Loft76

Fleur Franssen

Via vrienden zijn wij getipt om gebruik te maken van de ontwerpplannen van Loft.
Een afspraak was snel gemaakt.
Ruim een half jaar later hebben we onze plannen voor een groot deel...
Een afspraak was snel gemaakt.
Ruim een half jaar later hebben we onze plannen voor een groot deel gerealiseerd.

Op papier was het idee/plan al mooi, in werkelijkheid nog mooier. Dit zorgt ervoor dat we ons in no-time thuis voelden in ons nieuwe huis.

Snelle afspraak
Mooie producten
Goede service
Open en eerlijke communicatie

AI

Loft76 is een prachtige winkel, zowel van binnen als ook van buiten. Altijd de moeite waard om even binnen te lopen en een kijkje te nemen. Smaakvolle meubels en prachtige accessoires, Loft76 heeft... Loft76 is een prachtige winkel, zowel van binnen als ook van buiten. Altijd de moeite waard om even binnen te lopen en een kijkje te nemen. Smaakvolle meubels en prachtige accessoires, Loft76 heeft het allemaal. Kortom een top collectie, die heel mooi gepresenteerd wordt in de overzichtelijke showroom(s).

Prachtige winkel - Overzichtelijk - Mooie meubels en accessoires - Fijn personeel.

Onno Balje

Tijdens ons weekje Limburg brachten wij een bezoek aan Loft 76. Mooie winkel met orginele meubels. Wij waren op zoek naar eetkamerstoelen en zijn daarbij uitstekend geadviseerd. De stoelen staan... Tijdens ons weekje Limburg brachten wij een bezoek aan Loft 76. Mooie winkel met orginele meubels. Wij waren op zoek naar eetkamerstoelen en zijn daarbij uitstekend geadviseerd. De stoelen staan prachtig.

Deskundige advisering. Mooie opstelling van de meubels in het momumentale gebouw

Elianne Reubsaet

We kwamen in eerste instantie binnen voor een eettafel maar door de ruime opstelling, de collectie en klantgerichte hulp in het prachtige pand hebben we een afspraak thuis gemaakt. Met deskundige... We kwamen in eerste instantie binnen voor een eettafel maar door de ruime opstelling, de collectie en klantgerichte hulp in het prachtige pand hebben we een afspraak thuis gemaakt. Met deskundige hulp van Caroline hebben is er een 3 D presentatie gemaakt en in goed overleg zijn een groot gedeelte van de meubels en lampen beneden vervangen.
We zijn erg blij met het eindresultaat.
Punt van aandacht vind ik de aftersales.
Was beetje teleurgesteld over het gebrek aan info over het onderhoud van de stoffen, de registratie bij de leverancier en interesse van Loft naar onze ervaringen met de nieuwe inrichting en de levering hiervan.
We hebben zelf actie ondernomen ivm een aantal vragen en worden dan opnieuw tot nu toe correct geholpen.

Presentatie van de collectie in het mooie pand en deskundige hulp.

Henk Münstermann

De winkel is erg mooi en de collectie is zeer smaakvol gepresenteerd. De advisering is uitstekend. Wij hadden pech dat van de door ons bestelde bank de stof niet leverbaar bleek en dat daardoor de... De winkel is erg mooi en de collectie is zeer smaakvol gepresenteerd. De advisering is uitstekend. Wij hadden pech dat van de door ons bestelde bank de stof niet leverbaar bleek en dat daardoor de wachttijd aanzienlijk langer werd. Loft76 heeft ervoor gezorgd dat de leverancier ons ter overbrugging een leenbank heeft bezorgd.

Winkel, advisering, collectie, service

Huub en Gerda Erkens

Wij wilden een nieuwe bank en een vloerkleed maar vonden het moeilijk de juiste keuze te maken. Gelukkig zijn we bij Loft 76 héél goed geholpen. Van de heer Mostart kregen wij zeer goed advies. Niet... Wij wilden een nieuwe bank en een vloerkleed maar vonden het moeilijk de juiste keuze te maken. Gelukkig zijn we bij Loft 76 héél goed geholpen. Van de heer Mostart kregen wij zeer goed advies. Niet opdringerig maar goed, duidelijk advies! Hij adviseert en laat de beslissing over aan de klant en wij zijn blij dat we zijn advies hebben aangenomen. Ook de nieuwe lamp boven de eettafel staat geweldig!
Mooie winkel in een prachtig pand, mooie aparte meubelen, vloerkleden, lampen en accessoires!

Zeer goed advies en mooie aparte meubels! Vriendelijk personeel.

Jacinta

Prachtige winkel

Goede communicatie
Goede service
Mooie spullen

Jan Heuvelmans

Goede merken en dus mooie producten.
Smaakvol.

Afspraken nakomen

Jo

Online een Fermob tuinset besteld. Duidelijk in afspraken en goede communicatie.

Goede communicatie

Evelien

Prachtig pand met zeer ruim en smaakvol assortiment

Ruime voorraad