LIVIN24

Michel van Campen

Binnen 2 dagen geleverd, super

Blijf zo doorgaan

Beste Michel,
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering, hier streven wij naar!
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en tot...
Beste Michel,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en tot snel!

GeDaan

Top levering

eigen bezorgservice zou fijn zijn

Beste GeDaan,
We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het schrijven van deze positieve review erover!
Wij hebben je feedback ontvangen en hopen dit in de...
Beste GeDaan,
Wij hebben je feedback ontvangen en hopen dit in de toekomst te mogen realiseren.

Caroline Herrebout

Supersnelle reactie als je vragen hebt.
Problemen worden direct opgelost
Zeer blij met mijn eetkamerstoelen en barstoelen.

Niks, tevreden

Beste Caroline,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelheid van onze reacties als met de manier waarop eventuele problemen direct zijn opgelost!
Wij wensen je veel...
Beste Caroline,
Wij wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe eetkamerstoelen en barstoelen en verwelkomen je graag snel weer!

Philip, Hamme Belgie

Stoelen en barstoelen BRONX 71 BARREL , product doet wat het moet doen, verpakking gelukkig zonder te veel witte piepschuim

drie paketten zijn niet samen afgeleverd, foutje bij de transporter. Niet zo erg, al bij al, één dag + volgende dag.

Beste Philip,
Beste Philip,
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat de BRONX 71 BARREL stoelen en barstoelen doen wat ze moeten doen. Het is ook goed om te horen dat de verpakking niet overmatig veel piepschuim bevatte!
Wij wensen je veel plezier met je prachtige producten en zien je graag snel weer.

Sanny

Helemaal happy!

Blijf goede service verlenen!

Beste Sanny,
Fantastisch om te horen dat je helemaal tevreden bent! Dat is precies waar we naar streven bij ons bedrijf.
Veel plezier met de bestelling en tot snel!
Joëlla,...
Beste Sanny,
Veel plezier met de bestelling en tot snel!

Petra

Excellent!

Geen!

Beste Petra,
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te lezen dat je onze producten als uitstekend beoordeelt!
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je snel weer...
Beste Petra,
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je snel weer terug!

Hp kluytmans van mierlo

Heel goed heel vriendelijk

Beste HP,
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We streven er altijd naar om onze klanten goed te bedienen en het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent.
Als je nog iets nodig...
Beste HP,
Als je nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

V. Avenarius-Hovenga

Helemaal tevreden!

LIVIN24 blijf zo doorgaan :-)

Beste V.,
Joëlla,...
Beste V.,

Vera Cuyvers

Zeer goed!

Beste Vera,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent.

rob

Top bedrijf

Beste Rob,
Wat geweldig om te horen dat je ons bedrijf als top beoordeelt! Wij waarderen je positieve beoordeling en zien je graag snel weer terug.