LogoLove

Kwaliteit logo / huisstijl / website

Henk van den hoek / hoek Gevelonderhoud

Hoek Gevelonderhoud

Principium

Logolove: gecontact ivm het maken van een logo aangezien ik hier zelf niet uitkwam. In korte tijd hadden ze een creatief & tijdloos design geleverd. Gelijk tevreden!

Vigilo Toezicht BV

Heel erg tevreden! Snelle service en mooie voorstellen. Was na een aanpassing van een klein detail precies wat wij zochten!

Harry

Prodessioneel, accuraat, snel

Lutra

Ik ben positief over LogoLove. Mooi logo ontworpen voor onze onderneming

Spanje voor Jou

Ik heb mijn schets laten omzetten in een mooi logo. Binnen 2 dagen was niet gelukt omdat het schijnbaar wat drukker is op dit moment, maar ik had zelf geen haast.

The Energy Club

Fijn bedrijf, mooi logo en huisstijl gemaakt voor mij.

John R

Zeer goed, aanrader, bedankt voor je hulp Milan ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿคž๐Ÿป

Driessen en driessen

Na een lange zoektocht terechtgekomen bij LogoLove. Na het plaatsen ontvingen wij al snel een mail dat ze gingen starten. Twee dagen later het logo mogen ontvangen, meteen een schot in de roos!... Na een lange zoektocht terechtgekomen bij LogoLove. Na het plaatsen ontvingen wij al snel een mail dat ze gingen starten. Twee dagen later het logo mogen ontvangen, meteen een schot in de roos! Prachtig hoe ze op basis van een aantal woorden een mooi identiteit hebben gecreeerd voor ons bedrijf

Pro Design

Geweldig bedrijf, heeft een prachtig logo en huisstijl voor mij ontworpen. Snelle reacties, na 1 kleine wijziging waren we er al