Wesley

Goede snelle services. Heldere uitleg "verkoop" geen beveiliging maar oplossingen

Klantgerichtheid en het snel oplossen van een mankement.

E.Ficken

Snelheid van handelen

MAATbeveiliging b.v.

Aanleg van beveiligingssysteem en hang en sluitwerk kantoorpand.

Sterke punten zijn het nakomen van beloften, keurig werk afleveren, zeer klantvriendelijk en veel vakkennis!

Top

Piet

Na een snelle reactie op een vraag via de website, maakte ik een afspraak voor de volgende dag bij Lock Expert. Een driepuntsluiting waar een veer uit was, kon ik daarmee terecht was de vraag die ik... Na een snelle reactie op een vraag via de website, maakte ik een afspraak voor de volgende dag bij Lock Expert. Een driepuntsluiting waar een veer uit was, kon ik daarmee terecht was de vraag die ik via de website had gesteld. Dat kon.
Met het slot bij het bedrijf aangekomen, werd ik vriendelijk ontvangen en met vakkennis, en aandacht en interesse voor het probleem werd het slot uit elkaar gehaald en de veer werd teruggeplaatst.
Toch nog wel een lastig klusje, want er zitten nogal wat losse onderdelen in zo’n driepuntsluiting, die allemaal graag van hun plek af willen.
Voor elk probleem was echter een oplossing. Als het op manier A niet lukt, dan zijn er ook nog de manieren B en C. Ik zag een man aan het werk, die niet alleen zijn vak verstond maar er ook nog plezier in had.
Toen het klusje geklaard was, vroeg ik naar de kosten.
Die waren er niet. Het was immers maar een klein klusje. Ik was aangenaam verrast.
Het woord service krijgt op deze manier weer inhoud.
Service op z’n best.
Bedankt!

Vakkennis en plezier in het werk

Uitstekend

Denise

Prettige ervaring, vriendelijk te woord gestaan en duidelijk uitleg gekregen.

Vakkundigheid, klant- en service gericht, korte responstijd.

Vakkundig en secuur