Peter van den Beukel

Per definitie een overzichtelijke website met veel variatie in producten. De bestelling en betaling is een fluitje van een cent. De levering verliep prima. De kast was goed verpakt en beschermd. Per definitie een overzichtelijke website met veel variatie in producten. De bestelling en betaling is een fluitje van een cent. De levering verliep prima. De kast was goed verpakt en beschermd.
De kast is kwalitatief zeer mooi en degelijk. Goed in te richten en solide qua stevigte en afsluiting. Kortom, een bedrijf waar je echt aan een goede kast kunt komen.
Ook afhandeling vragen gebeurd op,een professionele manier!

Manon de Groot

Woensdag een kluisje besteld en vandaag (donderdag) al in huis.
Snelle en goede service!

Poorthuis

Goede ervaring gehad met Locker.nl. Zeer behulpzaam, snel en adequaat!
Bezorging op eerste verdieping geen enkel probleem.

MODERNA BVBA

SNELLE SERVICE

Geboortecentrum Sophia

Snelle en fijne communicatie. Toen bleek dat het afleveradres 4 hoog was is ook dat op charmante wijze opgelost door locker.nl

Fijn dat iedereen in het Geboortecentrum Sophia nu zijn...

Fijn dat iedereen in het Geboortecentrum Sophia nu zijn spullen veilig kan opbergen!
DANK!

Super service en flexibel!

design academy Eindhoven

Snelle levering, goede service, oplossing gericht meedenken

MHC Heesch

Lockers besteld voor de hockeyclub.
Uitermate tevreden over de geleverde diensten van Locker.nl .
Zeer goede en snelle service , kortom een bedrijf om graag zaken mee te doen. Lockers besteld voor de hockeyclub.
Uitermate tevreden over de geleverde diensten van Locker.nl .
Zeer goede en snelle service , kortom een bedrijf om graag zaken mee te doen.
Harm ( MHC Heesch)

Na een bezoek aan de website werd ik gebeld of dat ik alles gevonden had, dat was niet het geval omdat er op de website stond dat het desbetreffende artikel op was. Ik ben toen goed geholpen en 2... Na een bezoek aan de website werd ik gebeld of dat ik alles gevonden had, dat was niet het geval omdat er op de website stond dat het desbetreffende artikel op was. Ik ben toen goed geholpen en 2 dagen later had ik de bestelling in huis.
Super service ! alsnog bedankt.

M.B.

Ik heb als particulier een lockerkast gekocht via locker.nl. Alles was uitstekend geregeld: informatie verstrekken, persoonlijke benadering, tegemoetkomen aan wensen rondom levertijd en... Ik heb als particulier een lockerkast gekocht via locker.nl. Alles was uitstekend geregeld: informatie verstrekken, persoonlijke benadering, tegemoetkomen aan wensen rondom levertijd en afleverdatum, de zorgvuldige verzending en de verpakking. De transporteur waarmee locker.nl mijn kast verzond heeft mij netjes geholpen de kast op zijn plek te krijgen. Kortom: ik ben dik tevreden en heb daardoor des te meer plezier van mijn nieuwe kast. Een eventuele volgende aankoop doe ik zeker weer via locker.nl!