Arie en Alie Bovenhoff

Hoi, wat hebben wij een topfeestje gehad. Wij en onze gasten hebben verschrikkelijk veel plezier gehad.
Tante Tina die alles tiptop schoon hield en dr Ross en zijn assistente die menigeen een klysma toedienden of een ieder aan health check onderwierpen, de inspecteur die alles echt heel goed in de gaten hield, de buurvrouw met haar spelletje M.E.J.N., de etiquettedame met haar hondje Donna, de amazone met haar stokpaardje met de vele namen en niet te vergeten de vieze man. Stuk voor stuk prachtige typetjes. Het leverde allemaal leuke scènes op, waar een ieder kostelijk om kon lachen.

Ons feestje is onvergetelijk geworden, ook mede dankzij jullie! We zijn erg benieuwd naar de foto’s.

LivingTale Maatwerk: 25-jarig huwelijksfeest, diverse acts en fotograaf

Verwater Industrial Services Noord Oost B.V.

Voor onze personeelsbijeenkomst speelden Leo en Janet dat ze als medewerkers van één van onze grootste klanten op zoek waren naar een projectleider. Dat zorgde her en der wat voor verwarring en toen... Voor onze personeelsbijeenkomst speelden Leo en Janet dat ze als medewerkers van één van onze grootste klanten op zoek waren naar een projectleider. Dat zorgde her en der wat voor verwarring en toen ze tijdens de presentatie inbraken, werd het helemaal raar voor sommigen.
De acteurs pakten het intermezzo prima op en zowaar de hele zaal deed mee (men kon ook niet anders!), wat erg leuk was. Na een paar oefeningen met als thema vertrouwen en verbondenheid, was de zaal 'los' en de sfeer goed. Achteraf vroegen meerdere collega’s nog of die twee mensen wel écht van de klant waren...

Bedankt LivingTale!

Welk spel/maatwerk?

Acteurs liepen voor aanvang van presentaties rond tussen de medewerkers om de sfeer te polsen en later braken zij in om enkele oefeningen met alle aanwezigen te doen.

Jacqueline

We (11 meiden) hebben een leuke middag gehad! Vooraf allemaal ingeleefd in de rol en bijpassende kleding uitgezocht wat het moordspel extra leuk maakte. Een interactieve invulling voor een... We (11 meiden) hebben een leuke middag gehad! Vooraf allemaal ingeleefd in de rol en bijpassende kleding uitgezocht wat het moordspel extra leuk maakte. Een interactieve invulling voor een vrijgezellen middag.

moordspel MoordMotiefMysterievrijgezellenfeest in Nijmegen

Martin Nouwen

Ik heb alle trainingen ter plekke op de voet gevolgd.
Ik heb alle trainingen ter plekke op de voet gevolgd.
Het was voor mij erg interessant om te zien hoe verschillend onze mensen reageren op uiteenlopende personen, situaties en gebeurtenissen.
Samen met de deelnemers wilden we er leerpunten uithalen die voor iedereen gelden, maar daarnaast was er veel aandacht mogelijk voor elke deelnemer apart.

Ik ben positief verbaasd over de resultaten en de vele leermomenten.

Iedere deelnemer heeft behalve veel zinvolle feedback ook nog eens een lijvig rapport over zichzelf gekregen, en toch hebben we maar 1 dagdeel per deelnemer hoeven investeren.

Martin NouwenHoofd Officier van Dienst (HOVD)operationeel coördinator crisismanagersbrandweer Noord- en Oost-Gelderland

Crisis Game

Afke van der Toom

Hallo mevrouw Claessen, Ik wilde nog even laten weten dat het een zeer geslaagde middag / avond was in de Waag in Doesburg. De reacties waren erg positief en de volgende dag gingen de collega's op... Hallo mevrouw Claessen, Ik wilde nog even laten weten dat het een zeer geslaagde middag / avond was in de Waag in Doesburg. De reacties waren erg positief en de volgende dag gingen de collega's op de Italiaanse voet verder. Interne telefoontjes werden opgenomen met: Si, of Buon Giorno. Nogmaals dank voor de organisatie.
Met vriendelijke groet, Afke van der Toom

Maffiaspel MultiMaffia

Integrand

Het was een erg leuke ervaring en al onze bestuursleden waren enthousiast! Enige opmerking is om aan het eind meer uitleg te geven over wie wat heeft gedaan.

Moordspel

Alfa-college

LivingTale heeft voor ons een leuke openingsact geregeld: een vriendelijk 'spook' die alle medewerkers van Bedrijfsvoering welkom heette op hun splinternieuwe werklocatie. Hij stelde kritische... LivingTale heeft voor ons een leuke openingsact geregeld: een vriendelijk 'spook' die alle medewerkers van Bedrijfsvoering welkom heette op hun splinternieuwe werklocatie. Hij stelde kritische vragen en wist reacties los te maken uit het publiek over hun nieuwe werkomgeving. Hij stelde zelfs vragen waar de organisatie zelf nog niet aan had gedacht. Een goed voorbereide spook dus!

Het publiek was wat sceptisch bij zijn opkomst als traditioneel spook, maar dat werd beter zodra hij zijn ware gezicht liet zien.

De voorbereiding met LivingTale hebben we als zeer prettig en professioneel ervaren.

LivingTale Maatwerk: openingsact Alfa-college Bedrijfsvoering

Welk spel/maatwerk?

Een act op maat voor de opening van onze nieuwe kantoorlocatie.

Sitech

Afspraken zijn keurig nagekomen! Goed voorbereid, aardig en heldere communicatie.

Welk spel/maatwerk?

The Safety game. Extra opdracht: ervoor zorgen dat mensen begrip voor elkaar krijgen (ook tijdens een echte klus). Dit is prima gelukt

Alpha Adviesbureau

Een zeer positieve ervaring gehad, waarbij de interactie tussen de deelnemers echt top werd geregisseerd.

Paardenwedden

Persoonlijk en als kerkelijke gemeente

Heel positief en creatief. Door samenwerken op leuke wijze je leert ook andere mensen op andere wijze kennen. Goed voor een familiebijeenkomst of een bedrijfje of vriendenkring of een jaarclub... Heel positief en creatief. Door samenwerken op leuke wijze je leert ook andere mensen op andere wijze kennen. Goed voor een familiebijeenkomst of een bedrijfje of vriendenkring of een jaarclub van studenten.

Welk spel/maatwerk?

detective spel : samen uitzoeken wie de dader is