LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Motorino Tweewielers

Snelle service , en luisteren goed naar wat een klant wilt.

Lovers and Friends

SUPER!!

Martijn Scholten

Geweldige ervaring! Voor een lage prijs een heel mooi logo ontvangen. Geen enkel probleem op de vele kleine wijzigingen die ik wilde laten doorvoeren, waardoor het uiteindelijk precies werd wat ik... Geweldige ervaring! Voor een lage prijs een heel mooi logo ontvangen. Geen enkel probleem op de vele kleine wijzigingen die ik wilde laten doorvoeren, waardoor het uiteindelijk precies werd wat ik wilde. Sterker nog: ik kon me dit logo niet eens voorstellen, mijn verwachtingen zijn sterk overtroffen.

Toys&Co

Levering snel mooie logo ontvangen thanks logolove

Stacey

Ervaring was prima mooie oplevering op tijd

John Tolmeijer

Mijn ervaring met LogoLove is positief, helaas wel een klein beetje vertraging opgelopen door hun uitbreidingen of vernieuwingen. Zou normaal niet zo erg zijn geweest, alleen heb ik hierdoor wel een... Mijn ervaring met LogoLove is positief, helaas wel een klein beetje vertraging opgelopen door hun uitbreidingen of vernieuwingen. Zou normaal niet zo erg zijn geweest, alleen heb ik hierdoor wel een deadline gemist. Al met al is de kwaliteit van logo en huisstijl wel uitermate top en goed, heeft het dus goed uitgebalanceerd. Zeker voor herhaling vatbaar voor mijn andere merken

Corporate Kittens

Erg tevreden over het geleverde logo

DD Consultancy & Finance

Daniel Janssen

Santos Duo Cera

Logolove heeft mijn eerdere logo gemaakt in 2015, sinds kort heb ik deze laten redesignen. Proces ging weer vlekkerloos net als de vorige keer, en logo ziet er mega sleek uit!

C.

Alles perfect afgeleverd