Loft76

Familie Obers

Inspirerende interieurtips, goede klik met bedrijf, meedenkend, niet opdringerig, wij houden van eenvoud en stijlvol; laat je inspireren!

Advisering die leidt tot een goede match.

Ermie van Tiel

Professionele adviezen

Goede service, komen afspraken goed na

Loft76

Wij zijn zeer tevreden over Loft76. Ran heeft ons prima geholpen in de keuze van de bank en kleed. Een eerlijke en duidelijk persoonlijk advies.

Kennis, kwaliteit, service en klantgerichtheid zijn hier de sleutelwoorden.

Anke

We zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van nieuwe meubels en raambekleding!

Meedenken, kleurenpalet samenstellen

Ron van IJzendoorn

Prima bedrijf met een familiair tintje..

Persoonlijke benadering

Linda Velter

Fijn geholpen. We wisten al wat we ongeveer wilden en hebben samen met Anne een moodboard gemaakt en het plan compleet gemaakt. Goede communicatie over de levering en alles netjes afgeleverd.

Advies

Henskens

Prettige samenwerking, meedenkend.

Meedenkend in aankoop

Opdenberg

Sehr gute persönliche, kompetente und individuelle Beratung!!!

Beratung anhand von Fotos des eigenen Wohnraumes, Mitnahme des Moodboards nach Hause

Clout

Wij hebben gebruik gemaakt van interieuradvies. Caroline heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een prachtig ontwerp verwerkt. We konden hierin nog steeds onze eigen inbreng geven. Wat... Wij hebben gebruik gemaakt van interieuradvies. Caroline heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een prachtig ontwerp verwerkt. We konden hierin nog steeds onze eigen inbreng geven. Wat geresulteerd heeft in een paar kleine aanpassingen. Het op de hoogte houden van het verloop van het traject en de komst van de meubelen was top geregeld door Freddy. Ook het afstemmen zodat alles in 1 keer komt is top. De overige collega's hebben gezorgd voor het plaatsen van de meubels en het goed en prettig te woord staan bij mail of telefoon. Al met al een hele goede ervaring.

Zie bovenstaande

Petra Jansen

Mooi bedrijf op mooie locatie, prachtige designmeubelen

Goed advies