Leontine

Zeer goed en snel

Mineral Composite NV

Onze ervaring met locker.nl is zeer positief! Eventuele vragen werden zo goed als meteen beantwoordt en we werden up to date gehouden over de leveringstermijn. Communicatie top!

SkinSensible

Snelle en complete levering!

gemeente krimpen aan den IJssel

Voedselbank Leerdam

Super fijn contact, denken met je mee, en bellen nog om te vragen of de bestelling echt klopt. Fijne service en goed op de hoogte gehouden over de levering.

Gerard Leggedoor

De kasten zijn volgens afspraak op tijd geleverd. Voldoen aan de verwachtingen. We zijn er erg tevreden over en blij mee.

Health Centre Zuidhorn

Goede ervaring, online besteld, netjes bezorgd op locatie.

Sylvia

Locker.nl heeft goed met ons meegedacht op het moment dat wij met spoed een locker nodig hadden. Zowel de communicatie als bestelling en levering verliepen zeer soepel.

J.H. Zwart’s Automobielbedrijf B.V.

Topservice. Lekker snel schakelen en meedenken.

Flex & meet

Zeer prettig telefonisch en per mail geholpen en twee postlocker besteld bij Locker.nl. Op de kasten die ik bestelde was een levertijd waarmee ik niet kon leven. Toine van Locker.nl heeft van mijn... Zeer prettig telefonisch en per mail geholpen en twee postlocker besteld bij Locker.nl. Op de kasten die ik bestelde was een levertijd waarmee ik niet kon leven. Toine van Locker.nl heeft van mijn probleem zijn probleem gemaakt en is dezelfde dag met een goed alternatief gekomen. Binnen een paar dagen geleverd en ziet er top uit, met gevolg dat ik gelijk nog een kast heb besteld.
bedankt Toine.