Loft76

Mingels

Mooie bank van Sur&Plus bij Loft76 gekocht. Zijn er superblij mee. Zit fantastisch!!!!

Zeer goede advisering en bij de levering werd de bank door 2 jongemannen perfect gemonteerd.

Job Gerver

Veel ervaring met advies omtrent styling huis

Goede service en advies

Karin boeren

Fijne winkel, mooie meubels

Behulpzaam

Familie Oele

Een aantal jaren geleden een pode-fauteuil bij Loft76 gekocht, onlangs bleek er iets met het metalen fram niet in orde. Na een kort contact is de fauteuil bij ons thuis opgehaald en na reparatie bij... Een aantal jaren geleden een pode-fauteuil bij Loft76 gekocht, onlangs bleek er iets met het metalen fram niet in orde. Na een kort contact is de fauteuil bij ons thuis opgehaald en na reparatie bij de fabriek weer teruggebracht. Alles probleemloos en kostenloos. Kortom gewoon ouderwetse service alsof dat normaal is.
Bij Loft76 is dat normaal!

Veel tijd nemen en goede adviezen geven en vooral perfecte service

M. L’ Ortye

Mooi assortiment in fraaie winkel. Medewerkers zijn aardig, toegankelijk en geven deskundig advies. Firma komt afspraken goed na.

Zie boven.

brinkman

Loft76 heeft alsnog naar aanleiding van mijn review gebeld. Probleem is opgelost na zelf gereinigd te hebben.

Collectie

Monique

Goed advies

Goed geholpen

Stefanie Wienhoven

Goed advies

Goed advies, meedenkend

Marij Cox

Prima communicatie over ons bestelde product dat bovendien eerder werd geleverd dan verwacht.

Klantvriendelijkheid en communicatie

Jorn

Erg prettige ervaring met Loft76. vriendelijke medewerkers, goed advies en mooie kwaliteitsproducten. ook de showroom in Roermond is een bezoek waard, mooi gebouw

goede service, tijdige levering, goede kwaliteit service