Loft76

Esther Bleijlevens

We zijn heel blij met het eindresultaat van ons interieur. De medewerkers van Loft hebben ons top begeleid bij het hele proces van uitzoeken tot en met de levering van onze meubels.

Mooie meubels en accessoires
Goed advies
Goede communicatie
Punctueel

Irma

Alles wat in het fraaie pand van Loft is te vinden is zonder uitzondering prachtig. Wat een TOP-collectie!

Deskundigheid, meedenken met de klant, hulpvaardigheid, heldere communicatie.

Sjakie

We gingen kijken voor een glazen vaas en liepen door het prachtige pand om de collectie te bekijken.
Tot onze grote verrassing liepen we tegen een prachtige Vitra salontafel aan na twee jaar van zoeken en onze smaak niet kunnen vinden. Dat het ook nog Black Friday was pakte in de aankoop van vaas én tafel nog voordelig uit ook.
Mooie spullen in een sfeervol bedrijf waar je heel plezierig ontvangen en begeleid wordt, meer moet dat niet zijn zeggen de Belgen, vijf sterren !

Collectie, klantvriendelijkheid, kennis van zaken.

Joyce

Een heel mooi vloerkleed uitgezocht, met behulp van de deskundige en geduldige verkoopsters in de winkel. Ook via de mail heel prettig contact gehad, stalen ontvangen en altijd keurig geïnformeerd... Een heel mooi vloerkleed uitgezocht, met behulp van de deskundige en geduldige verkoopsters in de winkel. Ook via de mail heel prettig contact gehad, stalen ontvangen en altijd keurig geïnformeerd over de voortgang van de bestelling. En deze is heel mooi op tijd bezorgd, (best knap, in een tijdvak van slechts 45 minuten en afstand Roermond - Den Haag!), door een uiterst vriendelijke jongeman. Echt 100% tevreden!

Deskundig, betrouwbaar en uiterst behulpzaam!

Sander Jaminon

Hele goede ervaring gehad met Loft76. In de aanschaf van de bank hebben ze uitstekend mee gedacht over welke mogelijkheden het best passend zouden zijn. De service en levering zijn eveneens heel... Hele goede ervaring gehad met Loft76. In de aanschaf van de bank hebben ze uitstekend mee gedacht over welke mogelijkheden het best passend zouden zijn. De service en levering zijn eveneens heel prettig verlopen. Afspraken worden goed na gekomen alsook een goede nazorg. Wij komen hier zeker graag terug.

Meedenken
Zeer klantgericht

Sushi

Tafel met stoelen en 'n bank gekocht. Eerlijk advies gekregen en de aardige jongens die alles kwamen brengen hebben alles keurig op z'n plek gezet. Naderhand nog gratis een onderhoudskit toegestuurd... Tafel met stoelen en 'n bank gekocht. Eerlijk advies gekregen en de aardige jongens die alles kwamen brengen hebben alles keurig op z'n plek gezet. Naderhand nog gratis een onderhoudskit toegestuurd gekregen.

Inspirerende winkel. Vriendelijk personeel.

Hanssen

Super tevreden met de Eyye bank.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben goed met ons meegedacht.

We kregen voor levering nog een telefoontje wanneer de bank precies zou komen.

Thomas

Heel goede advies bij ons zoek naar een uniek eettafel door klantvriendelijke medewerkers. Bij het afhalen groote hulpvaardigheid van de eigenaar.

Competent en klantenvriedelijke medewerkers
Heel mooie showroom.
Alle belangrijke Designer respectievelijk merken verkrijgbaar

Ik ken de winkel vanaf het eerste uur. Als je van leuk wonen houdt is dit 'the place to be'. Fijne mensen die houden van hun
vak, prima adviseren en vooral meedenken met de klant. Levering...
vak, prima adviseren en vooral meedenken met de klant. Levering van de spullen was volgens plan. Erg blij mee!

Carolien kent ons huis, de inrichting en onze smaak. Meedenken en adviseren over veranderingen doet ze erg goed. In hun
regelmatig veranderende winkel krijg je overigens vanzelf...
regelmatig veranderende winkel krijg je overigens vanzelf wooninspiratie. Top!

Nicole

Erg mooi aanbod & snelle en professionele levering.

Nvt