Loft76

Loft76 Ook benieuwd naar feedback over de webshop Loft76? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company45
9.8/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Loft76 met 9.8/10. Gebaseerd op 45 ervaringen.

Annemie Lips
Annemie Lips

Goed gevoel voor interieurverzorging

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed advies .liefde voor de zaak..
keurige aflevering van producten.

ICC
Zeer goed (9/10)
ICC

Prettige klantgerichte benadering. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Score voor Loft76:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De spullen worden in een fraai pand gepresenteerd. ook de manier waarop je te woord wordt gestaan en geholpen bij vragen ervaren wij als prettig. wel aanwezig als het moet maar zeker niet opdringerig..
de aflevering was prima verzorgd en ook de verpakking werd mee terug genomen. zo hoort het eigenlijk, maar weinig firma's doen dit. .
ook nadat we kort na levering een ongelukje hadden met wat schade als gevolg is dit op een voortvarende en prettige manier opgepakt en opgelost. prima service!.
bij loft76 doen ze wat je als klant mag verwachten, iets wat wat tegenwoordig steeds minder vaak voorkomt.

Gerry van Heugten

De uitstraling van deze site geeft precies weer hoe stijl- en smaakvol loft 76 is..
kwaliteit en sfeer, mooie materialen, een uitgebalanceerde keuze in een pand wat op zich al het bewonderen waard is. vriendelijk, behulpzaam, niet opdringerig en kundig personeel wat goede adviezen geeft en het (showroom)vloerkleed van mijn keuze naar diverse ruimtes sleepte om de kleuren met een andere lichtinval te beoordelen. kortom: dik tevreden!.

JG
JG

Snelle reactie, flexibel en perfect verzorgde levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prachtig bankstel gekocht bij loft76! goed, eerlijk advies en prima service!.

Uitstekend (10/10)

Anders dan in de meeste woonwinkels

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot nu toe prima! moeten vlg week nog twee stoelen krijgen maar heb alle vertrouwen dat het goed gaat!.

Edwin Rutten
Edwin Rutten

Stoel mee Mogen nemen om te proberen of deze past.
Goede koffie
Nettjes bij het bezorgen alle afval mee retour,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Potverdikkie wat zijn we blij dat we bij jullie naar binnen zijn gelopen..
de stoelen passen perfect maar dat is natuurlijk ook door de fijne service dat we eerst de stoel mochten meenemen om te proberen of deze past..

Rouschop
Rouschop

De ideale combinatie: Een prachtige interieurwinkel en tevens ook kei in interieur adviezen geven. Het plaatje klopt. Van A tot Z.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een prachtige zaak! een ruime en mooie collectie. altijd gezellig om een lekker kopje koffie te drinken en telkens opnieuw weer nieuwe interieur inspiratie op te doen. ik noem het een echte 'loft76 ervaring'. altijd is er een warm en vriendelijk onthaal en goed advies. zeker een aanrader!.

Nicole
Nicole

Er was een heel mooi interieuradvies gegeven wat volledig aansloot bij de wensen. Met een paar aanpassingen is sfeer in huis gemaakt en bovendien is het één geheel geworden. Heel fijn ook dat qua inrichting `alles onder een dak' is; meubels, verlichting, vloedbedekking, gordijnen én accessoires.

Een echte aanrader.

Michelle
N.v.t.
Michelle

Caroline van Loft76 heeft mij geholpen bij de inrichting van mijn nieuwe huis. Ik vond het bijzonder hoe goed ze aanvoelde wat mijn wensen en smaak is en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik krijg van iedereen complimenten over de prachtige meubels en gordijnen en de combinaties die hiermee gemaakt zijn. Naast de goede adviezen, leveren ze ook hele goede service. Ik heb Loft76 al bij verschillende vrienden en kennissen aangeraden!

Score voor Loft76:5.00/5

Super tevreden.

Lilian
N.v.t.
Lilian

Loft? Nooit van gehoord. Totdat we er wel van hoorden. Teneerste: de kunst van het luisteren naar een klant, ten tweede: de klant kunnen en willen begrijpen. En dan tot slot een uitgekiend advies van Caroline die van ons saai interieur een spannend en tijdloos woongenot maakte. Loft is voor ons de winkel waar wij met veel plezier komen en dat vinden, waar wij nog niet aan gedacht hadden. Kortom een echte aanrader.

Score voor Loft76:5.00/5

Verrassend!.

Bedrijfsinformatie

Loft76 is gevestigd in een bijzonder, monumentaal pand en gelegen aan één van de mooie singels rond het centrum van Roermond. De winkel is ontstaan vanuit ons interieur ontwerpbureau. Sinds 2008 geven wij deskundig advies over indeling, licht, materialen, stoffering en kleur. Inmiddels is zowel ons ontwerpbureau als onze winkel gevestigd onder één dak. In onze winkel kunt u terecht voor nieuwe en oude (vintage) designklassiekers, woondesign van gerenommeerde ontwerpers en bijzondere accessoires.
Adres
Godsweerdersingel 76