LIVIN24

Jannettte van Hoeflaken

Zeer te vreden

Geen enkele verbetering

Beste Jeannette,
Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat jij zeer tevreden bent met ons, daar worden wij blij van.
Veel plezier met je bestelling gewenst en tot...
Beste Jeannette,
Veel plezier met je bestelling gewenst en tot snel!

Particulier

Tafel was zó besteld maar daarna begon de ellende.

Datgene leveren wat je belooft op de website.

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. We betreuren het enorm dat jouw ervaring niet naar wens is geweest. Wij hebben ons uiterste best gedaan om tot een oplossing te komen, helaas is hieruit gekomen dat de bestelling is geretourneerd en het aankoopbedrag is gecrediteerd.
Mocht jij nog wel vragen voor ons hebben helpen wij jou graag verder.
Team Livin24

Wachtelaer

Correcte levering

Beste Wachtelaer,
Wat een geweldige review, bedankt. Wij fijn dat alles naar wens is geweest.
Wij verwelkomen je graag snel weer!

JoKuTechnics CommV

Top materiaal en vlotte communicatie

Beste JoKuTechnics CommV,
Bedankt voor je geweldige review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de bestelling.
Wij wensen je veel plezier met de bestelling en zien...
Beste JoKuTechnics CommV,
Wij wensen je veel plezier met de bestelling en zien je graag snel weer terug!

B.G.

Top service zoals beloofd.

Beste B.G,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met onze service.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je snel weer...
Beste B.G,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je snel weer terug!

GLM van Altena-Kamer

Wat een service van LIVIN 24 , er was een naad losgegaan van 1 vd 4 eetkamerstoelen , via whatsapp afgesproken dat er een nieuwe stoel voor komt . Binnen een week na de klacht te hebben doorgegeven... Wat een service van LIVIN 24 , er was een naad losgegaan van 1 vd 4 eetkamerstoelen , via whatsapp afgesproken dat er een nieuwe stoel voor komt . Binnen een week na de klacht te hebben doorgegeven , is de stoel gebracht !! Dit is service ....dankjewel. TOP !!

Ga zo door !!

Beste GLM van Altena-Kamer,
Wauw, wat een geweldige review! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met ons en de service.
Wij zijn blij dat wij dit zo snel en goed met je hebben opgelost en...
Beste GLM van Altena-Kamer,
Wij zijn blij dat wij dit zo snel en goed met je hebben opgelost en hopen dat je nog jaren plezier hebt van je stoelen!

Kl

Top! Zeer snelle levering!

Beste Kl,
Bedankt voor je prachtige review.
Wij verwelkomen je graag snel terug!

Ed

We hadden met spoed nieuwe eetkamerstoelen nodig e.e.a. door omstandigheden ontstaan. Bij Livin24 vonden we de juiste stoelen en die ook nog eens direct leverbaar waren. En inderdaad besteld en... We hadden met spoed nieuwe eetkamerstoelen nodig e.e.a. door omstandigheden ontstaan. Bij Livin24 vonden we de juiste stoelen en die ook nog eens direct leverbaar waren. En inderdaad besteld en volgende dag in huis. Dus dat wordt helemaal waargemaakt. 5 sterren.
De kwaliteit van de stoelen is uitstekend, mooi afgewerkt en prima model. Het in elkaar zetten ging simpel, (poot aan de zitting bevestigen). ook 5 sterren.
Nog vooraf contact gehad met de klantenservice en ook dat was prima. Geen lange wachttijden en goed en vakkundig geholpen.
Ook 5 sterren.
Ten slotte de website. Omdat we de stoelen niet in het echt hadden gezien, waren we afhankelijk van de beschrijving op de website. Die was erg duidelijk en komt overeen met de werkelijkheid. Ook 5 sterren

Ik zou het niet weten

Beste Ed,
Wat een geweldige review en wat fijn dat jij zoveel 5 sterren aan ons geeft, bedankt!
Beste Ed,
Wij vinden het fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de producten, onze service, onze website en ons klantenservice personeel, dat kunnen wij waarderen.
Wij wensen jou veel plezier met je bestelling en verwelkomen je graag snel weer!

Jonneke Politiek

Wij zijn erg tevreden met onze aangekochte producten. Super mooie kwaliteit. Prijstechnisch uitstekend. Makkelijke bestelbaarheid. Heel klantvriendelijk. Het bedrijf doet wat het beloofd. Het... Wij zijn erg tevreden met onze aangekochte producten. Super mooie kwaliteit. Prijstechnisch uitstekend. Makkelijke bestelbaarheid. Heel klantvriendelijk. Het bedrijf doet wat het beloofd. Het bestelde was de volgende dag in huis. Kortom een Topbedrijf.

Beste Jonneke,
Wat een perfecte review, bedankt! Wat ontzettend leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met ons en de producten en dat jij jouw bestelling zo snel mocht ontvangen.
Wij...
Beste Jonneke,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij ons!

Mylene

Duidelijk bij bestellen en snelle levering

Kan ik niet bedenken

Beste Mylene,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling, daar worden wij blij van!
Veel plezier met je bestelling en tot snel.