Nico Thoen

Hele fijne ervaring met deze firma. Mails worden snel beantwoord en de daarin zeer gunstige afspraken nagekomen. Levering van de gebruikte lockers was buitengewoon snel.

RANSON.nv

Prima service, alles volgens afspraak.

Multiwacht

Kast besteld, keurig volgens afspraak afgeleverd. Extra set sleutels erbij. Erg tevreden mee.

Hotel Croydon B.V

Top bedrijf, Goede service, Prima lockers.

Snelle levering en prima service!

Wordt niet terug gebeld zo als belooft, geen duidelijkheid over levertijd . Als beloofde levertijd is verstreken word er niet pro actief gecommuniceerd en moet je er zelf achter aan bellen.

Reactie Locker.nl:

Beste Wouter Hassing,
Beste Wouter Hassing,
Jouw collega heeft op vrijdagavond de bestelling geplaatst. Zij heeft hier direct een bevestiging van ontvangen. Op maandagochtend wordt deze bestelling in gang gezet. Dinsdag heeft uw collega gebeld om te vragen waar haar bestelling blijft. Heb haar uitgelegd dat de levertijd van dit product op dit moment ca. 1 week is en dat zij in principe het product dus uiterlijk maandag 26-3 in huis zou moeten hebben. Ik zou de precieze status opvragen en het haar laten weten zodra ik een antwoord heb. Op vrijdag heeft u vervolgens gebeld en heb ik u het hele verhaal uitgelegd en vertelt dat als de planning van de route nog niet bekend is ik geen definitieve dag kan doorgeven. Als u/zij hier niet op kon wachten dan kan ik de order annuleren, hier bent u mee akkoord gegaan. De order is geannuleerd en het bedrag wordt retour gestort. Ik ben dus al mijn afspraken en verplichtingen nagekomen. In plaats van overal op internet een review achter te laten zou u beter iets aan uw geduld kunnen doen, een grote lockerkast is geen pakketje wat diezelfde dag verzonden kan worden.

Ruben van den Hamsvoort

Mooie lockerkast, goed afgewerkt en solide. En in allerlei kleuren leverbaar.
De showroom is sober, maar handig dat je produkten kunt bekijken.

Maureen Vanhaverbeke

Heel goede service en perfecte communicatie .