Loft76

Familie Van der Slik

Bij onze zoektocht naar nieuw meubilair, of eigenlijk een volledig nieuwe “look” voor onze woonkamer stuitten we op Loft76, waar we nog geen ervaring mee hadden.

Vanaf 't eerste contact...

Vanaf 't eerste contact zijn onze verwachtingen overtroffen. Ran, Caroline en hun team straalden vanaf het begin rust uit, zonder oneigenlijke druk om tot besluiten te komen. Startend met een intake bij ons aan huis, om vandaaruit in detail al onze wensen, maar….ook zeker hun eigen adviezen tot een interieuradvies en –ontwerp te laten samensmelten.

Na overeenstemming daarover op hoofdlijnen werden meerdere opties qua invulling van zitmeubels, TV-meubilair, vloerkleden en verlichting aan ons voorgelegd, die we 1 voor 1 zijn gaan bespreken. Daarbij werd tijd noch moeite gespaard om vragen te beantwoorden – al of niet na ruggespraak met de fabrikant(en) – of om zelfs nog gedetailleerde tekeningen te maken (tot op het detailniveau van gevolgen van keuze voor bepaald meubilair voor bestaande verwarmingspunten of stopcontacten…).

Ook vermeldenswaardig was dat Loft76 daarbij niet binnen de grenzen van haar eigen productportfolio bleef, maar ook leveranciers van bijvoorbeeld professionele haarden kon voorstellen, of zelfs terzakekundige interieurbouwers en stucadoorsbedrijven.

Samengevat: ondanks al vele jaren ervaring met het bezoeken van talloze andere woonwinkels en interieuradviseurs, is naar onze mening Loft76 dé plek gebleken voor “one stop shopping” op interieurgebied.

Rust in het proces, en respect voor mening, stijl en …budget van de klant.
Eerlijke eigen mening.
Advies en ontwerp in detail.
Nakomen van afspraken.
After sales service.

G.Slabbers / W . Vreeker

DÉ interieurzaak voor onze smaak en ervaring

Een eclectische collectie, een persoonlijke benadering, goed advies met alle tijd om tot een orde keuze te komen en daarbij ook nog super service .

Vonsée

Fijne service, mooi product geleverd

Communicatie, klantenservice

Familie Obers

Inspirerende interieurtips, goede klik met bedrijf, meedenkend, niet opdringerig, wij houden van eenvoud en stijlvol; laat je inspireren!

Advisering die leidt tot een goede match.

Ermie van Tiel

Professionele adviezen

Goede service, komen afspraken goed na

Loft76

Wij zijn zeer tevreden over Loft76. Ran heeft ons prima geholpen in de keuze van de bank en kleed. Een eerlijke en duidelijk persoonlijk advies.

Kennis, kwaliteit, service en klantgerichtheid zijn hier de sleutelwoorden.

Anke

We zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van nieuwe meubels en raambekleding!

Meedenken, kleurenpalet samenstellen

Ron van IJzendoorn

Prima bedrijf met een familiair tintje..

Persoonlijke benadering

Linda Velter

Fijn geholpen. We wisten al wat we ongeveer wilden en hebben samen met Anne een moodboard gemaakt en het plan compleet gemaakt. Goede communicatie over de levering en alles netjes afgeleverd.

Advies

Henskens