LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Mpunt

Ik werd erg enthousiast van de originele portfolio en stijl die ik daar zag, in vergelijking met andere bedrijven die ik heb bekeken.
De eerste opzet was er erg snel, binnen de beloofde 48...
De eerste opzet was er erg snel, binnen de beloofde 48 uur. Maar het sprak me helemaal niet aan, dat was een tegenvaller.
Ik heb persoonlijk contact gemist, we begrepen elkaar alleen via mail niet voldoende m.i. Dat heb ik ook aangegeven. Vragen die ik stelde zijn niet beantwoord. De stappen in het hele proces waren voor mij ook onduidelijk.
Helaas is daar niks aan veranderd tijdens het proces. Ik heb de expertise van jullie als bedrijf gemist en voor mijn gevoel het hele logo zelf bedacht en is het alleen door jullie uitgewerkt. Mogelijk waren mijn verwachtingen te hoog gespannen....

Springfield English Language Training

Heel positief (bedankt, Milan!)

BobbEland Coaching

Het was in het begin een beetje wennen. De eerste versies van het logo vond ik niet mooi en geen vertaling van mijn wensen. Door een persoonlijk gesprek met de accountmanager, is het vervolg heel... Het was in het begin een beetje wennen. De eerste versies van het logo vond ik niet mooi en geen vertaling van mijn wensen. Door een persoonlijk gesprek met de accountmanager, is het vervolg heel goed opgepakt. Mijn logo is echt heel mooi geworden!

Predator webdesign

Super! Heel erg blij met de gemaakte logo's , snelle service en heel snel antwoord terug

PlaygroundXL.nl

Hele goede ervaring gehad met LogoLove, ze hebben ons goed geholpen met onze wensen!

VDLH Technologies B.V.

Prima service en snelle reactie. Duurde iets langer vermoedelijk door de kerst en nieuwjaars periode.

Degomar

Heel professioneel en vlotte communicatie

iBundle

Super service! Erg goed geholpen.

Bonfeet Pedicurepraktijk

Zeer tevreden over mijn logo. Goede en snelle communicatie.
Er was goed over het logo nagedacht dus na wat aanpassingen voornamelijk in kleur een prachtig logo ontvangen