9.3 / 10
65 beoordelingen

65 Reviews

Rabobank Peelland Zuid / Kim Claassen

10/10

Door mee te denken en een flexibele opstelling heeft LivingTale gezorgd voor een super leuke avond voor onze afdeling! De acteurs zaten helemaal in hun rol en daardoor was het verhaal ondanks de... Door mee te denken en een flexibele opstelling heeft LivingTale gezorgd voor een super leuke avond voor onze afdeling! De acteurs zaten helemaal in hun rol en daardoor was het verhaal ondanks de dubbelrollen heel duidelijk en goed te volgen. Voeg daar een verrassend plot met onverwachte wendingen aan toe en het plaatje is compleet!

Welk spel/maatwerk?

Moord & Misdaad

Vereniging de Trut

8/10

Enige tijd geleden hadden wij de spelers van Living Tale bij ons in onze groepsaccommodatie om in ons groepsweekend hun moordspel te verzorgen. Er was een nieuw spel ontwikkeld en wij waren de... Enige tijd geleden hadden wij de spelers van Living Tale bij ons in onze groepsaccommodatie om in ons groepsweekend hun moordspel te verzorgen. Er was een nieuw spel ontwikkeld en wij waren de eerste groep bij wie het spel gespeeld werd. Het verhaal zat ijzersterk in elkaar, de personages waren flink uitgediept, er was veel te ontdekken en om uit te vinden welke verdachte nu echt dader was, was een hele klus. Niet iedereen had het bij het rechte eind. Het is een spel voor de geoefende rechercheur, er is veel te ontdekken, en er wordt met overgave gespeeld door de acteurs. Compliment voor de makers. Het was voor ons de eerste keer, dus we hebben geen vergelijkingsmateriaal. Het is wel gebleken dat je dit soort spelen niet zomaar aan een groep over moet laten, weet zeker dat de mensen met wie je dit gaat spelen er ook open voor staan, anders kan het qua informatie die je te verwerken hebt best een hele kluif zijn.

Welk spel/maatwerk?

Moordspel Moord en Misdaad

Hanneke van der Schoot

8/10

Wij hebben het spel gespeeld op een vriendenfeestje.
We hebben ons kostelijk geamuseerd met het spel! Alle informatie vooraf konden we in de feestvreugde niet goed tot ons nemen, maar al...
We hebben ons kostelijk geamuseerd met het spel! Alle informatie vooraf konden we in de feestvreugde niet goed tot ons nemen, maar al doende kwamen we op gang. Hoe je zoveel verwikkelingen bij elkaar kunt verzinnen! We zijn er aardig goed uitgekomen....

Welk spel/maatwerk?

Moordspel Moord Motief Mysterie

PV-De Binding van Wageningen University & Research

10/10

Erg leuk en goed!

Welk spel/maatwerk?

Moordspel met moordmotief

Score B.V. / Score Production B.V. / ErgoXS

8/10

Wij hebben met een personeelsfeest met zo'n kleine 60 personen (werknemers incl. partners) een hele leuke avond gehad met een geweldig diner en een activiteit. Tijdens het diner speelden we 'Motief... Wij hebben met een personeelsfeest met zo'n kleine 60 personen (werknemers incl. partners) een hele leuke avond gehad met een geweldig diner en een activiteit. Tijdens het diner speelden we 'Motief voor Moord'. Het was leuk om te zien dat iedereen fanatiek werd en dat we per tafel zo goed mogelijk dit mysterie op wilden lossen.

De rondes gingen heel snel, dit had voor ons wel wat langer mogen duren. Langer ondervragen tijdens de persconferenties, langer aan tafel ondervragen en langer overleggen met elkaar. We waren erg vroeg klaar, dus het had wellicht allemaal iets langzamer gekund.

De begeleiding in het voortraject was goed, Monique heeft ons heel prettig voorzien van alle informatie. Het was een behoorlijk gepuzzel om de wensen van Living Tale te combineren met de locatie waar dit alles plaatsvond maar uiteindelijk hebben we met elkaar een onvergetelijke avond neergezet met elkaar. De acteurs waren super. We hebben genoten!

Welk spel/maatwerk?

Moordspel 'Motief voor Moord'.

Lionsclub Opsterland

8/10

Een inval van twee capo's bij de bestuursoverdracht van Lionsclub Opsterland op Landgoed Lauswolt. Aanvankelijk verkleed als District-Gouverneurs blijken de twee capo's uit te zijn op... Een inval van twee capo's bij de bestuursoverdracht van Lionsclub Opsterland op Landgoed Lauswolt. Aanvankelijk verkleed als District-Gouverneurs blijken de twee capo's uit te zijn op winst-maximalisatie van deze maffia groep.. Een hilarische evaluatie van de activiteiten van het afgelopen jaar volgt........

Welk spel/maatwerk?

Maatwerk, gebruikmakend van een bestaand thema.

Gemeente Hoogezand-Sappemeer

10/10

De acteurs van Living Tale Theater hebben het ochtendprogramma van de teamdag voor de afdeling Bedrijfsbureau van de gemeente Hoogezand-Sappemeer verzorgd. Het was een onzettend leuke ochtend met... De acteurs van Living Tale Theater hebben het ochtendprogramma van de teamdag voor de afdeling Bedrijfsbureau van de gemeente Hoogezand-Sappemeer verzorgd. Het was een onzettend leuke ochtend met heel veel positieve en enthousiaste reacties van de collega's. Een leuke manier om eens op een heel andere manier samen te werken!

Alliander Opleidingen

10/10

Als invulling voor een teamactiviteiten hebben wij met 30 collega’s het CSI moordspel gespeeld.
Verrassend om te zien hoe snel collega’s zich ontpopten als echte detectives en op zoek gingen...
Verrassend om te zien hoe snel collega’s zich ontpopten als echte detectives en op zoek gingen naar de motieven voor de moord om de dader te ontmaskeren. Er werden goed onderbouwde vragen geformuleerd en de spelers werden bijna aan de tafel vastgehouden om nog meer informatie naar boven te krijgen. Die spelers waren echt goed in hun samenspel en ook in hun eigen rol. We hebben gelachen en de tijd vloog voorbij. Bij de ontknoping werd alles duidelijk en was er verbazing over hoe je bepaalde aanwijzingen over het hoofd had kunnen zien.

Welk spel/maatwerk?

CSI Moordspel

Arie en Alie Bovenhoff

10/10

Hoi, wat hebben wij een topfeestje gehad. Wij en onze gasten hebben verschrikkelijk veel plezier gehad.
Tante Tina die alles tiptop schoon hield en dr Ross en zijn assistente die menigeen een...
Tante Tina die alles tiptop schoon hield en dr Ross en zijn assistente die menigeen een klysma toedienden of een ieder aan health check onderwierpen, de inspecteur die alles echt heel goed in de gaten hield, de buurvrouw met haar spelletje M.E.J.N., de etiquettedame met haar hondje Donna, de amazone met haar stokpaardje met de vele namen en niet te vergeten de vieze man. Stuk voor stuk prachtige typetjes. Het leverde allemaal leuke scènes op, waar een ieder kostelijk om kon lachen.
Ook de foto’s zijn prachtig geworden.
Ons feestje is onvergetelijk geworden, ook mede dankzij jullie!

Welk spel/maatwerk?