LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

de Keppie Kompanie

Op zoek naar een partner die mijn concept kon vormgeven in een beeldmerk kwam ik uit bij LogoLove. Snelle oplevering, vriendelijk contact en zonder probleem werden mijn suggesties/aanpassingen... Op zoek naar een partner die mijn concept kon vormgeven in een beeldmerk kwam ik uit bij LogoLove. Snelle oplevering, vriendelijk contact en zonder probleem werden mijn suggesties/aanpassingen doorgevoerd.

4 Unexpected Powers

Heel meedenkend, behulpzaam en creatief! Ik heb intussen 2 logo’s van Logolove. Ook nadat mijn logo al lang en breed klaar was kon ik nog kleine wijzigingen aanvragen of andere formaten nabestellen.... Heel meedenkend, behulpzaam en creatief! Ik heb intussen 2 logo’s van Logolove. Ook nadat mijn logo al lang en breed klaar was kon ik nog kleine wijzigingen aanvragen of andere formaten nabestellen. Goede service! Bedankt!

PL

Tweede logo al via LogoLove. Ze denken mee en komen met goeie ideeën.

S. Bhulai

Super, goed geluisterd naar mijn wensen

Emmanuel

Snel geleverd en naar wens. Kwaliteit/ Prijs de beste.!

procoweld

LogoLove raad ik iedereen aan voor de perfecte logo.
Logo love is uiterst professioneel waaronder uit eigen ervaringen:

*Oplevering Logo binnen aangetoond termijn. LogoLove raad ik iedereen aan voor de perfecte logo.
Logo love is uiterst professioneel waaronder uit eigen ervaringen:

*Oplevering Logo binnen aangetoond termijn.
*Communicatie.
*Reactiesnelheid.
*Positieve feedback.
*Vriendelijkheid.
*Ze tonen verschillende meerdere voorbeelden van de door jou bedachte ontwerp.
*Bij eventuele aanpassing(en) worden gelijk stappen ondernomen.
* Etc. Etc.

Kortom een dikke 10 van mijn kant :)

Electry

Prima, geduldig

Rick Gielen Dakwerken

Heb een heel mooi logo ontvangen. En het was hartstikke fijn dat je hem ook nog ff naar eigen stijl kan aanpassen.

Belvima

Super snel een goed logo