LIVIN24

Verachtert Emile

Snel en op tijd geleverd zelfs te vroeg maar dat was geen probleem

Een winkel dichterbij

Beste Emile,
Hartelijk dank voor je geweldige review. Hier worden wij enorm blij van :) We zie je graag terug in onze webshop en of showroom. Groetjes Linda, Team Livin24

C. Van Jole

Goede levering. De wandplanken waren prachtig. Ik beveel deze site van harte aan.

Geen.

Beste C,
Hartelijk dank voor je prachtige review! We zien je graag terug in onze showroom en/ of webshop. Veel plezier met je bestelling. Groetjes Linda Team livin24

Maaike

Goede service en goede kwaliteit

Beste Maaike,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en kwaliteit.
Joëlla,...
Beste Maaike,

Marina van der Lee

Online een bank gezien vegas 2,5 zits antraciet en 2 fauteuils velvet Mika grijs.
De showroom was voor ons te ver rijden dus de gok gewaagd en online besteld.
Supersnelle bezorging en...
De showroom was voor ons te ver rijden dus de gok gewaagd en online besteld.
Supersnelle bezorging en alles wat in de beschrijving stond klopte precies.
Wij zijn super tevreden en de bank en zowel de fauteuils zitten heerlijk.

Beste Marina,
Wat een geweldige beoordeling, erg leuk om te horen dat je toch de keuze hebt gemaakt om online een bestelling te plaatsen en dat dit zo goed is uitgepakt!
Wij wensen je...
Beste Marina,
Wij wensen je ontzettend veel plezier met jouw prachtige nieuwe bank en verwelkomen je graag snel weer bij ons in de webshop .

Mireille

Goede communicatie, snelle levering, mooi product

N.v.t.

Beste Mireilla,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de communicatie, levering en jouw bestelling!
Joëlla, Team...
Beste Mireilla,

Paula Neinders

Prachtige poef gekocht en snelle levering

Beste Paula,
Wauw, wat een mooie review en wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met jouw poef. Wij wensen je er veel plezier mee!

Bob van den Tweel

4x de 'Design barkruk Jenny zwart 67 cm' besteld via de duidelijke webshop met super snelle service! en een mooi product!

geen verbeterpunten of tips!

Beste Bob,
Bedankt voor je geweldige review! Ik vind het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
Beste Bob,
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je graag snel weer terug bij Livin24!

Sem81

Ondanks late levering super tevreden met aangeboden oplossing, service en vriendelijkheid. De bestelde bank overtrof onze verwachtingen

Beste Sem,
Beste Sem,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze werkwijze, en wat super dat de bank de verwachtingen overtroffen heeft! Wij bedanken jou voor de prachtige review. Groetjes Linda, Team Livin24

Astrid Ornstein

De bestelling kwam snel en op het afgesproken tijdstip.

Geen, alles was perfect

Beste Astrid,
Bedankt voor je geweldige review en wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is gegaan.
Team Livin24

Linda

Verkeerde kleur stoelen geleverd. Via WhatsApp persoonlijke contactname en de volgende dag werden de juiste geleverd

Mogelijkheid bieden om retour mee te geven bij levering van de juiste zending.

Beste Linda,
Bedankt voor je review en wat fijn dat we dit snel met jou hebben kunnen oplossen!
Beste Linda,
Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug.
Team Livin24