LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Eri-Flex Uitzendbureau

Communicatie als zeer prettig ervaren. Logo/huisstijl was snel ontworpen. Er wordt goed geluisterd en geleverd wat je vraagt.

Jolie Maison

Eerste communicatie was goed. Daarna duurde het even wat lang ivm de vakantie drukte. Maar uiteindelijk een top ontwerp helemaal naar mijn wensen en passend bij de sfeer die ik wil uitstralen met... Eerste communicatie was goed. Daarna duurde het even wat lang ivm de vakantie drukte. Maar uiteindelijk een top ontwerp helemaal naar mijn wensen en passend bij de sfeer die ik wil uitstralen met mijn shop!

mano performance training

Mooi hoe ze je ideeƫn tot leven brengen

Motorino Tweewielers

Snelle service , en luisteren goed naar wat een klant wilt.

Martijn Scholten

Geweldige ervaring! Voor een lage prijs een heel mooi logo ontvangen. Geen enkel probleem op de vele kleine wijzigingen die ik wilde laten doorvoeren, waardoor het uiteindelijk precies werd wat ik... Geweldige ervaring! Voor een lage prijs een heel mooi logo ontvangen. Geen enkel probleem op de vele kleine wijzigingen die ik wilde laten doorvoeren, waardoor het uiteindelijk precies werd wat ik wilde. Sterker nog: ik kon me dit logo niet eens voorstellen, mijn verwachtingen zijn sterk overtroffen.

Jay / Fruitgifts

Uitstekende communicatie en vakmanschap werk opgeleverd.

Laifhoes

Top service. Snelle reactie en uitstekend maatwerk.

Innovo Media

Communicatie is goed en de oplevering is nog beter!

Dave De Bie

Snel en goedkoop Logo