LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

BTX Aannemersbedrijf B.V.

Erg professioneel, de voorgestelde versies waren zeer uniek, eenvoudig en tegelijkertijd duidelijk en transparant.

Bnny

Mooi en professioneel design. Zijn absoluut goed in wat ze doen en gaan door tot je tevreden bent.

Bon Vibras

Geweldig!! Super tevreden en een mooie uitkomst gecreëerd!

Arjan

Niet goed, erg teleurstellend.

R&W Elektrotechniek

Mijn logo door logolove laten ontwerpen zonder enige idee wat het zou worden. Eind resultaat was geweldig. Super blij mee. Bedankt logo love voor het geweldige ontwerp.

Golden Calisthenics

LogoLove luisterd goed naar wat jij belangrijk vind. Met als eindresultaat een super mooi logo.

Stiver Beheer

Goed, snelle opvolging, vriendelijk contact

STAR Consultancy

Professionele service en communicatie.

Maarten Montage

Hoewel ik vooraf al redelijk duidelijke voorstelling had hoe mijn nieuwe logo eruit zou moeten zien, kwam LogoLove met een aantal leuke frisse toevoegingen op mijn eigen ideeën. Het eindresultaat is... Hoewel ik vooraf al redelijk duidelijke voorstelling had hoe mijn nieuwe logo eruit zou moeten zien, kwam LogoLove met een aantal leuke frisse toevoegingen op mijn eigen ideeën. Het eindresultaat is dan ook erg mooi geworden met precies de uitstraling die ik voor ogen had. Ook eerste oplevering was snel en ook kleine aanpassingen werden meteen doorgevoerd. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!