Loft76

Finy Zegel-Augenbroe

Ik had via via over Loft 76 gehoord maar geen tijd om er voorbij te gaan. Heb dus via de website en met gebruik van de telefoon 2 geweldige lampen besteld. De Communicatie was verbluffend. Als ik... Ik had via via over Loft 76 gehoord maar geen tijd om er voorbij te gaan. Heb dus via de website en met gebruik van de telefoon 2 geweldige lampen besteld. De Communicatie was verbluffend. Als ik iets te vragen had over kleur kaben e.d. werd ik iedere keer geduldig geholpen. Had zelfs het idee dat ze wisten welke klant er aan de lijn was. Wat waarschijnlijk niet mogelijk is. Levering keurig door Loft 76 zelf i.v.m. kwetsbaarheid. Complimenten.
Wij zijn er in ieder geval erg blij mee.

Communicatie is vaak een probleem. Dat was hier echter het sterke punt.
Goeie communicatie

Aly Enting

Er wordt goed met je mee gedacht. Leuk is de presentatie van het plan dat gemaakt is.
Omdat ze bij Loft76 veel zelf doen, ook leveringen, komen de medewerkers bij je thuis en kijken mee hoe het eruit ziet.
En natuurlijk is de winkel prachtig!

Betrokkenheid

Jasmijn

Fijn geholpen, erg klantvriendelijke medewerkers. Service is eveneens goed. Bestelling werd binnen de levertijd geleverd. Kortom erg tevreden over Loft 76.

Goed advies
Ruime en mooie collectie
Klantvriendelijke medewerkers

Ben erg tevreden, nemen ruim de tijd om advies te geven. Ook erg plezierig na tweede bezoek door zelfde verkoopster geholpen te worden. Mooie sfeervolle zaak!!!!
Levering volgens afspraak,...
Levering volgens afspraak, kortom ik zou Loft 76 aanbevelen bij vrienden.

Heel goed advies

Chris UWW

Correcte bejegening en deskundig advies maakte onze aankoop tot een plezierige ervaring.
Levering van de bank kon in goed overleg gepland worden en werd keurig gedaan.
De zaak zelf is...
Levering van de bank kon in goed overleg gepland worden en werd keurig gedaan.
De zaak zelf is mooi ingericht en goed verzorgd.

Goed advies en een prettige begeleiding bij de aankoop.

We hadden al eerder eetkamerstoelen van Loft 76, geen moeite was teveel om de goede stof te bestellen.
Daarom hebben we nu een bank gekocht. Goede service en weer was geen moeite teveel om de juiste stof te kiezen.
Top!

De moeite die men doet om je te helpen met kiezen.

Goed advies, ruime, mooie collectie.

Goed advies, ruime, mooie collectie

Loek

Goed advies, mooie bank en bijpassende muurverf(krijtverf) gekocht. Erg tevreden en maar 6 weken levertijd!

Goede service, prima service en snelle levertijd

Gert Welink

Mijn partner had bij een groot collega meubelbedrijf 2 uit Denemarken afkomstige vazen gezien en besteld.
De firma liet na lang wachten en diverse telefoontjes weten niet te kunnen...
De firma liet na lang wachten en diverse telefoontjes weten niet te kunnen leveren.
Opnieuw besteld ,maar nu bij Lof 76 .
Meteen na de bestelling een berichtje dat de bestelling was gedaan ,maar dat er wel een levertijd was.
De vazen inmiddels keurig verpakt en correct ontvangen , na een mailtje van Danielle dat ze onderweg waren.

Komt afspraken correct na.
Sterke communicatie richting klant.
Super vriendelijke omgangsvormen.

Ik ben enorm goed geholpen, erg klantvriendelijke medewerkers. De service is eveneens zeer goed. Ok ontving mijn bestelling ook erg snel en in goede orde. Kortom twee duimen omhoog voor Loft76

Klantvriendelijkheid snelle en goede service.