LogoChoc

William van der Tak

Vriendelijke mensen, goede service en kwaliteit.

Mina Doldersum

Susanne Janssen

We hebben snel de gevraagde chocolade met onze bedrukking ontvangen. Het zag er super uit, en smaakte heerlijk!

S van Dijk

Prima service, snelle levering, goede chocolade

Ellen Maas

Na de acticioa besteld te hebben keurig afgeleverd gekregen met een koelelement, wat een goede service. Vandaag kreeg ik een doosje proefbonbons en daar waar ze echt niet zuinig mee. Om te delen... Na de acticioa besteld te hebben keurig afgeleverd gekregen met een koelelement, wat een goede service. Vandaag kreeg ik een doosje proefbonbons en daar waar ze echt niet zuinig mee. Om te delen schreven ze er bij, om te delen hahaha..ze waren veels te lekker om te delen!
Dank jullie wel! Overigens is de acticoa ook heerlijk en met gezondheidsklachten dus verantwoord chocolade eten wie wil dat nou niet?!

Peter

Snel en goed geregeld. Absoluut de lekkerste bonbons die ik ooit heb gegeten!! Logo stond er ook perfect op. Alles heel erg goed dus, aanrader!

Albert Ruijgrok

Prima. Lekkere chocolade en snelle levering

Catharina

Heel zorgvuldig. De chocoladeparels waren besteld tijdens de hittegolf en om goede aflevering te garanderen had Logochoc een coldpack in de verzenddoos erbij gedaan. Echt goede service.

Sanny Truno

Corina, Akker Makelaardij

Leuk persoonlijk contact. Denken met je mee en proberen je echt te helpen. Snelle levering.