Health Centre Zuidhorn

Goede ervaring, online besteld, netjes bezorgd op locatie.

Sylvia

Locker.nl heeft goed met ons meegedacht op het moment dat wij met spoed een locker nodig hadden. Zowel de communicatie als bestelling en levering verliepen zeer soepel.

J.H. Zwart’s Automobielbedrijf B.V.

Topservice. Lekker snel schakelen en meedenken.

Flex & meet

Zeer prettig telefonisch en per mail geholpen en twee postlocker besteld bij Locker.nl. Op de kasten die ik bestelde was een levertijd waarmee ik niet kon leven. Toine van Locker.nl heeft van mijn... Zeer prettig telefonisch en per mail geholpen en twee postlocker besteld bij Locker.nl. Op de kasten die ik bestelde was een levertijd waarmee ik niet kon leven. Toine van Locker.nl heeft van mijn probleem zijn probleem gemaakt en is dezelfde dag met een goed alternatief gekomen. Binnen een paar dagen geleverd en ziet er top uit, met gevolg dat ik gelijk nog een kast heb besteld.
bedankt Toine.

Body industrie abcoude

Top service en snelle afhandeling!

Linda

Goed, duidelijk advies gekregen. Ook met bestellen of andere vragen goed geholpen. Ook bestelling is goed , netjes en volgens afspraak gegaan. Ook over de geleverde producten zijn wij erg tevreden

De Witte Roger

Mijn ervaring bij locker.nl was super !
Kwaliteit: Top !!
Verzending: Top !! Geen deukje niets,deze was zeer goed ingepakt.
Afgesproken levertijd: Top, binnen de afgesproken tijd...
Mijn ervaring bij locker.nl was super !
Kwaliteit: Top !!
Verzending: Top !! Geen deukje niets,deze was zeer goed ingepakt.
Afgesproken levertijd: Top, binnen de afgesproken tijd en werd op tijd verwittigd wanneer en tussen welk uur deze geleverd zou worden.

Algemeen : ik raad iedereen aan om bij locker klant te worden.

Groeten,
Roger

Goed, alleen spannend om bij de bestelling het totale bedrag te betalen zonder dat je het bedrijf kent. Een aanbetaling zou bij mijn bestelling op z' n plaats geweest zijn! Maar keurig volgens... Goed, alleen spannend om bij de bestelling het totale bedrag te betalen zonder dat je het bedrijf kent. Een aanbetaling zou bij mijn bestelling op z' n plaats geweest zijn! Maar keurig volgens afspraak geleverd.

Ronald de Lange

Zeer goede ervaring. Lockers besteld, snelle levering en goede kwaliteit.

Heb er nog een paar besteld!

Susan van Dorsten

Goede service en snelle levering!