Caroline

Bij telefonisch contact hoefde ik geen afspraak bij de consulente te maken. De steunkousen konden worden opgestuurd. Op 14 februari besteld, pas op 23 februari verstuurd via UPS. Het pakket wordt... Bij telefonisch contact hoefde ik geen afspraak bij de consulente te maken. De steunkousen konden worden opgestuurd. Op 14 februari besteld, pas op 23 februari verstuurd via UPS. Het pakket wordt maar niet afgeleverd door UPS, maar uiteindelijk z.g.n. na niet thuis zijn, retour gestuurd naar Livit. Navraag bij Livit levert op dat als het bij hun binnen is, dat het via Postnl als brievenbus pakket zal worden verstuurd. Na 4 weken uiteindelijk de kousen ontvangen in een plastic zak in de brievenbus.

Reviewtitel

Helaas geen fijn gevoel bij deze bestelling

Voormalig cliënt

Slecht. Zoals eerder beschreven.

Onfatsoenlijke behandeld

Anita

Met verwijzing huisarts kon ik een afspraak maken. Verwijzing gekregen, via de site afspraak gemaakt. Bevestiging, dat deze was aangekomen en dat definitieve bevestiging met tijdstip zou volgen. Na... Met verwijzing huisarts kon ik een afspraak maken. Verwijzing gekregen, via de site afspraak gemaakt. Bevestiging, dat deze was aangekomen en dat definitieve bevestiging met tijdstip zou volgen. Na 2 weken maar eens gebeld. Ze konden niets terugvinden. Toen telefonisch de afspraak gemaakt. Kom ik op de afspraak wordt mij verteld, dat ik verwijzing van de huisarts nodig heb …..

Verkeerde voorlichting, erg jammer

John

Slecht

Reviewtitel

Slecht gevoel bij het maken van een afspraak derhalve de afspraak afgezegd.

Redelijk

Certificering is onzin.

anoniem

Weinig

gebrekkig

Andrea

Met de zolen wel erg goed luisteren naar de klant, met kousen ook, alleen via mail wordt er niet goed gelezen

Beetje lang

Betaalde telefoon nummer. Gebruiken niet duurzame goedkope materialen

Zeer matig

Esther Kollen

Mijn ervaring met Livit was op zich goed, wat betreft de Mollii Suit mindere ervaring!

Ervaring Mollii Suit Livit/Ottobock Care

anoniem

Doorgaans goed en dit jaar met hindernissen

lang wachten