Man&Mach - asbestspecialist.nl

Voor de aftrap van onze interne campagne gericht op werken volgens de regels en veiligheid heeft LivingTale een aantal sketches en een aantal scenes verbetertheater uitgevoerd.

Wij...

Wij hebben de samenwerking als zeer plezierig en professioneel ervaren. LivingTale heeft zich enorm goed verdiept in de materie en in korte tijd een goed script weten te schrijven. Complexe werkzaamheden wisten de acteurs goed uit te voeren.

Door de verrassende aanpak en de interactie met onze medewerkers was het een zeer geslaagde start van onze campagne.
Een avond die onze medewerkers zeker zal bijblijven: en dat was nou net de bedoeling!

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!
Man&Mach - asbestspecialist.nl

LivingTale Maatwerk: Verbetertheater, FoutenFestival

Jannie de Waal

Jeetje, wat een leuk spel. We hebben genoten.

MoordMotiefMysterie

Chairman Beta Business Days 2015 Groningen

Assertief zijn blijft lastig, maar volgens mij heeft jullie training veel studenten getriggerd.

Ik wil je onwijs bedanken voor de inzet.

Jullie unieke vorm van training is...

Ik wil je onwijs bedanken voor de inzet.

Jullie unieke vorm van training is zeer goed bevallen. :super:

LivingTale Maatwerk: Verbetertraining : workshop assertiviteit

DAIR - Judy Kaagman

Wat een fantastische avond was het!

Perfecte afstemming tussen enthousiaste acteurs, keuken en bediening.
Een totale verrassing voor de deelnemers maar iedereen deed volop...
Wat een fantastische avond was het!

Perfecte afstemming tussen enthousiaste acteurs, keuken en bediening.
Een totale verrassing voor de deelnemers maar iedereen deed volop mee.

We hebben genoten!
Een echte aanrader!

LivingTale spel - Moorddiner - Motief voor Moord

Politie Nederland

Met een grote groep zedenrechercheurs hebben wij het spel Moord Motief gespeeld. De hebben we gedaan als een soort bindingsmiddag. Ik vond het samen werken met LivingTale erg prettig. Communiceren... Met een grote groep zedenrechercheurs hebben wij het spel Moord Motief gespeeld. De hebben we gedaan als een soort bindingsmiddag. Ik vond het samen werken met LivingTale erg prettig. Communiceren en afstemmen met elkaar ging goed. Het spel zelf was ook erg leuk. Ook van mijn collega's heb ik gehoord dat ze het een erg leuke middag vonden.

Moord Motief