LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Mijn Reiservaring

LogoLove reageert vlot op mailtjes. Ze werken secuur, hebben kennis en luisteren goed naar de wensen van hun klanten.

Salem

Procedure is duidelijk, uitstekende communicatie en ze snappen wat er wordt gevraagd. En dit allemaal voor een goed prijs! Ik raad iedereen LogoLove aan. Uitmuntend.

beautiffy

Ik heb mijn logo laten maken bij logo love en ik ben super tevreden! het eindresultaat is nog mooier dan de verwachtingen die ik had. - BEDANKT LOGO LOVE! -

Een Stap Vooruit

Ik vind dat er snel gereageerd wordt. Benadering is persoonlijk en mijn wensen zijn goed begrepen. Blij met mijn logo!

Erg goed, snelle leveringen en aanpassingen zijn geen probleem

Hamburgoeroe

Alles tiptop in orde voor mij gemaakt bedankt logolove

Tropical Pleasure

Super tevreden! Verassend eindresultaat. Goede service met snelle reacties bij vragen.
Heel erg bedankt! Een echte aanrader.

Schuttingbouw Hermans

Bij Logolove mijn nieuwe logo en huisstijl besteld.
Een echte top ervaring, werd binnen 48 uur afgeleverd en na een kleine aanpassing werd ook al snel de huisstijl opgeleverd.
Inmiddels...

Jos Laarhoven Fotografie

Binnen no-time een prachtig logo met huisstijl geregeld. Geen eindeloze correctie rondes. To the point! Klasse.

JJCV

AANRADER!! Twijfelde in eerste instantie even, maar uiteindelijk toch voor LogoLove gekozen. Hebben zich netjes aan alle afspraken gehouden. Eerste logo's snel geleverd, en huisstijl volgde ook snel...