L_ajodhia@hotmail.com

Goede ervaringen

Begrijp zijn werk ,kundig.

Uitstekend

Excellent service, and quality workmanship.

Klant-gericht.

Hoogste

De medewerker berichtte keurig dat hij later kwam. Een correcte man, verontschuldigde zich bijna voor het tarief van € 90,= . Het slot was snel uitgeboord, hij verhielp ook nog even de klemmende... De medewerker berichtte keurig dat hij later kwam. Een correcte man, verontschuldigde zich bijna voor het tarief van € 90,= . Het slot was snel uitgeboord, hij verhielp ook nog even de klemmende voordeur uit zichzelf. Op mijn verzoek heeft hij een offerte gemaakt voor het sluitwerk op de begane grond.

Ik heb ( nog) niks aangeschaft

Deskundigheid van de medewerker

Hij lijkt me deskundig genoeg maar ik heb geen referentiekader.

Reactie Lock Expert:

Goedemiddag Josien,
Heel erg bedankt voor u reactie.
In Zoetermeer rekenen wij een starttarief van €90 inclusief een half uur arbeid.
Dit is van 10 seconden tot 30 minuten. De meeste van...
Goedemiddag Josien,
Heel erg bedankt voor u reactie.
Dit is van 10 seconden tot 30 minuten. De meeste van onze klanten willen graag op voorhand een prijs en zeker geen verassingen achteraf. Wij rekenen dus niet apart voorrijkosten arbeid enz. Voor het openen van een deur tot het oplossen van een slot probleem.
Wij werken 24/7 (dag en nacht). Over het algemeen zijn wij binnen 30 minuten ter plaatse en hoeft niemand 2 weken te wachten tot wij ze kunnen helpen. De dagdienst monteurs in Zoetermeer werken van 08:00 uur tot 16:00 uur waarna de avondploeg begint en daarna onze nachtploeg. U insteek grendel van de achterdeur was afgebroken waardoor de deur niet meer open kon. Indien wij nog iets anders constateren zoals in u geval een klemmende deur of het smeren van sloten doen wij dit uit service ook gelijk. Voor de reactiesnelheid geeft u ons overigens geen voldoende? iets wat wij in u geval niet helemaal kunnen begrijpen omdat wij indien u dit had gewild direct een monteur hadden kunnen sturen en u na 30 minuten een monteur had kunnen verwachten. Kunt u ons dit nader toelichten?

wouter vos

Zeer goede ervaring, heeft een moeilijk afsluitbare voordeur goed weten te beveiligen

Oplossingsgericht en goede service

Deskundigheid van de medewerker

Zeer deskundig en ervaren.

Denken mee en geven goed advies

Proberen een goedkope maar wel goede oplossing te vinden

Deskundigheid van de medewerker

Snel herstel van kapot deurslot en onder coulance geholpen

service

een 10

Sparreboom

Snelle respons tijd, aardige mensen, kwaliteit.

Vriendelijk

Van Doorn

Belangrijk : Zeer degelijke en attente advisering (dus niet alleen het duurste aanbevolen) rond beveiliging van ons huis.
Meer dan een dankbaar compliment en een aanbeveling waard dus!

Ook nog 6 maanden na plaatsing en betaling onmiddellijk ter plaatse om, zonder discussie, de gevolgen van een ongelukkig toeval te (laten) herstellen.

Deskundigheid van de medewerker

Zeer vakkundig, snel en ervaren

Prima ervaring en heel fijn om mee samen te werken

Kundig, veel ervaring en snelle service

Deskundigheid van de medewerker

Prima in orde en zeer up to date

Liset

Wij hebben Lock Expert gebeld omdat we onze toegangspoort na een aanrijding niet meer open konden krijgen. Peter heeft ons enorm geholpen door juist niet het slot te ontgrendelen, maar de poort op... Wij hebben Lock Expert gebeld omdat we onze toegangspoort na een aanrijding niet meer open konden krijgen. Peter heeft ons enorm geholpen door juist niet het slot te ontgrendelen, maar de poort op andere wijze weer toegankelijk te maken. We zijn hiermee fantastisch geholpen. Veel dank!

Out of the box denken!