LIVIN24

AVW

Mooi product, snelle levering. Wij zijn ontzettend blij met de poef.

Beste AVW,
Bedankt voor je geweldige beoordeling, daar worden wij blij van.
Veel plezier met je bestelling gewenst en tot snel!
Groetjes,
Team Livin24

Marijke Neinders

Heel goed. Mooie producten, goede service

Reactie LIVIN24:

Beste Marijke, Hartelijk dank voor deze prachtige review!! Super fijn dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld :) We zien je graag nog eens terug in onze showroom en/of webshop. Groetjes Team... Beste Marijke, Hartelijk dank voor deze prachtige review!! Super fijn dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld :) We zien je graag nog eens terug in onze showroom en/of webshop. Groetjes Team Livin24

Astrid

Gewoon heel goed, snelle levering afspraken goed nagekomen.👍👍

Op dit moment geen

Reactie LIVIN24:

Beste Astrid, Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij willen jou enorm bedanken dat je ons zo'n prachtige score hebt gegeven!! Veel plezier met je bestelling. Groetjes Team Livin24

Eric Almere

Alles prima

Reactie LIVIN24:

Beste Eric, Hartelijk dank voor jouw mooie review. We wensen je heel veel plezier met je bestelling! Groetjes Team Livin24

Tamara Flohr

Heel goede communicatie, snelle reactie

Geen idee

Reactie LIVIN24:

Hi Tamara, Enorm bedankt voor de geweldige review!! Dit is een groot compliment. We hopen je nog een terug te mogen verwelkomen in onze webshop en/of showroom. Groetjes Team Livin24

Sylvia

Eethoek stoelen besteld en super snel in huis.netjes verpakt en super mooi.dank voor de mooie en snelle levering.

Geen één.

Hi Sylvia,
Hi Sylvia,
Ontzettend bedankt voor de prachtige review!! Echt helemaal geweldig om te lezen.. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens in onze webshop en/ of showroom! Groetjes Team Livin24

Aldert sonnega

Zeer snelle levering

Reactie LIVIN24:

Hi Aldert, Ontzettend bedankt voor deze geweldige/positieve review! Hier worden wij enorm blij van :) Graag tot ziens in onze webshop en of showroom! Groetjes Team Livin24

Lenie Bleeker

Mooie salon tafels, snelle levering, en heel goed verpakt!

Beste Lenie,
Wat een prachtige review, bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Heel veel plezier met je salontafels gewenst en we zien je snel weer.
Groetjes, Team Livin24

Hennie Rutjes

Goed product, nette levering

Beste Hennie,
Wat een mooie review en wat fijn dat je zo tevreden bent met ons, daar worden wij blij van.
Veel plezier met je bestelling en tot snel!
Groetjes, Team Livin24

nvt

Tevreden met mijn aankoop

bereikbaarheid

Beste,
Hartelijk bedankt voor je positieve review!
we zien je graag terug in onze showroom en/ of webshop! Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Groetjes Team Livin24