LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Administratiekantoor Vissers

Met de blackfriday actie een logo + huisstijl aangevraagd, en hij is vandaag al opgeleverd. Ik ben super tevreden! De logo is zeer professioneel gemaakt, en hij is uniek precies zoals ik het in mijn... Met de blackfriday actie een logo + huisstijl aangevraagd, en hij is vandaag al opgeleverd. Ik ben super tevreden! De logo is zeer professioneel gemaakt, en hij is uniek precies zoals ik het in mijn aanvraag had opgegeven.
Nogmaals heel erg bedankt en tot de volgende opdracht!

Lion Watches

Snel en vakkundig en zeer tevreden

123opruimcoach

Prima, mooi logo en huisstijl met mogelijkheid om zelf met suggesties tot aanpassingen te komen.

Rick Van de Pol

Logo en huisstijl laten ontwerpen. Contact verloopt super snel en soepel. Medewerkers begrijpen wat je bedoelt en leveren volgens de gemaakte afspraken (binnen 48 uur oplevering).

Stichting PLS

Snelle en goede communicatie, logo ontwerp uitstekend, passen aan naar de wens van de klant.

Allyoucanclean

Zoals gewoonlijk top.

ToC

Niet aan verwachting voldaan.

Winston

Ik ben heel erg blij dat ik voor LogoLove heb gekozen om mijn logo te ontwerpen.
Ik heb aangegeven wat voor logo ik wilde hebben en ze hebben het nog mooier gemaakt dan ik in gedachten had met een kleine aanpassing dat was de kleur.
Ze hebben perfect, snel werk geleverd, zowel de lettertype,afbeelding en kleur.
Ik ben zeker nog lang niet klaar met Logolove.
Ik raad LogoLove aan iedereen aan!

Winston

Junibouwmanexpert

Ik heb een logo laten maken bij LogoLove en ben zeer tevreden goeie communicatie en mooi resultaat.
Ben erg blij mee

Pronk Grondwerken & Dienstverlening

Zeer Klantvriendelijk! Na een eerste logo voorstel was ik nog niet helemaal tevreden, maar na wat wensen te hebben doorgesproken een top logo ontvangen! Bedankt !