LogoLove

Goed tevreden

Milan’s cleaning

Perfect

Finca el Agua da Vida

In nog geen 3 aanpassingsrondes werd een tof logo ontwerp gerealiseerd, snel en super gedaan!

Keratoconuscentrum Nederland

Fantastisch mooi en onderscheidend logo. Prima mogelijkheden tot eigen inbreng. Zeer professioneel!

Achilles

Vriendelijke service en een megamooi logo ontwerp gekregen. Erg fijn bedrijf!

Next Level Charters

Ontzettend vriendelijk en meedenkend. Zelfs 3 jaar later nog hulp voor het optimaliseren van bepaalde bestanden. En ook nog eens binnen een uur reageren op de mail. Echt super 👌

Marlène

Zeer zeer mooi logo ontwerp. Ik heb inmiddels mijn visitekaartjes ook binnen en het ziet er meer dan geweldig uit

Steffie

In het begin aardig wat contact gehad, verder vriendelijk en snelle reacties. Wilde 2 logo's laten maken voor mijn bedrijven. Met één logo was ik gelijk tevreden, voor de ander vroeg ik de kleur te... In het begin aardig wat contact gehad, verder vriendelijk en snelle reacties. Wilde 2 logo's laten maken voor mijn bedrijven. Met één logo was ik gelijk tevreden, voor de ander vroeg ik de kleur te wijzigen. Dit was allemaal geen probleem. Maar vooraf vroeg ik of ze een speciaal visite kaartje konden creëren en hierbij had ik voorbeelden gestuurd. Ze zeiden dat het kon, maar ik kreeg een simpel visite kaartje waar ik nu nét niet naar gevraagd had. Ik betaalde de factuur met de vraag erbij of ze wel het visitekaartje nog aan wilden passen, omdat ik hier niet tevreden over was. Maar toen was er onmogelijk meer contact te krijgen. 500 euro verder en nu kan ik alsnog bij een ander aankloppen om het visitekaartje goed te krijgen. Slechte zaak!

No-Nonsense Energieadvies B.V.

Ik heb het contact met Milan als prettig ervaren. Mijn opmerkingen werden snel opgepakt waarna er in samenwerking een prachtig logo+huisstijl is ontstaan.

ByZain

Top! Wederom weer super blij met mijn logo! Bedankt Milan😀