Loft76

Pascal

Goed advies en service, zeer mooie artikelen

Advies en raad

Judith

Het artikel dat ik online had besteld bleek een demo-artikel te zijn. Dat had ik me niet gerealiseerd bij de bestelling maar doordat Daniëlle mij belde om hier op te wijzen, kon ik alsnog een nieuw... Het artikel dat ik online had besteld bleek een demo-artikel te zijn. Dat had ik me niet gerealiseerd bij de bestelling maar doordat Daniëlle mij belde om hier op te wijzen, kon ik alsnog een nieuw exemplaar bestellen.

Uitstekende service.

Nicole

Mooie Fermob tuinstoelen besteld. Na het plaatsen van mijn bestelling twijfelde ik over de kleur samenstelling, Danielle heeft me toen goed geholpen bij het maken van een juiste kleur keuze. De... Mooie Fermob tuinstoelen besteld. Na het plaatsen van mijn bestelling twijfelde ik over de kleur samenstelling, Danielle heeft me toen goed geholpen bij het maken van een juiste kleur keuze. De bestelling heb ik toen nog mogen wijzigen.

- Goed advies, - Fijne levering, - Mooie zaak

JP

Verschillende meubels gekocht, voor binnen en buiten. Altijd prima service, maar bovenal altijd vol ideeen en inspiratie, passend bij onze wensen en voorkeuren.

Klantgerichheid

Petra

Goed advies, mooie mat geleverd gekregen

Mooie meubels, prachtig pand
Top interieur advies

Marc

Heb hier kunst voor aan de muur gekocht. Het is zelfs eerder geleverd dan aanvankelijk was gepland en vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Al met al een professionele partij.

Snelle levering, vriendelijk en vlotte response op tussentijdse vragen

Stephan Steijn

Ik was internet aan het afstruinen op zoek naar een specifieke grote planten pot. Nergens konden ze deze leveren voor oktober. Danielle van Loft76 heeft er voor gezorgd dat ik maar liefst 2 stuks... Ik was internet aan het afstruinen op zoek naar een specifieke grote planten pot. Nergens konden ze deze leveren voor oktober. Danielle van Loft76 heeft er voor gezorgd dat ik maar liefst 2 stuks binnen 10 dagen thuisbezorgd had. Geweldige service. Jullie weten hoe je het verschil kan maken.

Service, kennis, proactief, professioneel.

Miriam

Klantvriendelijk bedrijf

Zeer mooie collectie meubelen, prachtige showroom

De Die

Zeer goede service en denken echt mee. Smaakvolle meubels

Smaakvol, goede merken en service is top!

Jolanda

Super service en advies bij het uitzoeken van design stoelen

Professioneel advies en geweldige service