Wilbert van wijk

Vandaag de curcus openingstechniek gevold met een aantal medewerkers van ons bedrijf .
Veel nieuwe kennis opgedaan .
Als het om sloten gaat zijn dit de echte experts .
Zeer...
Veel nieuwe kennis opgedaan .
Als het om sloten gaat zijn dit de echte experts .
Zeer vakbekwame instructeur.
We hebben ruim voldoende kennis vergaard om deze in de praktijk toe te passen .
( en het was nog gezellig ook )

Praktijk gericht , direct toepasbaar.

Deskundigheid van de medewerker

Met recht een specialist .

Lookatbeauty

Goede ervaring met Lockexpert. Intercom geïnstalleerd wat in het begin goed werkte, daarna vertoonde het kuren en heeft de intercom niet meer naar behoren gewerkt. Vanuit Lockexpert op hun kosten... Goede ervaring met Lockexpert. Intercom geïnstalleerd wat in het begin goed werkte, daarna vertoonde het kuren en heeft de intercom niet meer naar behoren gewerkt. Vanuit Lockexpert op hun kosten een geheel nieuwe intercom gekregen van een ander merk. Deze werkt perfect.

Service gericht

Zeer goed

V.v.E Groenendaal 48t/m87 Krimpen aan den IJssel

Blokkerende automatische nachtvergrendeling van de entreedeur van ons appartementencomplex, Lock Expert was binnen 1 uur aanwezig, kapotte onderdeel besteld, dezelfde avond tussen 21.00 en 23.00... Blokkerende automatische nachtvergrendeling van de entreedeur van ons appartementencomplex, Lock Expert was binnen 1 uur aanwezig, kapotte onderdeel besteld, dezelfde avond tussen 21.00 en 23.00 kapotte onderdeel vervangen en bijkomende draadbreuk hersteld. Een diepe buiging voor deze superservice, en dat alles tegen een scherpe prijs.

Vakkundig, Betrouwbaar, Klantvriendelijk. Normale prijzen.

Vaklui pur sang

Dheeraj

Slot plaatsen

Klantvriendelijk, vakbekwaam

Geweldig

R Klop

Vanmiddag komt mijn vriendin thuis en krijgt de deur niet meer open. Slotenmaker in Hellevoetsluis had niemand meer en verwees ons door naar lock expert. Twee man sterk waren ze, ondanks gemelde... Vanmiddag komt mijn vriendin thuis en krijgt de deur niet meer open. Slotenmaker in Hellevoetsluis had niemand meer en verwees ons door naar lock expert. Twee man sterk waren ze, ondanks gemelde drukte, heel snel. Heel simpel werd de deur geopend. En kregen uitleg over inbraak gevoeligheid van sloten. Wij hebben meteen besloten ons huidige slot en beslag te vervangen wat de mannen vakkundig deden, waren niet snel tevreden over hun eigen werk dus alles keurig aangepast. Extra sleutels voor de Kids konden in de bus worden bijgemaakt. Al met al een hele prettige ervaring gehad voor een goede prijs, geen woekerprijzen !!

Professionaliteit en resultaat van werken

Heel goed

M.M.de Boer

Een heel goed en heel heerlijk bedrijf!!!
Met een groot hart naar de medemens toe!!
Heel begrip vol!!

Begrip,Meelevend,Veel voor de ander over hebbend

Heel deskundig!!!
Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!!

Marcel

Ik volg de opleiding Slotenmaker .Alles is super geregeld en tot in de puntjes word alles uitgelegd .

Alles eigenlijk

Spry B.V.

Prettige manier van zakendoen met Lock expert. persoonlijke benadering, vakkennis en snelle nette uitvoering

vakkennis, kennis van het ambacht, eerlijk

Top

Reactie Lock Expert:

Bedankt voor u mooie review ☺️

jan

Geen prijs opgave vooraf!!!achteraf pinnen dan schrik je van de hoge prijzen voor een slot en arbeidsloon!goed

goed

Reactie Lock Expert:

Beste Jan,
Met verbazing hebben wij u review gelezen, zeker omdat wij u vooraf de kosten voor het openen van de voordeur met de sleutel nog aan de binnenzijde gemeld hebben.
Ter plaatse...
Beste Jan,
Ter plaatse bleek dat niet te kloppen! Want werkelijk alles had u kapot gemaakt wat er kapot te maken viel, De deur, de cilinder, het beslag, de meerpuntsluiting en de haken waren volledig in het slot geschoten.
Ondanks dat het verhaal niet klopte hebben wij toch €100,00 gerekend terwijl wij door de u zelf toegebrachte onnodige schade 2 uur en 45 min zijn bezig geweest om uw deur te openen. Normaal openen wij een voordeur met de sleutel nog aan de binnenzijde binnen sec./ minuten zonder schade. Dus eigenlijk is er achteraf veel te weinig arbeid door ons gerekend juist omdat wij de kosten vooraf kenbaar hebben gemaakt op basis van verkeerde info! Ook voor de noodvoorziening hebben wij geen euro in rekening gebracht en heeft u zelfs nog een cilinder in bruikleen gekregen!
Voor het definitieve herstel hebben wij na uw akkoord de meerpunsluiting besteld en de werkzaamheden uitgevoerd volgens deze prijsopgave. In die prijsopgave hebben wij 30 minuten arbeid gecalculeerd, daadwerkelijk is dit 1 uur en 26 minuten geweest, dit is ook niet achteraf aan u doorberekend!
Op 18-08 jl. verzoekt u per mail de werkomschrijving op factuur te veranderen naar: balkondeur, merkwaardig dat u dit onjuist op de factuur vermeld wilt hebben! Uit de mail blijkt verder niet dat u ergens onvrede over heeft!
U ben ook nog bij ons langs geweest en melde onder het genot van een colaatje dat u zo tevreden was, u nodigde ons zelfs nog uit voor een VvE vergadering! U wilde ook weten hoeveel provisie erin zat wanneer u ons zal promoten binnen uw VvE!
U heeft na betaling aangegeven zeer tevreden te zijn en voortaan te bellen en niet meer zelf zal tobben!
Het is wel erg jammer dat u ons online lage beoordeling geeft met onjuiste informatie en ons niet aanbeveelt.

Tan

Snelle sevice en goede productkennis!!

Kennis van zaken ze weten waar ze over praten.

Deskundigheid van de medewerker

Weet waar hij mee bezig is heeft kennis van zaken..