Marloes

Een leuke spontane meid! Deed het erg leuk met onze zoon. Zelfs als onze dochter mee moest betrok ze haar bij de “les” was duidelijk. Onze zoon vond het een feest om naar Brenda toe te gaan.

Frank

Onze logopediste Gabrielle is een topper in haar vakgebied en neemt haar werk serieus en is daardoor zeer enthousiast. Dat straalt ze ook duidelijk uit naar haar patiënten. Het doel van de logopedie... Onze logopediste Gabrielle is een topper in haar vakgebied en neemt haar werk serieus en is daardoor zeer enthousiast. Dat straalt ze ook duidelijk uit naar haar patiënten. Het doel van de logopedie van mijn dochter is bereikt en daar zijn wij erg blij mee. Wij zullen Gabrielle dus zeker aan iedereen aanbevelen!

Door de behandeling van de logopedist heeft mijn zoontje nu geen spraakproblemen meer

Wendy Bosma

Super vriendelijke open logopedist. Duidelijke uitleg en onze dochter is er met veel plezier altijd geweest. Ze heeft er veel geleerd en is met sprongen vooruit gegaan voor het doel waarvoor ze is... Super vriendelijke open logopedist. Duidelijke uitleg en onze dochter is er met veel plezier altijd geweest. Ze heeft er veel geleerd en is met sprongen vooruit gegaan voor het doel waarvoor ze is gekomen.

Emma neemt de tijd, legt alles duidelijk uit en stelt Je op je gemak. Intake gesprek heb ik als zeer positief ervaren, zij luistert goed.

Het was op school dus in een vertrouwde omgeving, mijn zoon voelde zich op zijn gemak en het waren duidelijke instructies en oefeningen , heel praktisch wat voor hem werkt

fran catanuso

I got the sense that the logopedie really understood Leo's abilities and leveraged his interests in his treatment plan

Emma is ontzettend professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Ik kreeg duidelijke en haalbare oefeningen. Telkens analyseerde we de vooruitgang en kwam er geleidelijk iets bij. Bij het rekken van... Emma is ontzettend professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Ik kreeg duidelijke en haalbare oefeningen. Telkens analyseerde we de vooruitgang en kwam er geleidelijk iets bij. Bij het rekken van m'n nekspieren was ze heel vertrouwelijk en voorzichtig. Ik voelde me op m'n gemak. Ze vroeg om toestemming en praatte me gezellig door de behandelingen heen!

Angelique van Beek

De logopedisten hebben mij heel goed geholpen. Heel duidelijk en professioneel. Ze zijn deskundig,heel vriendelijk. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak. Zou zeker deze logopedisten aanbevelen.... De logopedisten hebben mij heel goed geholpen. Heel duidelijk en professioneel. Ze zijn deskundig,heel vriendelijk. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak. Zou zeker deze logopedisten aanbevelen. Zijn toppers.