LIVIN24

Hellen Fuseini

Snelle levering keurig verpakt.

Reactie LIVIN24:

Hi Hellen, Super bedankt voor deze geweldige review!! Hier worden wij vrolijk van :)
Groetjes Team Livin24

Margot

Beste Livin24,

Vanmorgen heb ik mijn eetkamerstoelen geleverd gekregen. Altijd spannend om iets te bestellen zonder het gezien te hebben.
Maar wat zijn ze mooi; ik ben er zo blij...
Beste Livin24,

Maar wat zijn ze mooi; ik ben er zo blij mee.
Ik ben wel even bezig geweest om de poten onder de zitting te bevestigen, maar het is me uiteindelijk toch gelukt. En dat voor een vrouw met werkelijk 2 linkerhanden. Top dat ik daar geen gereedschap voor nodig had.
De stoelen zijn prachtig van kleur en staan heel mooi in mijn interieur.
De service van DHL was ook top. Ik was achter in de tuin, alert op de bezorger, maar heb hem toch niet gehoord. Hij zag mij wel in de tuin en hij heeft toen aan de buurman gevraagd mij even te waarschuwen. Daar was ik heel blij mee, want ik had in mijn kleine autootje de stoelen nooit ergens kunnen ophalen.
Heel verhaal, maar ik wilde jullie langs deze weg ook de reaktie van een superblije klant laten zien.
Bedankt voor de service.

Margot

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Reactie LIVIN24:

Hi Margot, Wat een geweldige review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad :) Hier worden wij blij van . Heel veel plezier met je order gewenst! Groetjes Team Livin24

Paula

Het ging 2 keer mis met het leveren van mijn lamp, de lamp kwam kapot aan. Maar doordat ik supersnel en supervriendelijk te woord werd gestaan per e-mail, heb ik me geen enkele keer zorgen gemaakt... Het ging 2 keer mis met het leveren van mijn lamp, de lamp kwam kapot aan. Maar doordat ik supersnel en supervriendelijk te woord werd gestaan per e-mail, heb ik me geen enkele keer zorgen gemaakt dat het niet goed kwam. Heel persoonlijk en heel vlot contact en ook al heb je een klacht, deze wordt netjes opgelost! Ben heel tevreden.

De lamp was niet dusdanig ingepakt, dat deze de bezorging door PostNL en DHL kon overleven. Er had meer verpakkingsmateriaal omheen gemogen.

Beste Paula,
Bedankt voor je prachtige review en fijne woorden over onze klantenservice.
Beste Paula,
Bedankt voor je prachtige review en fijne woorden over onze klantenservice.
Wij gaan jouw feedback meenemen en hopen dat jij alsnog veel plezier hebt van jouw bestelling.
Tot snel!

Salonbeautyline

Ik heb oranje bankje verwacht, net als op de foto. Maar de kleur is heel anders. Het is bruin bankje. En stof van bankje lijkt helemaal anders dan op de foto.

Reëel foto's maken

Beste Salonbeautyline,
Bedankt voor het schrijven van je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent.
Zoals in de beschrijving van het product is de kleur niet oranje maar koper...
Beste Salonbeautyline,
Zoals in de beschrijving van het product is de kleur niet oranje maar koper kleurig.
Wij hebben jouw feedback voor de stof gelijk doorgespeeld intern en gaan hier mee aan de slag.
Indien je nog vragen hebt verneem ik deze graag!
Team livin24

Anita

Heel tevreden

Reactie LIVIN24:

Hi Anita, Wat geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent! Fijn dat je dit wilde delen.
Groetjes Team Livin24

Ton

Prima bedrijf en producten. Snelle levering en prima klantcontact.

Geen verbeterpunten op mijn bestelling.

Beste Ton,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je tevreden bent met ons, daar worden wij blij van.
Wij hopen dat je plezier gaat hebben met je bestelling en zien je graag snel...
Beste Ton,
Wij hopen dat je plezier gaat hebben met je bestelling en zien je graag snel terug.

Louise

Slecht bereik

Kon niet chatten en telefoon werd lange tijd niet opgenomen

Beste Louise,
Bedankt voor je bericht en wat jammer om te horen dat jij aangeeft dat wij slecht bereikbaar zijn.
Beste Louise,
Ik heb even met je meegekeken en zie dat wij met 10 minuten hebben gereageerd op jouw mails, chat en Whatsapp berichten.
Helaas kan het druk zijn op de telefoon waardoor wij niet altijd direct kunnen opnemen.
Wij hopen dat alles verder naar wens is, indien je nog vragen hebt vernemen wij deze graag.

Lous

Zo bij met de barkrukken velvet mikky taupe... mooie stof en ze zitten geweldig! Aanrader als je lekker wil zitten aan een bar!

Beste Lous,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met jouw Mikky barkrukken.
Wij zien je graag snel weer terug!

Suzanne

Helemaal top mooie bankstel van velvet stof beige.
snelle bezorging, binnen een dag 👍

Beste Suzanne,
Bedankt voor het schrijven van jouw prachtige review, daar worden wij blij van!
Veel plezier met je geweldige bank en tot snel.

Lommerde

Super snelle levering, mooi product

Nvt

Beste Lommerde,
Wat een prachtige score, bedankt!
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en verwelkomen je graag snel weer.