LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Franchised

Een geweldige ervaring met een prachtige resultaat!

Ondanks hun beperkte capaciteit door uitbreiding van de business en corona maatregelen heeft LogoLove mij goed geholpen.

Pure Horses Store

Ondanks de drukte met het uitbreiden van het bedrijf blijft de service met enige vertraging SUPER! Wij van Pure Horses Store zijn zeer te vrede met het geleverde resultaat!

Fatih Aslan

Vreselijk, nooit meer.

Snelle service en supermooi logo!

Coelman Management BV

Erg snel resultaat, goed geluisterd naar de wensen en prettig contact via mail.

Eric de Klein / Curtius Financiële Specialisten

Zeer positief. Binnen een week een nieuwe huisstijl die helemaal past binnen de wensen. Gewenste aanpassingen werden heel snel verwerkt. Kortom, helemaal tevreden.

Karien van Alles-in-orde.nl

Logolove heeft mijn aandacht getrokken door het gepubliceerde portfolio. Naar mijn mening is Logolove op een bijzonder mooie manier in staat om de uitstraling van een bedrijf of organisatie weer te... Logolove heeft mijn aandacht getrokken door het gepubliceerde portfolio. Naar mijn mening is Logolove op een bijzonder mooie manier in staat om de uitstraling van een bedrijf of organisatie weer te geven in een logo en huisstijl. Ik heb daarom niet verder gezocht en ben meteen met Logolove in zee gegaan. Mijn vragen op allerlei gebied zijn op een prettige manier steeds beantwoord. Ik ben hier zo blij om dat ik Logolove al aan diverse anderen heb aanbevolen.

Abisinia

Beste service, uitstekende kwaliteit!

Formenz Zorg

Communicatie is laagdrempelig en verloopt snel. Aanlevering logo was op tijd. Professioneel werk geleverd. Prijs/kwaliteit klopt helemaal. Al met al tevreden en raad dit voor elke ondernemer aan!