LogoLove

Kwaliteit logo / huisstijl / website

Trust Buddies

Erg goed!

030 Taaldienst

Snelle levering en fijne communicatie, ik heb zowel mijn logo en huisstijl laten maken bij LogoLove en inmiddels alles laten drukken. Ziet er top uit

Telectricity bv

Nieuw logo

Tree of Qi

Goed geluisterd naar mijn wensen, enige wat ik zelf een beetje mis is telefonische contact. dat communiceert wat makkelijker.
Ik ben zeer tevreden over mijn logo

Martijn

LogoLove heeft mijn logo en huisstijl ontworpen.

LogoLove heeft mijn logo en huisstijl ontworpen.

Ze kwamen steeds met één concept logo tegelijk. De eerste versie ontving ik na zes dagen. Na mijn feedback ontving ik een tweede versie na achttien dagen. De derde en vierde versie ontving ik na één, respectievelijk drie dagen. Ik had zelf wel aangegeven dat ik geen haast had en de voorkeur gaf aan goed in plaats van snel.

Soms werd mijn terugkoppeling niet foutloos en volledig verwerkt, maar dit werd dan weer in een volgende versie opgelost. Zoals beloofd is LogoLove dan ook doorgegaan met aanpassen tot ik helemaal tevreden was. Zelfs wanneer ik na de oplevering nog een paar kleine wijzigingsverzoeken had, werd ik moeiteloos verder geholpen. Ook was het geen probleem om de bewerkbare (Photoshop) bestanden te sturen, zodat ik later zelf ook nog zaken aan kan passen.

LogoLove heeft niet heel uitgebreid meegedacht om tot een logo te komen waar een originele betekenis achter zit. Ze kwamen steeds met een concept logo, zonder uitgebreid toe te lichten welke gedachte of betekenis erachter zit. Ik heb er zelf gedegen tijd in moeten steken om tot een logo te komen waar een originele gedachte achter zit. Dit sluit in mijn optiek overigens wel aan bij wat je mag verwachten voor 200 euro excl. btw voor een logo en huisstijl.

De prijzen worden overigens geadverteerd als acties die t/m vandaag geldig zijn. Echter, vanaf het eerste contact (op 10 juni) tot op de dag van vandaag lopen deze acties gewoon door. Laat je hier dus niet te veel door opjagen :)

Samengevat heb ik een logo en huisstijl waar ik zeer tevreden mee ben en voor een hele scherpe prijs. Ik heb er wel wat langer op moeten wachten en heb er ook zelf gedegen tijd in gestoken.

Averett

Ik ben logolove erg dankbaar, mijn tweede logo hier laten ontwerpen inmiddels. Communicatie is erg fijn, klantvriendelijk, en de levering was snel net als de eerste keer

Kremer

Nog nooit een review geschreven, maar een tijd geleden hier een logo proberen te laten ontwerpen, er werden steeds 2 zeer basic en zeer eenvoudige logo's gepresenteerd, en je moest eigenlijk zelf... Nog nooit een review geschreven, maar een tijd geleden hier een logo proberen te laten ontwerpen, er werden steeds 2 zeer basic en zeer eenvoudige logo's gepresenteerd, en je moest eigenlijk zelf steeds aangeven hoe het ontwerp eruit moest zien, er was weinig creativiteit, en er is uiteindelijk ook niks uitgekomen, alleen het geld was wel verdwenen. later nog een keer contact opgenomen, werd echter niet op gereageerd. geen zaken mee doen

Meissies Dogtreats

Fijn om met ze te werken. Snel en duidelijk. Ontwerp logo was in één keer goed, precies zoals ik in mijn hoofd had.

Mariëlle vh

Mooie logo waarin mijn wensen zijn meegenomen.

Holst Energy Systems

Prima, ik was in eerste instantie huiverig....maar zeer ten onrechte