LogoChoc

Britt van Soest

Bij Logochoc een aantal gekleurde chocoladeletters besteld in kleur en met logo. We waren helemaal enthousiast over de mogelijkheid om een in huisstijl gemaakte chocoladeletter te bestellen.... Bij Logochoc een aantal gekleurde chocoladeletters besteld in kleur en met logo. We waren helemaal enthousiast over de mogelijkheid om een in huisstijl gemaakte chocoladeletter te bestellen. Daarnaast waren de letters ook nog eerder klaar dan verwacht, top!

Helaas waren de letters uiteindelijk wel minder mooi dan verwacht. Het logo ziet er netjes uit. Echter is de gewenste kleur niet netjes 'ingekleurd' waarbij het grootst aantal letters er gewoonweg minder netjes en slordig uitzien. Erg jammer!

Reactie LogoChoc:

Hartelijk dank voor uw review, daar helpt u ons geweldig mee. U bestelde iets nieuws (de chocoladeletters in bedrijfskleur) en dat is te prijzen. U heeft terecht een punt gemaakt over het inkleuren... Hartelijk dank voor uw review, daar helpt u ons geweldig mee. U bestelde iets nieuws (de chocoladeletters in bedrijfskleur) en dat is te prijzen. U heeft terecht een punt gemaakt over het inkleuren van de letters. Het inkleuren van de chocoladeletters is een heel nieuwe techniek. Hierbij liepen we tegen problemen aan bij het inkleuren. De kleur liep nogal eens uit, of kwam naast het "kleurvlak". U heeft helaas meerdere van deze letters ontvangen. We zullen u benaderen om een tevreden klant te krijgen. Voor het volgend seizoen gaan we verder verbeteren met deze vernieuwende techniek en verwachten we betere resultaten.

Verenso

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen, het product ziet er top uit en bovenal...was het erg lekker!

Uitstekende service

Vermeulen Catering

Fijne contacten

Goede chocolade, netjes verpakt. Wordt gewaardeerd door de ontvangers.

Makkelijk te bestellen, Prijs-Kwaliteit is in verhouding

Top bedrijf, top communicatie, top levering

Prima, naar verwachting

Multifix Group

Goede ervaring, snel reactie en bestelling was keurig op tijd. De chocolade bonbons en zijn erg lekker. Ons logo wordt goed weergegeven op de bonbons en op de verpakking.

Netjes, snel en flexibel