Logochoc

L. Huisman

Bestelling snel en netjes verpakt ontvangen, contact via de telefoon ook prettig.

Kim Remeijn

Heel vriendelijk en snelle levering!!! En mooie afwerking

Shane van Exel

De communicatie vanuit het bedrijf is goed. Kwaliteit product en levering ook zeer tevreden mee.

Leonie

Nog nooit zulke lekkere bonbons gegeten en dan ook nog mijn logo erop. Echt een top bedrijf met echte kwaliteits chocolade, dat proef je wel!

SCHONE ZAKEN

Ze namen contact op over de levertermijn om misverstanden te voorkomen en dat vond ik heel zorgvuldig. Daarna volgens afspraak precies gekregen wat ik besteld heb. En niet onbelangrijk: heerlijke... Ze namen contact op over de levertermijn om misverstanden te voorkomen en dat vond ik heel zorgvuldig. Daarna volgens afspraak precies gekregen wat ik besteld heb. En niet onbelangrijk: heerlijke bonbons!

Hotel The Den

Goede service en erg meedenkend!

Saskia Switzar/ GezelSas

:euke en lekkere relatiegeschenk in een milieu vriendelijke verpakking. Ik had moeite om mijn logo te uploaden op de site. Ik heb telefonisch contact opgenomen, werd gelijk goed geholpen en mocht... :euke en lekkere relatiegeschenk in een milieu vriendelijke verpakking. Ik had moeite om mijn logo te uploaden op de site. Ik heb telefonisch contact opgenomen, werd gelijk goed geholpen en mocht mijn bestelling per email sturen. Verzending was snel en goed ingepakt.

Manon Schothuis

Bestelling was snel gearriveerd. De Acticoa parels hebben een iets ander mondgevoel dan de callets die Callebaut eerst maakte maar het gaat om de werkzame stoffen. Het contact met het bedrijf was... Bestelling was snel gearriveerd. De Acticoa parels hebben een iets ander mondgevoel dan de callets die Callebaut eerst maakte maar het gaat om de werkzame stoffen. Het contact met het bedrijf was erg prettig. Ik had een aantal vragen en die werden zonder moeite en met veel geduld uitgelegd. Mocht ik ooit gepersonaliseerde chocolade nodig hebben, weet ik wel waar ik het bestel. Zeker omdat ze werken met Callebaut chocolade en ook goede banden hebben met Callebaut. Dan ben ik er zeker van dat de chocolade die geleverd wordt de beste en meest smaakvolle is. Nogmaals dank voor het prettige onderhoud aangaande mijn vragen en ja, ik zou hier zo weer bestellen!! Gewoon doen dus.

Monique Majoor

Altijd goede ervaring met het bedrijf gehad

?

Eerste contact verliep traag, duurde lang voordat ik reactie kreeg. na bestelling liep alles erg vlot.