LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Zeer goede en duidelijke communicatie. Houden goed rekening met uw eisen.

Lisasina

Mijn ervaring was super met jullie 👍🏼 Van begin tot eind goed ondersteund, en jullie hebben uiteindelijk een logo ontworpen waar wij erg trots op zijn

Danny

Spot-on ontwerpen, dikke aanrader vooral voor starters met een niet al te groot budget maar toch zeer goede kwaliteit willen

Hoeven Supercars

Snel en goed geholpen tot een tevreden eindresultaat!

LaLaLand Studios

LogoLove heeft mij geholpen met het professionaliseren van mijn bedrijf d.m.v. een zeer professioneel ogend logo en huisstijl. Na het traject ook een Word Template aangeschaft, works like a charm!!... LogoLove heeft mij geholpen met het professionaliseren van mijn bedrijf d.m.v. een zeer professioneel ogend logo en huisstijl. Na het traject ook een Word Template aangeschaft, works like a charm!! Geen blokken of afbeeldingen die verschuiven in Word!

Mooie website laten maken, goede service, adequaat, ik ben echt zeer positief over ogolove.

Dirk Consultancy

Top service & prachtig logo ontwerp, huisstijl duurde iets langer maar dat vond ik niet erg

Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze... Heel amateuristische ontwerpen. Belachelijke ontwerpen, zeker niet professioneel. Ik moest zelf zeggen wat waar hoort te staan. Ontwerpen hebben niets te maken met de portefeuille die ze voorstellen. Geen aanrader!