LIVIN24

Petra

Excellent!

Geen!

Beste Petra,
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te lezen dat je onze producten als uitstekend beoordeelt!
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je snel weer...
Beste Petra,
Wij wensen je er veel plezier mee en zien je snel weer terug!

Hp kluytmans van mierlo

Heel goed heel vriendelijk

Beste HP,
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We streven er altijd naar om onze klanten goed te bedienen en het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent.
Als je nog iets nodig...
Beste HP,
Als je nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

V. Avenarius-Hovenga

Helemaal tevreden!

LIVIN24 blijf zo doorgaan :-)

Beste V.,
Fantastisch om te horen dat je helemaal tevreden bent! Dat is precies waar we naar streven bij ons bedrijf.
Joëlla,...
Beste V.,

Vera Cuyvers

Zeer goed!

Beste Vera,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent.

rob

Top bedrijf

Beste Rob,
Wat geweldig om te horen dat je ons bedrijf als top beoordeelt! Wij waarderen je positieve beoordeling en zien je graag snel weer terug.

J.Schotte

Mooie stoel, zit lekker .

Beste J.Schotte,
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je de stoel mooi vindt en dat hij comfortabel zit!
Wij verwelkomen je graag snel...
Beste J.Schotte,
Wij verwelkomen je graag snel weer!

Bert Ooms

Beste Bert,
Bedankt voor deze prachtige review, wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug.

Gijs Arts

Slechte levering, 2x kapotte tafel

Zelf transport regelen

Beste Gijs,
Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw levering niet goed is aangekomen.
Zou jij mij een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@livin24.com?...
Beste Gijs,
Zou jij mij een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@livin24.com? Dan kijk ik graag met je mee naar een gepaste oplossing samen.
Ons excuus voor het ongemak en ik verneem graag van je.

Lolke Weegenaar

Mooie hoekbank. Na bestellen vernam ik niets meer en moest zelf contact zoeken. Geen reactie op mail. Bij levering misten 16 schroeven voor de 4 poten een deel van de bank. Aflevering door speciale... Mooie hoekbank. Na bestellen vernam ik niets meer en moest zelf contact zoeken. Geen reactie op mail. Bij levering misten 16 schroeven voor de 4 poten een deel van de bank. Aflevering door speciale dienst van PostNL was ronduit lomp.

Om te beginnen is het ontbreken van schroeven et cetera niet nodig: laat ieder zakje wegen. Gebruik een andere bezorgdienst. De twee mannen waren ronduit lomp, waarna twee perfect geselecteerde en... Om te beginnen is het ontbreken van schroeven et cetera niet nodig: laat ieder zakje wegen. Gebruik een andere bezorgdienst. De twee mannen waren ronduit lomp, waarna twee perfect geselecteerde en getrainde mannen kwamen met een wasmachine. Het verschil was bizar.

Beste Lolke,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring niet naar wens is geweest.
Zou jij ons een e-mail kunnen sturen naar...
Beste Lolke,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring niet naar wens is geweest.
Zou jij ons een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@livin24.com t.a.v. Joëlla? Dan help ik je graag!

Annet

Genoeg mooie stoer of stylevolle keuze,snelle levering

Poef kwam via bezorger DPD pakketservice en andere poef en fauteuiles via Post NL, was even verwarrend,post.nl beter te volgen...

Beste Annet,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en de keuze op onze website!
Wij nemen jouw feedback intern...
Beste Annet,
Wij nemen jouw feedback intern mee en hopen dat dit in de toekomst niet meer voor kan komen. Sorry voor het ongemak.
Ik wens je veel plezier met je bestelling!
Joëlla, team Livin24