Loft76

Mike & Linda

Wij zijn al jarenlang klant bij Loft76 en worden altijd goed geholpen met deskundig advies. Het team denkt goed mee met onze wensen en komt verrassende ideeën.

Sterk in advies. Mooie collectie in een prachtig winkelpand.

Saskia

Prachtige zaak, goed advies

Mooie spullen, vriendelijk en professioneel personeel, goede service.

M Geraets-Silvrants

Professionele afhandeling en perfectie levering

Klantvriendelijk

A. Chessa

Sur&Plus bank gekocht bij Loft76, zijn er erg blij mee, uitstekend zitcomfort en strak design.

Goede service!

Martien Maas

We wilden graag de Fermob schommelstoel kopen, echter hadden geen idee hoe dat deze zou "zitten". Contact gezocht met Loft 76 of er een op voorraad/showroom stond. Helaas nee, maar eigenaar bood aan... We wilden graag de Fermob schommelstoel kopen, echter hadden geen idee hoe dat deze zou "zitten". Contact gezocht met Loft 76 of er een op voorraad/showroom stond. Helaas nee, maar eigenaar bood aan dat hij zijn prive stoel van thuis zou meenemen naar de zaak. Konden we komen testen. Van deze super service hebben we dankbaar gebruik gemaakt en dus uiteraard de stoel besteld bij Loft76. Prijs is zelfde als de gemiddelde internet leverancier en bijkomstig de stoel is door Loft76 afgeleverd thuis op het terras. Super service dus.

Afspraak = afspraak

Claessens

Bureau en bijbehorende bureaustoel gekocht. Goed advies gekregen. Prettige verkoopster die alle tijd heeft en oprechte interesse toont. Erg klantvriendelijk.
Mooie zaak met trendy meubels.

Snelle terugkoppeling van aangevraagde kleurstalen bureaustoel.
Houden je goed op de hoogte wat betreft levering.
Vragen na hoe levering is verlopen.

S. Hamers

Na een lange zoektocht uiteindelijk bij Loft 76 geslaagd voor een mooie bank van het Nederlandse merk Eyye !

Fijne winkel - mooi assortiment - prettig contact en goed advies

Mingels

Mooie bank van Sur&Plus bij Loft76 gekocht. Zijn er superblij mee. Zit fantastisch!!!!

Zeer goede advisering en bij de levering werd de bank door 2 jongemannen perfect gemonteerd.

Job Gerver

Veel ervaring met advies omtrent styling huis

Goede service en advies

Karin boeren