LogoLove

LogoLove Ook benieuwd naar feedback over de webshop LogoLove? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company89
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LogoLove met 9.6/10. Gebaseerd op 89 ervaringen.
Kwaliteit logo / huisstijl / website
Snelheid oplevering

LogoLove 1 beoordeling
IT Workspace Consultants B.V.
Zeer goed (9/10)
IT Workspace Consultants B.V.
Score voor LogoLove:4.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen?Ja

Heel erg blij met mijn nieuwe logo, en echt binnen 2 werkdagen opgeleverd!.

LogoLove 1 beoordeling

Ik had voor een nieuwe onderneming op korte termijn een logo met bijbehorend huisstijl nodig. de eerste drie voorstellen zagen er al gelijk goed uit. na een paar (kleine) correctierondes tot een fantastisch resultaat gekomen!.

LogoLove 1 beoordeling

Goede ervaring met deze partij. snel, clean en duidelijk. korte lijnen en extra aanpassingen zijn geen probleem. aanrader als je snel een fris logo zoekt.

Jga Recruitment

Ik hoorde via een ander bedrijf dat logo love bestond en omdat ik beginnend ondernemer ben en nog geen logo had besloot ik logo love in te schakelen. eenmaal een aanvraag gedaan en betaald kreeg ik al snel een reactie dat ze er mee aan de slag gingen, ik zelf gaf een rommelige onduidelijke omschrijving wat ik precies wou maar toch hebben zij het voor elkaar gekregen om een mooi logo op te stellen wat aan mijn eisen voldeed. de eerste keer was ik voor 80% tevreden en bij de laatste ontwerpen was ik voor 100% verkocht. service is erg goed en snel en ook het werk tempo is prima. ik zou logo love zeker aanbevelen voor jong en oud.

Joshua louisa
Goed (8/10)
Joshua louisa
Score voor LogoLove:4/5
Zou je LogoLove aanbevelen?Ja

Uitstekende service en erg hoge vakkundigheid.

Melanie Scholten/ De Kleine Draak

Ik was uitgekeken op het logo dat ik al had. een nieuwe site met een nieuw concept, moesten voor mij gepaard gaan met een nieuw logo! ik heb in het kort uitgelegd wat mijn ideeën waren en binnen twee dagen had ik precies dàt wat ik wilde..
logolove is wat mij betreft een absolute aanrader!.

Hairlarius

Ik vond dat ik goed en netjes te woord gestaan ben, eerste keer minder tevreden. er was iets gemaakt waar ik niet helemaal om vroeg, maar uiteindelijk ben ik dik te vreden. bedankt.

Herman IT

Ik ben erg tevreden over wat het logo en huisstijl is geworden. er werden een viertal concepten aangeleverd, na de keuze, is er nog genoeg ruimte voor finetuning, om tot het uiteindelijke resultaat te komen! communicatie heb ik als prettig en snel ervaren. kortom: helemaal top.

Serdar Saritas
Uitstekend (10/10)
Serdar Saritas
Score voor LogoLove:5/5
Zou je LogoLove aanbevelen?Ja

Super bedankt jongens. het ziet er allemaal heel goed uit.

Vincent Soplantila
Vincent Soplantila
Score voor LogoLove:4.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen?Ja

Ze hebben fantastisch werk verricht. wij zijn enorm tevreden met deze samenwerking.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn LogoLove, en onze missie sinds onze start is om jouw business er zo gelikt en professioneel mogelijk uit te laten zien. Met andere woorden maken wij jouw logo, huisstijl en/of website op maat, betaalbaar en erg snel.
Adres
Hofspoor 3