Loft76

Ben erg tevreden, nemen ruim de tijd om advies te geven. Ook erg plezierig na tweede bezoek door zelfde verkoopster geholpen te worden. Mooie sfeervolle zaak!!!!
Levering volgens afspraak,...

Heel goed advies

Chris UWW

Correcte bejegening en deskundig advies maakte onze aankoop tot een plezierige ervaring.
Levering van de bank kon in goed overleg gepland worden en werd keurig gedaan.
De zaak zelf is...

Goed advies en een prettige begeleiding bij de aankoop.

We hadden al eerder eetkamerstoelen van Loft 76, geen moeite was teveel om de goede stof te bestellen.
Daarom hebben we nu een bank gekocht. Goede service en weer was geen moeite teveel om...

De moeite die men doet om je te helpen met kiezen.

Goed advies, ruime, mooie collectie.

Goed advies, ruime, mooie collectie

Loek

Goed advies, mooie bank en bijpassende muurverf(krijtverf) gekocht. Erg tevreden en maar 6 weken levertijd!

Goede service, prima service en snelle levertijd

Gert Welink

Mijn partner had bij een groot collega meubelbedrijf 2 uit Denemarken afkomstige vazen gezien en besteld.
De firma liet na lang wachten en diverse telefoontjes weten niet te kunnen...

Komt afspraken correct na.
Sterke communicatie richting klant.
Super vriendelijke omgangsvormen.

Ik ben enorm goed geholpen, erg klantvriendelijke medewerkers. De service is eveneens zeer goed. Ok ontving mijn bestelling ook erg snel en in goede orde. Kortom twee duimen omhoog voor Loft76

Klantvriendelijkheid snelle en goede service.

Fam Salden

Goed advies gekregen voor de aankoop van onze nieuwe bank en stoel. Zeer blij met het resultaat.

Goed meedenkend met de klant

Richard

Hebben goede advies gekregen voor de juiste maten voor een vloerkleed bij onze zithoek.

Vakkundig personeel!!

Moniqur van Eijsden

Goede ervaring correct met beantwoorden van mail., op tijd laten weten wanneer meubels worden geleverd. Goed advies mbt de aankopen
Kortom: heel tevreden

Meedenken en daardoor juiste advies krijgen