LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Interieurdesign Resolute

Zeer tevreden. Ik heb een logo gekregen die perfect bij mijn bedrijf past. Toppers zijn jullie!

Max Resistance

Reeds ons logo laten vernieuwen via LogoLove, een aanrader fijne service en we zijn erg blij met het creatieve ontwerp van het nieuw logo

Luchtcomfort Specialist

TOP BEDRIJF. Ze hebben mij netjes geholpen. Ik ben er blij mee met de uitslag. Ongelofelijk ze reageren gewoon 24 uur. Harde werkers!!!

P&O Empire Consulting BV

P&O Empire Consulting

WelCoMar

Huisstijl laten maken

Varomedic

Het duurde 1 dag langer dan de beloofde 48 uur, maar daar kreeg ik ook wel wat voor terug. Dik tevreden met het geleverde logo, lekker origineel en mijn wensen zijn er perfect in verwerkt.... Het duurde 1 dag langer dan de beloofde 48 uur, maar daar kreeg ik ook wel wat voor terug. Dik tevreden met het geleverde logo, lekker origineel en mijn wensen zijn er perfect in verwerkt. Makkelijke en snelle communicatie via een eigen accountmanager! Lekker creatieve jongens (of misschien ook wel meisjes) daar. Thanx

masterpainters

Prima communicatie en oplevering van de documenten

Helaas snap ik de goede reviews niet en heb ik spijt van mijn keuze om voor LogoLove te gaan. Naast dat ik een maand op mijn logo en huisstijl heb moeten wachten, werd er niet goed naar mijn wensen... Helaas snap ik de goede reviews niet en heb ik spijt van mijn keuze om voor LogoLove te gaan. Naast dat ik een maand op mijn logo en huisstijl heb moeten wachten, werd er niet goed naar mijn wensen geluisterd en met mij meegedacht. Ik heb ontzettend veel voorbeelden meegestuurd, maar alsnog leken ze niet te begrijpen wat ik wilde. De voorstellen die werden gedaan waren vrij amateuristisch (en in het logo stond zelfs typfout) en uiteindelijk heb ik er ook voor gekozen om de huisstijl toch niet af te nemen. Daarnaast heb ik 2 weken niks van LogoLove gehoord, terwijl ik 3 keer gemaild heb met de vraag naar een update. Helaas zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar, wat de communicatie nog lastiger maakt.

Business Needs

Prima en flexibel met aanpassingen

High Class Nutrition

Erg prettig om mee te werken