LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Snelle service en supermooi logo!

Coelman Management BV

Erg snel resultaat, goed geluisterd naar de wensen en prettig contact via mail.

Eric de Klein / Curtius Financiële Specialisten

Zeer positief. Binnen een week een nieuwe huisstijl die helemaal past binnen de wensen. Gewenste aanpassingen werden heel snel verwerkt. Kortom, helemaal tevreden.

Karien van Alles-in-orde.nl

Logolove heeft mijn aandacht getrokken door het gepubliceerde portfolio. Naar mijn mening is Logolove op een bijzonder mooie manier in staat om de uitstraling van een bedrijf of organisatie weer te... Logolove heeft mijn aandacht getrokken door het gepubliceerde portfolio. Naar mijn mening is Logolove op een bijzonder mooie manier in staat om de uitstraling van een bedrijf of organisatie weer te geven in een logo en huisstijl. Ik heb daarom niet verder gezocht en ben meteen met Logolove in zee gegaan. Mijn vragen op allerlei gebied zijn op een prettige manier steeds beantwoord. Ik ben hier zo blij om dat ik Logolove al aan diverse anderen heb aanbevolen.

Abisinia

Beste service, uitstekende kwaliteit!

Formenz Zorg

Communicatie is laagdrempelig en verloopt snel. Aanlevering logo was op tijd. Professioneel werk geleverd. Prijs/kwaliteit klopt helemaal. Al met al tevreden en raad dit voor elke ondernemer aan!

Hele goede ervaring. Snelle reactietijd en genoeg ruimte/geduld om iteratief toe te werken naar een optimaal resultaat

41Soul

Erg tevreden met het resultaat.

S-Hagman BV

Snelle reacties, duidelijkheid, geen "addertjes onder het gras"... Binnen 2 werkdagen 2 ontwerpen! Voor ons was moeilijk om één logo uit te kiezen, omdat beide erg uniek en mooi waren. Met wat... Snelle reacties, duidelijkheid, geen "addertjes onder het gras"... Binnen 2 werkdagen 2 ontwerpen! Voor ons was moeilijk om één logo uit te kiezen, omdat beide erg uniek en mooi waren. Met wat sparren met LogoLove kwamen we heel snel uit. LogoLove weet wat je wilt hebben! Goede service en klantvriendelijk 10+

Kite Jab

Heldere communicatie en zeer hoogwaardige service en designkwaliteit