LIVIN24

Livin24

Snel

Erg duur om staaltjes aan te vragen, beslist niet gratis.
Oneline bestelling kan retour, maar op kosten van de klant, jammer.

Beste,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat jammer om te lezen dat jij niet geheel tevreden bent.
Bij het bestellen van de stofstalen ontvang jij binnen enkele dagen per...
Beste,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat jammer om te lezen dat jij niet geheel tevreden bent.
Bij het bestellen van de stofstalen ontvang jij binnen enkele dagen per e-mail een kortingscode waarmee jij jouw product kan bestellen met de korting van het aankoopbedrag van de stofstalen.
Daarnaast is bij ons de retour altijd gratis, dit kan je aanmelden op de website of hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice, hierbij ontvang je een kosteloos retourlabel en wanneer je woonachtig bent in Nederland kunnen we het zelfs kosteloos bij je komen afhalen.
Mocht je nog vragen hebben vernemen wij deze graag van jou.

Eric

Mooie eetkamerstoelen

Verzendingen op juiste bestelling checken voordat het verzonden wordt.
2 antraciet en 2 congac kleur besteld maar 4 antraciet stoelen ontvangen

Beste Eric,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons.
Beste Eric,
Wij gaan jou feedback meenemen en hopen dat jij hier in de toekomst niet meer tegen aanloopt.

Klaas

Een heerlijke relaxbank besteld met dubbel loungegedeelte. Prima bank en snel in elkaar gezet. De leverdag zou zaterdag zijn echter kon dit niet op zaterdag dit was erg jammer, omdat ik de rest van... Een heerlijke relaxbank besteld met dubbel loungegedeelte. Prima bank en snel in elkaar gezet. De leverdag zou zaterdag zijn echter kon dit niet op zaterdag dit was erg jammer, omdat ik de rest van de dagen vrij moet nemen. Aangegeven dat het uiterst vervelend is omdat ik geen vrije dagen meer had en dus onbetaald verlof op moest nemen. Dit hebben ze netjes opgelost door een gedeelte te vergoeden, niet alles maar in ieder geval wel begrip voor de situatie. Dit heb ik erg prettig ervaren. Waar gewerkt wordt worden nu eenmaal fouten gemaakt. Maar ze proberen het in ieder geval zo goed mogelijk te herstellen. Daarvoor een 10!

Heb ik al genoemd in de mail

Beste Klaas,
Bedankt voor het schrijven van jouw ervaring en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons!
Wat vervelend om te horen dat jou bank niet op de gekozen dag is geleverd,...
Beste Klaas,
Wat vervelend om te horen dat jou bank niet op de gekozen dag is geleverd, ik ben blij dat wij het achteraf gelukkig met jou hebben kunnen oplossen en wens je ontzettend veel plezier met je prachtige nieuwe bank!
Hopelijk zien we je snel weer terug bij Livin24!

Henk Weijman

Beste Henk,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons.
Wij verwelkomen jou graag snel weer terug bij ons in de webshop of in één van onze showrooms!
Tot...
Beste Henk,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons.
Tot snel!.

Moerman

Bank besteld, onderdelen niet meegeleverd.
Ook waren de schroeven niet de juiste afmeting. Moesten deze zelf halen bij een bouwmarkt…

Producten op de juiste manier leveren

Beste Moerman,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet juist is geleverd.
Ik zie dat wij inmiddels contact met jou hebben gehad en...
Beste Moerman,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet juist is geleverd.
Ik zie dat wij inmiddels contact met jou hebben gehad en de leverancier van deze eetkamerbank de onderdelen los heeft nagestuurd.
Ons excuus voor het ongemak en wij wensen jou ondanks alles nog veel plezier met je bestelde eetkamerbank.

Diana

Superbedrijf! Waar service nog voorop staat en meedenken met de klant heel normaal is!

Beste Diana,
Bedankt voor het delen van deze prachtige review, dit is waarvoor we het doen!
Beste Diana,
Bedankt voor het delen van deze prachtige review, dit is waarvoor we het doen!
Wij hopen je snel weer te mogen helpen en zien je graag terug in onze webshop of in één van onze showrooms!

maria furtado

Drie dagen voor de kerst heb ik vier eetkamer stoelen besteld. Tijdens de bestelling ging iets mis waardoor mijn adres niet opgeslagen was. De bestelling was bij een andere adres bezorgd, na één... Drie dagen voor de kerst heb ik vier eetkamer stoelen besteld. Tijdens de bestelling ging iets mis waardoor mijn adres niet opgeslagen was. De bestelling was bij een andere adres bezorgd, na één telefoontje is mijn bestelling terug geboekt en weer ingevoerd en ondanks de drukte van de kerstdagen heb ik mijn bestelling één dag voor de kerst thuis bezorgd gekregen. Ik was super blij voor de snelle service 🤩

Beste Maria,
Wauw, wat een geweldige review! Bedankt voor het delen van jouw ervaring, daar worden wij blij van.
Beste Maria,
Wij zijn blij dat wij alles voor de kerst nog bij jou hebben kunnen afleveren en jij er gelijk veel plezier van mocht hebben.
Wij verwelkomen je graag snel weer terug in onze webshop of neem eens een kijkje in één van onze showrooms!

Anet

In Januari 2022 4 barkrukken (Industriële Barkruk Texas leer cognac 60 - 76 cm - draaibaar) besteld waarvan er 2 retour moesten vanwege een defect. Dit is netjes opgelost. Het viel ons in de... In Januari 2022 4 barkrukken (Industriële Barkruk Texas leer cognac 60 - 76 cm - draaibaar) besteld waarvan er 2 retour moesten vanwege een defect. Dit is netjes opgelost. Het viel ons in de afgelopen weken op dat de bekleding in de hoeken van deze krukken kapot gaat. Hier contact overgehad en dan blijkt het niet onder de garantie te vallen doordat het gebruikssporen zijn. We zitten er alleen tijdens het ontbijt op en als ze dan al binnen een jaar kapot gaan dan in de kwaliteit van het materiaal niet echt goed. Slechte kwaliteit.

Kijk naar de kwaliteit van je producten want dit kost je klanten.

Beste Anet,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij vinden het jammer om te lezen dat jij dit hebt ervaren.
Helaas zoals in de mail al uitgelegd valt dit niet onder de...
Beste Anet,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij vinden het jammer om te lezen dat jij dit hebt ervaren.
Helaas zoals in de mail al uitgelegd valt dit niet onder de garantie.
Wij leveren altijd 2 jaar garantie op essentiële onderdelen van het product en bij normale omstandigheden waarvoor het product bedoeld is.
Wij hebben jouw foto's en klacht intern overlegd en helaas valt dit onder gebruikers schade.
Mocht je nog vragen hebben vernemen wij deze graag.

Saskia

Goed. Snelle levering, goede service

Beste Saskia,
Bedankt voor deze prachtige review, dit vinden wij leuk om te lezen.
Wij zijn blij dat de snelle levering en service naar wens zijn geweest.
Wij hopen jou snel weer terug...
Beste Saskia,
Bedankt voor deze prachtige review, dit vinden wij leuk om te lezen.
Wij zijn blij dat de snelle levering en service naar wens zijn geweest.
Wij hopen jou snel weer terug te zien in onze webshop of verwelkomen je graag met een kop koffie in één van onze showrooms!

Jose

Zeer goede communicatie en snelle levering

Niet te veel reclame sturen

Beste Jose,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review en wat leuk om te lezen dat jij tevreden bent over de communicatie en snelle levering, daar worden wij blij van!
Wij wensen jou...
Beste Jose,
Wij wensen jou veel plezier met je bestelling en verwelkomen je graag snel weer.