LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

D-CASA

Het contact met LogoLove verliep vlot en ben zeer tevreden met het logo dat is ontworpen voor mijn bedrijfje.

Oernatuur

Het design voor het logo en de huisstijl overtrof onze verwachting. We waren daar erg blij mee. Contacten verliepen soepel, we werden erg vriendelijk en snel geholpen. Dank Milan, LogoLove!

Marcel

Leuk contact - snel - creatief

Jolanda Koster

LogoLove is geweldig, ik heb net mijn tweede logo en huisstijl hier laten maken. Snelle reacties en een hele creatieve team. Gewoon doen!!

Double S

Creatief en neemt wensen goed mee in het ontwerp!

DryMeat.nl

Topbedrijf dat snel reageert en ons bedrijf heeft voorzien van een perfect passend logo met bijbehorende huisstijl. Een aanrader voor iedereen die snel wil schakelen.

VA

Super goed, prachtig logo en vooral heel snel geholpen!

Rijschool Flame

Fijn bedrijf om mee te werken,

Beregoed

Ik had niet verwacht zo tevreden te zijn. Binnen een paar dagen ontving ik mijn logo, ik was meteen enthousiast. Elke keer werd er erg goed naar mijn feedback geluisterd en werden de ontwerpen nog... Ik had niet verwacht zo tevreden te zijn. Binnen een paar dagen ontving ik mijn logo, ik was meteen enthousiast. Elke keer werd er erg goed naar mijn feedback geluisterd en werden de ontwerpen nog mooier dan ik me ooit kon voorstellen. LogoLove is echt een aanrader