LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Gesu

Snelle afhandeling. Mooi ontwerp hoefde niks meer aan te passen.

M.k.M klus en montage

Ik ben goed geholpen en een professionele logo hebben ze ontworpen super blij mee

SND bouwbedrijf

Geweldige ervaring, zeer positief over de communicatie en kwaliteit van mijn logo. Ik kan een ieder LogoLove van harte aanbevelen

Van Lent

Zeer tevreden met mijn logo/huisstijl

FC Rotating Support Services

In het begin was het even wennen om zaken te doen via mail alleen.
Miste wat directe contact (telefoon ten minste)
Maar moet het zeggen dat ik SUPER tevreden ben met de resultaat.

Cosmetisch instituut Joke hooiveld

Komen geen afspraak na en hoor niets van ze… wel ondertussen al een paar weken €240,- op hun rekening!! Ik raad dit bedrijf niet aan!!

Reactie LogoLove:

Beste Joke,
Beste Joke,
Hartelijk dank voor je terugkoppeling. We hebben meerdere malen contact met je opgenomen met nieuwe logo's, en hebben helaas geen reacties hierop gehad. We begrepen dat je dit verder elders heb willen laten oppakken, en hebben hierom ook conform onze 100% tevredenheidsgarantie het complete bedrag teruggestort. We wensen je verder veel succes met jouw onderneming!
- Team LogoLove

Gilead Care

Geweldige service, snel en zeer servicegericht!

Kidsbarn

Leuk contact gehad en na wat aanpassingen van het eerste ontwerp, was het tweede ontwerp precies wat ik zocht. Aanrader!