LOI

P.Gerritzen

Pabo

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden. De ca,pus is overzichtelijk en als ik vragen heb wordt ik altijd goed geholpen. Ook het ingestuurde werk krijg ik altijd snel terug.

kasia

Al drie opleiding gedaan via LoI .

Enorm tevreden. Goede contact

Beste Kasia,

Onwijs bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een positieve review te geven.

Wat tof om te lezen dat je al 3 opleidingen bij ons hebt gevolgd, daar mag je best trots op zijn.
Uiteraard zijn wij er ook erg blij mee dat je zo tevreden bent met de LOI.

Wij hopen dat je veel profijt zult hebben van de opgedane kennis!

Een hele fijne dag toegewenst.

Hans Kamstra

Basis cursus Engels

Ervaringen LOI

Ben zeer tevreden. Goede opleiding, betaalbaar, zeer duidelijk lesmateriaal, zit goed in elkaar. Een aanrader om thuis een opleiding te doen.

Beste Hans,

Bedankt voor je zeer positieve beoordeling!

Superfijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je gekozen opleiding.

Indien je nog bezig bent met je studie wensen wij je uiteraard nog heel veel studieplezier toe!

Wishal, LOI Webcare

Kolibrie

PDL

Ervaringen LOI

Flexibel leren was nog nooit zo eenvoudig

Beste Kolibrie,

Onwijs bedankt voor je positieve review!

Fijn om te zien dat de cursus PDL® je goed bevalt. We zijn nooit te oud onze kennis te verbreden, en hoe fijn is het dat dit gewoon in onze eigen tijd kan?

Fijn weekend toegewenst!

Sherida

Pw4

Ervaringen LOI

Goeie service ... je word snel geholpen
Je voelt je begrepen.. zeker aan te bevelen om te starten met een opleiding

Snelle levering !!

Beste Sherida,

Ontzettend bedankt voor je positieve review! Dit doet ons goed zo op de donderdag ochtend.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de opleiding, en de service die daar bij hoort bij de LOI.

Heel erg veel succes en studieplezier toegewenst!

jessica

Helpende zorgwelzijn MBO 2

Ervaringen LOI

goed gericht op de zorg en in de praktijk

Beste Jessica,

Hartelijk bedankt voor je positieve review!

Wij horen graag hoe onze studenten de opleidingen ervaren, zowel positief als negatief, daar kunnen wij van leren.
Uiteraard is het extra leuk als een student zijn of haar waardering laat blijken en de opleiding positief ervaart.

Heel veel succes en studieplezier toegewenst.

Mirjam Sprenger

Cursus autobiografisch schrijven

Ervaringen LOI

De LOI heeft een aantal goede en interessante opleidingen en cursussen. De begeleiding door docenten vind ik over het algemeen ook goed, ze reageren snel en helpen waar nodig. De opbouw en inhoud van de opleidingen zijn goed en je leert veel, maar je moet het wel zelf doen.

Beste Mirjam,

Wat onwijs leuk dat je de tijd hebt genomen om ons een positieve review te geven, dankjewel!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de gekozen cursus.
Wij geven inderdaad het hulpmiddelen, maar je moet het uiteindelijk zelf doen. Wij hebben het volste vertrouwen er in dat dit gaat lukken.

Heel veel plezier en succes toegewenst met de cursus!

Rose

HBO-V verkort

Ervaringen LOI

Gedreven docenten vanuit de praktijk. Dit zorgt voor dynamiek tijdens de lessen.

Beste Rose,

Bedankt voor je positieve waardering!

Onwijs leuk om te mogen vernemen dat de opleiding positief in de smaak is gevallen! Het is voor ons belangrijk om betrokken te blijven bij onze studenten. Dit geeft ons de nodige inzichten om alle studiefaciliteiten te kunnen optimaliseren, waaronder een goed werkende campus omgeving.

Wij streven ernaar om onze studenten alle flexibiliteit en plezier te kunnen bieden tijdens het studeren!

Wanneer je inhoudelijke vragen zou willen stellen over je opleiding, dan mag je ons benaderen via webcare@loi.nl

Wishal,LOI Webcare

Lisa Gielen

Freelance thuiskapster

Ervaringen LOI

Hele leuke en leerzame opleiding. De opleiding is goed te volgen en te doen als thuisstudie. De meeste opdrachten zijn goed haalbaar en je krijgt een eerlijk antwoord van docent maar ook vaak hele leuke feedback

Beste Lisa,

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Superleuk dat je de opleiding op een educatieve maar vooral plezierige wijze kan doorlopen. Wij wensen je uiteraard nog heel veel studie plezier toe!

Wanneer je tijdens het studeren vragen zou willen stellen over je opleiding, dan mag je ons per e-mail bericht benaderen via webcare@loi.nl

Wishal, LOI Webcare

tabon

Medewerker marketing en communicatie

Ervaringen LOI

ingeschreven via de telefoon, werd totaal niet geïnformeerd over de prijs (totaal niet transparant over de kosten). Eenmaal begonnen zeer slecht les materiaal en dus binnen de twee weken opleiding gestopt. Desondanks schrijft Loi toch de eerste termijn af. NOOIT BEGINNEN AAN LOI EEN OPLEIDING! Een .gewaarschuwd mens telt voor twee