LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Meurs cadeaushop en feestwinkel

Goede service en leveren mooie ontwerpen

Kimono

Snelle reacties en prachtig werk!

Kapper Simon

Over het algemeen een goede ervaring. Logolove heeft op basis van mijn wensen een mooi logo neergezet. Het eerste ontwerp beviel mij niet maar werd wel netjes aangepast. Dit duurde wel wat langer... Over het algemeen een goede ervaring. Logolove heeft op basis van mijn wensen een mooi logo neergezet. Het eerste ontwerp beviel mij niet maar werd wel netjes aangepast. Dit duurde wel wat langer (totaal anderhalf week)

Michael Koeners

Zeer goed

Tim Gratzke

In the end logo love delivered a fine logo according to my requirements. Unfortunately communication was a little bit slow and I had to wait around 2 weeks for a revision but they carried it out... In the end logo love delivered a fine logo according to my requirements. Unfortunately communication was a little bit slow and I had to wait around 2 weeks for a revision but they carried it out eventually.

Ninja Society

Transparant en duidelijk, logolove heeft een supergaaf logo voor ons ontworpen

DD Consultancy

Top 👍🏼

Desiree Nijst Perf.

Fijn, logo en huisstijl laten ontwerpen. De huisstijl duurde wel wat langer, dat was jammer omdat ik haast had. Ze gaven aan druk te zijn op het moment. Verder gewoon goed en mooi ontwerp, zeker... Fijn, logo en huisstijl laten ontwerpen. De huisstijl duurde wel wat langer, dat was jammer omdat ik haast had. Ze gaven aan druk te zijn op het moment. Verder gewoon goed en mooi ontwerp, zeker waard.

Bakas Bouwbedrijf

Snel en goed

Richard Meulen

Geweldig, inmiddels mijn 5e logo laten maken bij LogoLove. Voor al mijn bedrijven hebben ze een mooie branding mogen maken