Loft76

Fam Salden

Goed advies gekregen voor de aankoop van onze nieuwe bank en stoel. Zeer blij met het resultaat.

Goed meedenkend met de klant

Richard

Hebben goede advies gekregen voor de juiste maten voor een vloerkleed bij onze zithoek.

Vakkundig personeel!!

Moniqur van Eijsden

Goede ervaring correct met beantwoorden van mail., op tijd laten weten wanneer meubels worden geleverd. Goed advies mbt de aankopen
Kortom: heel tevreden

Meedenken en daardoor juiste advies krijgen

Beckers

Bij de inrichting van onze vorige woning zijn we, per toeval, terecht gekomen bij Loft76. Destijds hebben we er enkele prachtige spullen gekocht. Met name het stukje advies sprak ons erg aan. Een... Bij de inrichting van onze vorige woning zijn we, per toeval, terecht gekomen bij Loft76. Destijds hebben we er enkele prachtige spullen gekocht. Met name het stukje advies sprak ons erg aan. Een logisch gevolg was dan ook dat Loft76 de inrichting van onze nieuwe woning heeft verzorgd. Hun stylings,- en kleuradvies, met 3D impressie, vormde de basis van ons nieuwe interieur.

Advies op maat.

Lianne

We hebben bij Loft76 een prachtige bank gekocht van Hay. Hij staat prachtig in ons interieur. Een bezoek aan Loft76 is echt een beleving, wat een prachtige winkel waar je vol inspiratie raakt!

duidelijke communicatie, goede service en advies

Onlangs een mooie bank gekocht. Wij profiteerden van een van de mooie aanbiedingen van Loft76.
Het advies van Daniëlle wat de kleur van de bank betreft blijkt perfect te kloppen.
Ook de twee kunststof stoeltjes pakken heel goed uit!
Onze ervaringen met Loft76 zijn in alle opzichten positief.

Goede collectie. Deskundige, persoonlijke behandeling. Snelle administratieve procedures. Stipte en correcte aflevering.

Andreas Minne

Prachtige bank gekocht bij Loft76 die onze woonkamer in alle opzichten positief heeft verbeterd.

Loft76 heeft op aanvraag van ons een totaalplan gemaakt voor onze gehele woonkamer. De gekochte bank was onze eerste stap ter realisatie van dit plan. We vinden dat Loft76 echt de tijd heeft genomen... Loft76 heeft op aanvraag van ons een totaalplan gemaakt voor onze gehele woonkamer. De gekochte bank was onze eerste stap ter realisatie van dit plan. We vinden dat Loft76 echt de tijd heeft genomen voor ons en ook heel goed heeft meegedacht met onze wensen.

Goede service, mooie producten en fantastische ideeën.

Zie hierboven.

Familie Cuijpers

Wij hebben zeer goede ervaringen met Loft 76, ze hebben prachtige meubels, vloerkleden en accessoires. Caroline en Daniëlle hebben deskundig en verfrissend advies gegeven over de kleuren,... Wij hebben zeer goede ervaringen met Loft 76, ze hebben prachtige meubels, vloerkleden en accessoires. Caroline en Daniëlle hebben deskundig en verfrissend advies gegeven over de kleuren, materialen en meubels voor onze woonkamer. We hebben ook gebruik gemaakt van hun stylingsadvies, ook dit is zeer waardevol geweest. Het is een complete metamorfose geworden en we zijn erg blij met onze nieuwe woonkamer die nu warmte en gezelligheid uitstraalt. Met als kers op de taart een schitterend stilleven van Muurmeesters!

Deskundig advies
Advies in de woning afgestemd met bestaande vaste objecten, zoals vloeren, ramen, haard etc.
Service

Jud

Recentelijk een boekenkast en stoel gekocht bij Loft 76. Heel goed en leuk geholpen door Danielle. Ontzettend getwijfeld over juiste kleur van de boekenkast. Hierin ook goed advies gekregen.... Recentelijk een boekenkast en stoel gekocht bij Loft 76. Heel goed en leuk geholpen door Danielle. Ontzettend getwijfeld over juiste kleur van de boekenkast. Hierin ook goed advies gekregen. Opgevolgd en we moeten zeggen. De kast staat geweldig. Ook de stoel is helemaal goed.

Goede advisering, ze denken goed mee met je wensen.
Goede communicatie over levering.
Spullen heel netjes en binnen afgesproken tijd ook afgeleverd.