LIVIN24

Mylene

Duidelijk bij bestellen en snelle levering

Kan ik niet bedenken

Beste Mylene,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling, daar worden wij blij van!
Veel plezier met je bestelling en tot snel.

Nancy

Snelle levering en heel tevreden over mijn aankoop.

Beste Nancy,
Bedankt voor het schrijven van jouw prachtige review en wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de snelle levering en jouw aankoop.
Ik wens je veel plezier met je...
Beste Nancy,
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je graag snel weer terug.

Karin

Hele mooie lamp, precies als op de foto. Heel blij mee.
Snelle levering.
Een hele snelle reactie toen er iets mis was en heel goed opgelost.

Geen verbeterpunt

Beste Karin,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en wat fijn dat jij tevreden bent!
Wij zijn blij dat wij alles snel en goed met jou hebben kunnen oplossen.
Ik wens je veel...
Beste Karin,
Wij zijn blij dat wij alles snel en goed met jou hebben kunnen oplossen.
Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Jan Geleedst

Goed produkt, erg blij mee.

beste Jan,
Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. Wij vinden het leuk om te lezen dat jij tevreden bent met je bestelde product.
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je...
beste Jan,
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel weer terug.

Simone

Bank gekocht via de webshop, vond het spannend om vanuit foto’s een bank uit te zoeken maar toch gedaan. Hij staat nu 4 dagen en ben meer dan tevreden. Foto’s komen goed overeen. Heerlijk stevige... Bank gekocht via de webshop, vond het spannend om vanuit foto’s een bank uit te zoeken maar toch gedaan. Hij staat nu 4 dagen en ben meer dan tevreden. Foto’s komen goed overeen. Heerlijk stevige bank. Hoop dat we hier lang plezier van gaan hebben.

Beste Simone,
Wat een geweldige review, wij snappen dat een bank online kopen erg spannend is! Wij vinden het erg leuk dat jij de gok hebt gewaagd en dat dit zo goed is uitgepakt!
Wij wensen...
Beste Simone,
Wij wensen je ontzettend veel plezier met je prachtige nieuwe bank en hopen dat je er jaren plezier van mag hebben.
Tot snel!

Diny de Jong

Snelle en correcte service. Artikel precies zoals op de site staat. Zeer tevreden.

Wat mailtjes gekregen dat mijn winkelwagen niet leeg was, terwijl de bestelling al afgehandeld was. Misschien hier wat beter op letten, staat wat slordig.

Beste Diny,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat fijn dat je tevreden bent met onze service en de bestelde artikelen.
Ik zie bij verbeterpunten of tips staan over de mailtjes...
Beste Diny,
Ik zie bij verbeterpunten of tips staan over de mailtjes dat er nog producten in jouw winkelmandje zouden zitten terwijl dit niet het geval was, dit klopt. Dit is een storing geweest in ons systeem en is inmiddels gelukkig opgelost.
Veel plezier met je bestelling en tot snel!

A

In de showroom geweest en vriendelijk geholpen.

Eén barkruk had wat lakbeschadigingen op de poot. Die is door de klantenservice wel netjes oplost

Beste A,
Bedankt voor deze mooie review en wat fijn dat je goed bent geholpen in onze showroom!
Beste A,
Wat balen dat één barkruk niet helemaal juist was aangekomen maar ik ben blij dat wij dit netjes met jou hebben kunnen oplossen.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug!

Pieter

Geleverd zoals beloofd

Beste Pieter,
Wat een prachtige beoordeling! Heel erg bedankt voor het schrijven hiervan.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer...
Beste Pieter,
Wat een prachtige beoordeling! Heel erg bedankt voor het schrijven hiervan.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug!

Yvonne Pool

Overzichtelijke website en snelle levering.

Beste Yvonne,
Bedankt voor je review en wat leuk dat jij zo tevreden bent over ons en over onze website!
Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Livin24!
Joëlla,...
Beste Yvonne,
Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Livin24!

Claudia Vesters/Vrouw in Balans Methode

Uitermate tevreden.

Geen, wij zijn erg blij dat de door bestelde zo snel geleverd werden en zijn zoals we ze online hebben gezien. Tip: GA ZO DOOR!

Reactie LIVIN24:

Wauw een 5-sterren review! Hier worden wij erg blij van. Ontzettend bedankt voor het compliment :) Groetjes Linda, team livin24