LIVIN24

1917 beoordelingen

1917 Reviews

Abdel

Bank besteld tijdens de kortingsperiode. In overleg toch retour na de kortingsperiode en een andere kleur gekozen. Inmiddels een nieuwe besteld en ook dezelfde korting gekregen. Bedankt voor de... Bank besteld tijdens de kortingsperiode. In overleg toch retour na de kortingsperiode en een andere kleur gekozen. Inmiddels een nieuwe besteld en ook dezelfde korting gekregen. Bedankt voor de goede en snelle service.

Geen.

Beste Abdel,
Beste Abdel,
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. We doen ons best om onze klanten altijd tegemoet te komen en een uitstekende service te bieden. Geniet van je nieuwe bank! Mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, staan we uiteraard graag voor je klaar.
Groetjes Linda , Team Livin24

Jan wilms

We hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen wat u elke beloofd te versturen.
Dus hoe kunt u nu vragen of onze bank bevalt.
Ben benieuwd wanneer.het geleverd gaat worden. Groet jan...
Dus hoe kunt u nu vragen of onze bank bevalt.
Ben benieuwd wanneer.het geleverd gaat worden. Groet jan Wilms

Levertijd en juiste informatie

Beste Jan Wilms,
Beste Jan Wilms,
Bedankt voor uw bericht, en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op een bestelling, vooral wanneer er beloften zijn gedaan over de leveringstijd. Ik zie dat de order inmiddels is afgeleverd en hopelijk is alles naar wens. Mocht je op enige manier een probleem ervaren met het ontvangen product, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met je bestelling.
Groetjes Linda , Team Livin24

Judith

Onlangs Bronx7 Scandinavische fauteuil Valerie draaibaar chenille off white besteld. Toch wel een gokje online, zonder live gezien/gevoeld/gezeten te hebben. Maar.., dik tevreden over product,... Onlangs Bronx7 Scandinavische fauteuil Valerie draaibaar chenille off white besteld. Toch wel een gokje online, zonder live gezien/gevoeld/gezeten te hebben. Maar.., dik tevreden over product, verpakking en verzending.
Weekje erna een grotere gok online, de Bronx7 hoekbank Vegas taupe. En wat blijkt? Wederom dik tevreden ;-)
Beide producten nog maar kort in bezit, dus kan nog niks zeggen over de kwaliteit op lange termijn.

Beste Judith,
Beste Judith,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de fauteuil Valerie, als de hoekbank Vegas. Het is altijd spannend om online meubels te bestellen zonder ze eerst in het echt te zien of te voelen, dus we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.
We zijn ook blij te horen dat je tevreden bent over de verpakking en verzending. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen.
Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben met betrekking tot onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je nog lang van je nieuwe meubels zult genieten!
Groetjes Linda/ team livin24

Adam

Mooie kussens alleen de levering duurde langer dan verwacht

Net zo snel bezorgen als aangeven

Goedemiddag Adam,
Goedemiddag Adam,
Hartelijk dank voor mooie review. We zijn blij te lezen dat ondanks de langere levertijd jij toch tevreden bent met ons :) We zien je graag nog eens terug! Groetjes Linda / team Livin24

Living 24

Super blij met mijn stoeltje

Geen verbeter punten
Super netjes bezorgd

Hi,
Hartelijk dank voor je prachtige review. Wat leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop! Veel plezier met je stoel :) Groetjes Linda / team livin24

Anita Mourits

Wat een top bedrijf ! Goede communicatie en zeer nette afhandeling

Geen !

Beste anita,
Hartelijk dank voor je prachtige review! Bedankt voor het mooie compliment over de communicatie en service :) Groetjes Linda/ Team Livin24

fam. Aarts

Erg goed! Snelle levering!

Beste Familie Aarts,
Beste Familie Aarts,
Hartelijk dank voor deze geweldige review. Enorm bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! We hopen jullie nog eens terug te zien in de webshop, of in de showroom. Groetjes Linda , Team Livin24

M.J Noodelijk

Prima ik had gelukkig een hele aardige postnl bezorger die de fauteuiltjes bij mij op de 1e verdieping heeft gebracht mij was dat niet gelukt dat was anders het enige minpunt

Eerder aangeven bezorging tot 1e drempel dit krijg je pas als de bestelling geplaatst en betaald is

Beste M.J.
Beste M.J.
Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met de Post Nl bezorger. Het is erg fijn om te lezen dat ze de stoeltjes naar boven hebben gebracht. Enorm bedankt voor je feedback en de goede beoordeling. Groetjes Linda / Team Livin24

Tessa

Goede service nadat onze stoel kapot is gegaan

Niks

Beste Tessa,
Beste Tessa,
Wat vervelend dat jullie stoel kapot is gegaan, maar wat fijn dat jullie tevreden zijn over de service die jullie ontvangen hebben om dit op te lossen. Mocht er in de er in de toekomst nog iets zijn waarmee we je kunnen helpen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes Linda / Team Livin24

Monique

Super

Beste Monique,
Wat geweldig om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het delen van je positieve feedback.
Groetjes Linda / Livin24