LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Beton-cire Korsou

Milan heeft mijn ontzettend snel geholpen met het ontwerpen van mijn logo met huisstijl. Binnen 2 dagen kreeg ik het eerste concept al binnen, en na een paar kleine aanpassingen was hij compleet. Ik... Milan heeft mijn ontzettend snel geholpen met het ontwerpen van mijn logo met huisstijl. Binnen 2 dagen kreeg ik het eerste concept al binnen, en na een paar kleine aanpassingen was hij compleet. Ik ben zeer tevreden over logolove en zou dit iedereen aanraden!!

Your Door

Goed en snel geholpen. Binnen 4 dagen hadden we een logo met huisstijl.

GELUID!

Heel goed, goede vertaling van mijn wensen, huisstijl zag er ook goed uit.

Fianne Blaak

Uitstekend!

Uit je Zelf-coaching

Ik ben heel goed geholpen door Milan van LogoLove! Ik had al een idee in mijn hoofd voor mijn logo en heb dat zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven. Het eerste ontwerp kwam al redelijk in de... Ik ben heel goed geholpen door Milan van LogoLove! Ik had al een idee in mijn hoofd voor mijn logo en heb dat zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven. Het eerste ontwerp kwam al redelijk in de buurt, maar was het nog niet helemaal. Ik ben zelf vrij creatief en erg kritisch, dus ik besloot zelf een schets te maken van wat ik bedacht had en dat mee te sturen, met mijn punten voor aanpassing. Ik hoopte maar dat mijn kritische punten niet als vervelend ervaren werden. Een paar dagen later kreeg ik het tweede ontwerp dat bijna helemaal overeen kwam met mijn tekening! Er is echt heel goed gekeken naar de feedback en dit super toegepast. Na nog een paar laatste details heeft Milan mij een logo bezorgd dat perfect aansluit bij wat ik in mijn hoofd had. Echt heel blij mee! Ik zou anderen zeker LogoLove aanraden.

Car Cleaning Maes

Zeer vriendelijk en een prachtig eindresultaat. Ikzelf moest nog eventjes wachten op mijn BTW-nummer maar dat was zeker geen probleem voor hun. Een echte aanrader voor een professioneel resultaat.

Hensof, Zonnegroep Lelystad

Snel, creatief en geduldig met alle wensen die ik had. Absolute aanrader. 2x een logo laten maken en 2x perfect werk geleverd!

EVI BVBA

Heel fijn! Nadat we tot een logo gekomen waren en ik de naam en slogan toch weer anders wilde was dit geen enkel probleem om dit te veranderen.
Er is goed meegedacht in het proces.

Warriorline

Geweldig! Aanrader, prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

Sven Jansman

Met de opstart van het bedrijf 1,5 jaar geleden logo Laten maken door LogoLove.
Met de opstart van het bedrijf 1,5 jaar geleden logo Laten maken door LogoLove.
In eerste instantie waren wij hier heel erg tevreden over vandaar dat wij dit jaar in februari contact hebben gehad met Milan voor een ander ontwerp voor offertemappen.
Vooraf netjes €337,59 betaald maar uiteindelijk niks ontvangen!

Na meerdere berichten ontvangen wij geen reactie meer.