LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

070international

Geweldig bedrijf werkt snel & goed

PVD zorg

LogoLove heeft mijn ideeen omgetoverd in een mooi logo. Complimenten, zeker een aanrader

Suayip

Waardeloos, onprofessioneel, reageren totdat ze het geld hebben geïnd. Het werk wat ze leveren lijkt wel in Word te hebben gedaan. Vandaar dat ze ook zo goedkoop zijn.

Crappy,...

Crappy, unprofessional, unresponsive until they collect the money. The work they provide appears to have been done in Word. That's why they are so cheap.

Reactie LogoLove:

Bedankt voor je nieuwe 5 sterren review! We zijn blij dat we jou uiteindelijk tóch nog goed hebben kunnen helpen :)

Oldschool Hits Radio

Makkelijk proces. Online aangevraagd, en een paar dagen later mijn logo mogen ontvangen. Was meteen raak!!

Samuel

Helemaal verliefd op ons nieuw logo, ontworpen door LogoLove. Goede en snelle service, dikke aanrader.

Meurs cadeaushop en feestwinkel

Goede service en leveren mooie ontwerpen

Kimono

Snelle reacties en prachtig werk!

Kapper Simon

Over het algemeen een goede ervaring. Logolove heeft op basis van mijn wensen een mooi logo neergezet. Het eerste ontwerp beviel mij niet maar werd wel netjes aangepast. Dit duurde wel wat langer... Over het algemeen een goede ervaring. Logolove heeft op basis van mijn wensen een mooi logo neergezet. Het eerste ontwerp beviel mij niet maar werd wel netjes aangepast. Dit duurde wel wat langer (totaal anderhalf week)

Michael Koeners

Zeer goed

Tim Gratzke

In the end logo love delivered a fine logo according to my requirements. Unfortunately communication was a little bit slow and I had to wait around 2 weeks for a revision but they carried it out... In the end logo love delivered a fine logo according to my requirements. Unfortunately communication was a little bit slow and I had to wait around 2 weeks for a revision but they carried it out eventually.