Loft76

Theuniszen

Duidelijk, zeer vriendelijk en behulpzaam

Ivo

Goede service. Afspraken allemaal nagekomen, levering binnen afgesproken tijd.

Er werd meegedacht over het ontwerp van onze bank. Erg fijn contact

Monique

Online een lamp besteld. Ben er heel blij mee. Goede communicatie en service!

Een hele mooie winkel en webshop vol inspiratie. Mooie collectie en goede service

Cebe

Ben prima geholpen. Ik werd zelfs nog gebeld of de bestelling als cadeau ingepakt moest worden. Bestelling was ook snel geleverd.

duidelijke website, klantgerichte service, snelle levering met track en trace.

Natasja

Top bedrijf

Goede service
Pakje helemaal mooi ingepakt en netjes op tijd. Ik ben blij.

Stephanie Bessems

Wij zijn erg goed geholpen door het team van Loft76. Na uitgebreid en vakkundig advies met veel geduld zijn we zeer tevreden over onze nieuwe inrichting. Dit hadden we zonder het vakkundige advies... Wij zijn erg goed geholpen door het team van Loft76. Na uitgebreid en vakkundig advies met veel geduld zijn we zeer tevreden over onze nieuwe inrichting. Dit hadden we zonder het vakkundige advies niet zelf kunnen uitzoeken!

Klantvriendelijkheid, snelle en nette levering. Goede communicatie.

Brigitte Post

Onlangs hebben wij 2 Vitra stoelen bijligt 76 gekocht en zijn daarbij correct, vriendelijk en kundig geholpen door Daniëlle. De stoelen staan zo mooi bij onze eettafel dat wij de afgelopen week nog... Onlangs hebben wij 2 Vitra stoelen bijligt 76 gekocht en zijn daarbij correct, vriendelijk en kundig geholpen door Daniëlle. De stoelen staan zo mooi bij onze eettafel dat wij de afgelopen week nog 4 ( dezelfde) stoelen hebben gekocht. Nu is onze eethoek compleet!

Vriendelijk, kundig en geduldig.

Thea

Fijne, sfeervolle winkel in een historisch pand. Nadruk ligt bij deze zaak op het persoonlijk advies. Medewerkers luisteren goed naar de wensen van de klant en weten daarop in te spelen.

Persoonlijk

L. Scherpbier-Mesters

Mooie smaakvolle winkel met zeer deskundig personeel.
Wij zijn erg tevreden met de adviezen en onze aankopen

smaakvol, deskundig

Niek E.

Tuinset van HAY gekocht. Goed advies, leuk om ook echt 'Live' in de winkel te zien. (prachtige zaak btw). Snelle levering en prettige afhandeling!

Klantgerichtheid, kennis, meedenken, service, snelheid