Loft76

Goed advies, ruime, mooie collectie.

Goed advies, ruime, mooie collectie

Loek

Goed advies, mooie bank en bijpassende muurverf(krijtverf) gekocht. Erg tevreden en maar 6 weken levertijd!

Goede service, prima service en snelle levertijd

Gert Welink

Mijn partner had bij een groot collega meubelbedrijf 2 uit Denemarken afkomstige vazen gezien en besteld.
De firma liet na lang wachten en diverse telefoontjes weten niet te kunnen...

Komt afspraken correct na.
Sterke communicatie richting klant.
Super vriendelijke omgangsvormen.

Ik ben enorm goed geholpen, erg klantvriendelijke medewerkers. De service is eveneens zeer goed. Ok ontving mijn bestelling ook erg snel en in goede orde. Kortom twee duimen omhoog voor Loft76

Klantvriendelijkheid snelle en goede service.

Fam Salden

Goed advies gekregen voor de aankoop van onze nieuwe bank en stoel. Zeer blij met het resultaat.

Goed meedenkend met de klant

Richard

Hebben goede advies gekregen voor de juiste maten voor een vloerkleed bij onze zithoek.

Vakkundig personeel!!

Moniqur van Eijsden

Goede ervaring correct met beantwoorden van mail., op tijd laten weten wanneer meubels worden geleverd. Goed advies mbt de aankopen
Kortom: heel tevreden

Meedenken en daardoor juiste advies krijgen

Beckers

Bij de inrichting van onze vorige woning zijn we, per toeval, terecht gekomen bij Loft76. Destijds hebben we er enkele prachtige spullen gekocht. Met name het stukje advies sprak ons erg aan. Een...

Advies op maat.

Lianne

We hebben bij Loft76 een prachtige bank gekocht van Hay. Hij staat prachtig in ons interieur. Een bezoek aan Loft76 is echt een beleving, wat een prachtige winkel waar je vol inspiratie raakt!

duidelijke communicatie, goede service en advies

Onlangs een mooie bank gekocht. Wij profiteerden van een van de mooie aanbiedingen van Loft76.
Het advies van Daniëlle wat de kleur van de bank betreft blijkt perfect te kloppen.

Goede collectie. Deskundige, persoonlijke behandeling. Snelle administratieve procedures. Stipte en correcte aflevering.