Janny Pauwels

Mijn ervaring met LivingTale is heel goed. Ik heb het contact met Monique als heel prettig ervaren. Ze droeg me tips aan en hield goed contact zowel telefonisch als via mail. Alles is ook geheel... Mijn ervaring met LivingTale is heel goed. Ik heb het contact met Monique als heel prettig ervaren. Ze droeg me tips aan en hield goed contact zowel telefonisch als via mail. Alles is ook geheel volgens afspraak gelopen. De uitvoering van de acteur Leo Peters was geweldig. Onze groep genodigden heeft enorm om hem gelachen. Als inspecteur, healer, maffioos, de gezochte dame en later weer als inspecteur heeft ie een mooi verhaal opgezet en de mensen prima vermaakt.
Om de figuur Healer in flowerpower-outfit heb ik enorm gelachen. Door op een gegeven moment een persoon een beetje ontspannen te krijgen deden we de groepsontspanning door aan die tafel de handen ineen te slaan en alle energie naar die ene persoon te sturen. Hilarisch, maar het hielp nog niet genoeg. Toen werden we op onze stoelen in polonaise gezet en moesten we elkaars nek en schouders masseren. Geweldig. Grote complimenten voor dit werk.

N.V. Nederlandse Gasunie, Tracé Activiteiten

Het idee was om als onderdeel van onze landelijke dag, voor de afwisseling in het programma, Living Tale een viertal sketches te laten uitvoeren.
Inhoudelijk herkenbaar vanuit operationele...
Inhoudelijk herkenbaar vanuit operationele situaties.
Met name omgang en communicatie zouden moeten aanzetten tot denken. De uitvoering was interactief met de deelnemers.

Ondanks de toch wel gevoelige onderwerpen werden de onderwerpen luchtig aangesneden en hield men goed oog voor de sfeer in de zaal.
Uitstekend vertolkte rollen en dus heel goed herkenbaar voor de groep maakte het een zeer geslaagde sesssie en veel input voor ons als management.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbeterprogramma op maat N.V.

Nederlandse Gasunie, Tracé Activiteiten

Philips Lighting BV

Voor ons eindejaarsfeest van Philips Lighting B.V. was het een zeer prettige samenwerking.
Voor het aanvullen van ons eindjaarsfeest m.b.v. een waarzegster, die ons vermakelijk vertelde wat ons de toekomst brengt.

De act huwelijksmakelaar heeft ons deze avond ook zeer vermaakt hierbij werden de lachspieren behoorlijk ontwikkeld.
Voor het losmaken van het publiek/personeel is ruimschoots aan voldaan.

Namens personeelsvereniging Philips Lighting B.V te Winschoten hartelijk dank hiervoor.

Theateracts: Huwelijksmakelaar en waarzegster

Hannie Douma

We hebben zaterdag een super leuke avond gehad.

Het moordspel was fantastisch.
We hebben genoten.

Nogmaals bedankt. :super:

Moordspel Het Testament

Marc Punt namens To The Point Expertise

In een zeer constructieve samenwerking met Rein van der Meij en Monique Claessen van Living Tale heeft ons bedrijf een bijzondere dag mogen organiseren voor een van de belangrijkste klanten van To... In een zeer constructieve samenwerking met Rein van der Meij en Monique Claessen van Living Tale heeft ons bedrijf een bijzondere dag mogen organiseren voor een van de belangrijkste klanten van To The Point Expertise, verzekeraar MediRisk.
Het was spannend omdat het onderwerp (medische missers en de communicatie met slachtoffers) zeer gevoelig ligt en nog maar de vraag was of de soms wat luchtige benadering door Living Tale , met een serieuze ondertoon, zou werken bij deze groep juristen. Ik kan daar kort over zijn, het werkte super goed!
Ik hoef maar te kijken naar de zeer positieve reacties van de medewerkers bij dit bedrijf en het management; een schot in de roos.
De acteurs zaten zo goed in hun rol dat de meesten in de zaal pas tegen het einde van de eerste sessie in de gaten hadden met acteurs van doen te hebben. En dat kwam dan alleen maar omdat er een extreem absurd einde aan de toespraak van dr. Ter Haar" (Rein van der Meij) zat. :clap:

Bij het rollenspel bleek dat de acteurs zich wederom goed verdiept hadden in de materie en een zeer waarheidsgetrouw beeld gaven van een gesprek tussen de medewerker van de verzekeraar en een slachtoffer. Met herkenbare emoties, valkuilen en vastlopers. Het droeg allemaal bij aan een zeer geslaagde dag voor Medirisk, To The Point Expertise en naar mijn overtuiging voor Living Tale. Bedankt allemaal!"

Educatief (verbeter) theater t.b.v. MediRisk

Britta Alblas

WOW!! Wat zijn wij blij!
De foto's zijn zooo tof geworden!
Ook superleuk dat Monique niet alleen standaard" foto's heeft genomen :)
Bij sommige foto's vonden we t uiterst jammer...
WOW!! Wat zijn wij blij!
De foto's zijn zooo tof geworden!
Ook superleuk dat Monique niet alleen standaard" foto's heeft genomen :)
Bij sommige foto's vonden we t uiterst jammer dat we de stem van Leo niet konden horen! Echt hilarisch!

We hebben ook super goeie reacties op jullie gehad en is t super jammer dat we daar niet bij waren!
Van Jasper (mijn man hihi) moest ik zeggen dat je veel te goedkoop bent!
Hij vindt (wij vinden) dat Monique n goede stijl heeft! Oog voor detail en voor t onverwachte!

We hadden nog wel 1000 meer van zulke foto's willen hebben!
Bedankt voor alles

Super leuk! Keep up the good work! Jullie zijn echt te gek!!

Jasper en Britta"

Bruiloft: Theateract + fotograaf

Bekaert Combustion Technology

Livingtale heeft de ochtend verzorgd van onze jaarlijkse Health & Safety Day voor al onze medewerkers. Met de officiele" opening heeft Livingtale de groep aardig op het verkeerde been gebracht.... Livingtale heeft de ochtend verzorgd van onze jaarlijkse Health & Safety Day voor al onze medewerkers. Met de officiele" opening heeft Livingtale de groep aardig op het verkeerde been gebracht. Daarna volgden nog drie sketches vanuit het verbetertheater, wat zorgde voor interactie met het publiek.
Ter afsluiting werd de directiescene gespeeld. Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagde ochtend! Nogmaals dank."

Health & Safety Day

Lotte

Wat een top avond!
Het was een verrassing voor mijn moeder voor Moederdag.
Ze vond het erg leuk en wat hebben wij gelachen!

Bedankt Rein!

Moord Motief Mysterie

Mischa Brendel

Voor een verjaardagsfeest met in totaal acht aanwezigen kozen we voor het Moord Motief Mysterie. We wisten van tevoren alleen de namen en beroepen van onze karakters.
De spelleider legde uit...
De spelleider legde uit wat de bedoeling was en iedereen kreeg op papier extra informatie over zijn of haar eigen karakter. Daarna was het tijd om met elkaar in gesprek te gaan. In het begin liep dit wat onwennig, maar daarom was het juist fijn om een spelleider te hebben: deze hielp iedereen op weg door met suggesties te komen om de gesprekken op gang te krijgen en al snel verliep het wat vlotter. Bij de een wat vlugger dan de ander en ook hier was het weer fijn om een spelleider te hebben, omdat deze hulp op maat kon bieden.
Naarmate het spel vorderde, raakte iedereen steeds meer in zijn of haar rol en kreeg echt plezier in het spel. Iedereen speelde zijn of haar karakter heel leuk uit en de verdenkingen lieten niet lang op zich wachten.
De ontknoping kwam voor sommigen als een verrassing, anderen hadden hun huiswerk blijkbaar beter gedaan. :)

Een van de leuke dingen aan dit spel vond ik de diepte en achtergrond van de karakters. Omdat mensen een karakter op hun eigen manier spelen en omdat het onmogelijk is het hele achtergrondverhaal van je karakter naar voren te brengen in het spel.

We hebben met zijn allen erg genoten van dit leuke moordmysteriespel.

Moord Motief Mysterie

NAM Logistiek

Erg leuk spel met veel interactie met de de groep.
Enthousiaste acteurs, die goed in hun rol zaten en het overbrachten op de groep.
Fijn dat we last-minute zo snel en goed geholpen...
Erg leuk spel met veel interactie met de de groep.
Fijn dat we last-minute zo snel en goed geholpen zijn!

Bedankt LivingTale.

MaffiaMoord