij wensen je een zeer leerzame studieperiode toe.

N v Beek

Frans Taalcursus

Ervaringen LOI

Slechte service. 1 maand na inschrijving heb ik mijn bestelde pakket nog niet compleet. Toen ik verzocht op ontbinding kreeg ik de mededeling dat het na de wettelijke 14 dagen termijn is en dit niet... Slechte service. 1 maand na inschrijving heb ik mijn bestelde pakket nog niet compleet. Toen ik verzocht op ontbinding kreeg ik de mededeling dat het na de wettelijke 14 dagen termijn is en dit niet mogelijk is.

Zij maken de fout, leveren niet en ik kan niet ontbinden. ZEER SLECHTE SERVICE

Beste Nick,
Bedankt voor bericht!
Beste Nick,
Bedankt voor bericht!
Eg jammer om te vernemen dat je nog niet kunt starten met de cursus. Het is erg begrijpelijk als je motivatie hierdoor afneemt. Echter zouden wij dit voor je willen uitzoeken en je op zeer korte termijn van een passende oplossing willen voorzien.
Wij willen je vriendelijk vragen om ons in een persoonlijk berichtje het cursistennummer te mededelen met daarin een korte verwijzing naar dit bericht op feedback company.
Het e-mail adres waarop je ons kunt benaderen is: webcare@loi.nl
In afwachting op je reactie.

Ivanka van der Reest

Kort MBO Pedagogisch medewerker kinderopvang

Ervaringen LOI

Zeer tevreden! Vanaf het moment dat ik voor het eerst contact legde om te vragen om een offerte tot nu in mijn studie positieve ervaringen. Ik had een boek dubbel en een ontbrekend boek, direct... Zeer tevreden! Vanaf het moment dat ik voor het eerst contact legde om te vragen om een offerte tot nu in mijn studie positieve ervaringen. Ik had een boek dubbel en een ontbrekend boek, direct opgelost. Ik snapte niet hoe ik de Kennistrainer aan de praat kreeg, stuurde een berichtje erover en binnen een half uur werd ik gebeld en geholpen. De mensen die voor je klaar staan zijn allemaal enthousiast, vriendelijk, professioneel en toch persoonlijk betrokken met je. Klantenservice kan gewoon niet beter. En de opleiding zelf is ook heel fijn. Ik wilde me eerst kunnen richten op het grootste deel theorie omdat dat voor mij beter werkt, dat kon via een korte opleiding waarin bijna alle theorie behandeld wordt. Ideaal voor mij, en omdat het een thuisstudie betreft kan ik zelf mijn leermomenten inplannen. Al met al is de keuze voor de gewenste opleiding bij dit instituut de beste keuze die ik in mijn leven gemaakt heb. Studeren bij de LOI beveel ik graag aan.

Beste Ivanka,
Bedankt voor je bericht.
Onwijs bedankt voor de positieve woorden!
Beste Ivanka,
Bedankt voor je bericht.
Onwijs bedankt voor de positieve woorden!
Wij doen ons uiterste best om je tijdens de gehele studieperiode te kunnen voorzien van optimale begeleiding zodat je in alle rust met vooral heel veel plezier kunt studeren.
Nog heel veel leerzame studiejaren gewenst!

Nada Ciric

Apothekersassistente mbo4

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden tot nu toe, met die “ derde weg” van leren voor volwassenen . Deze manier van leren bestond niet in mijn land en ik ben erg blij dat jullie me de kans hebt gegeven om mijn talenten... Ik ben tevreden tot nu toe, met die “ derde weg” van leren voor volwassenen . Deze manier van leren bestond niet in mijn land en ik ben erg blij dat jullie me de kans hebt gegeven om mijn talenten in mijn latere leven te ontdekken.

Beste Nada,
Onwijs bedankt voor je perfecte store!
Wij zijn erg enthousiast dat de opleiding in volle tevredenheid wordt afgenomen.
Uiteraard zullen wij ons best blijven doen om je te...
Beste Nada,
Onwijs bedankt voor je perfecte store!
Uiteraard zullen wij ons best blijven doen om je te kunnen blijven voorzien van optimale studiefaciliteiten en uiteraard alle comfort gedurende je studieperiode.

Patricia

Engels

Beste Patricia,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wij wensen je nog heel veel studieplezier toe!