LIVIN24

Smit

Showroom bezoek in Amersfoort top. Maar dan komen je 4 stoelen binnen, 1 stoel zonder wieltjes geleverd. Bellen, niet netjes te woord gestaan. Verkeerde wieltjes toegestuurd gekregen, weer bellen,... Showroom bezoek in Amersfoort top. Maar dan komen je 4 stoelen binnen, 1 stoel zonder wieltjes geleverd. Bellen, niet netjes te woord gestaan. Verkeerde wieltjes toegestuurd gekregen, weer bellen, uiteindelijk de juiste wieltjes. Nog 2 stoelen besteld, weer 1 stoel zonder wieltjes geleverd, bellen, nu wel vriendelijk te woord gestaan, wieltjes gaan dezelfde dag nog met de post mee. Na 2 dagen nog geen wieltjes, mailen, na dik 1 week wieltjes ontvangen, maar niet dezelfde als de andere 5 stoelen šŸ˜. Wij koper bij Livin24 niets meer...

Voordat je wat verstuurd, controle, want bij 2 stoelen (waar de wieltjes ontbreken) waren niet verpakt met plastic zoals de andere 4 stoelen. En zorg voor voorraad, want het zal vast niet de 2e keer... Voordat je wat verstuurd, controle, want bij 2 stoelen (waar de wieltjes ontbreken) waren niet verpakt met plastic zoals de andere 4 stoelen. En zorg voor voorraad, want het zal vast niet de 2e keer zijn. En biedt de klant iets aan, zeker na de 2e keer.

Beste Smit,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent met ons of onze service, hier balen wij dan ook behoorlijk van.
Ik heb met je...
Beste Smit,
Ik heb met je meegekeken in jouw order en het contact en het is inderdaad niet de bedoeling dat dit niet goed gecontroleerd wordt/nagestuurd wordt, hiervoor dan ook ons excuus.
Wij gaan dit gelijk intern oppakken en hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Mocht jij nog vragen of opmerkingen voor/aan ons hebben, stuur ons dan gerust een mailtje!

Marianne Roeleveld

Snelle levering. Mooie produkten

Beste Marianne,
Heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling, daar worden wij blij van.
Beste Marianne,
Heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling, daar worden wij blij van.
Wij hopen dat jij nog lang kan genieten van jouw bestelling en zien je graag snel weer terug op onze website of in onze showroom!

Rieky Voorst

Goede service

Beste Rieky,
Wauw, wat een mooie beoordeling.
Fijn dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor!

An

Mooi, comfortabel, stevig !

Beste An,
Bedankt voor je review en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent, daar krijgen wij een lach van op onze gezichten.
Wij hopen dat je nog jaren kan genieten van je bestelling...
Beste An,
Wij hopen dat je nog jaren kan genieten van je bestelling en zien je snel weer terug bij Livin24.

Mariaan Kempen

Ik had eind oktober 4 barkrukken besteld en volgens de website waren ze op voorraad. Het gaat zoals verwacht, ik ontvang mijn orderbevestiging, en mijn track & trace code voor de pakketbezorging.... Ik had eind oktober 4 barkrukken besteld en volgens de website waren ze op voorraad. Het gaat zoals verwacht, ik ontvang mijn orderbevestiging, en mijn track & trace code voor de pakketbezorging. Bij levering krijg ik alleen pakket 2 van 2. Na navraag bij Livin24 zijn ze er zelf niet van op de hoogte, blijkt dat er niet voldoende voorraad is, en levering van de andere twee krukken zal8 weken later, eind december zijn. Het einde van december komt eraan en ik hoor niets van Livin24. Wederom moet ik contact met ze opnemen. Eerst was ze niet op de hoogte van mijn bestelling, later zegt ze dat die pas eind januari wordt geleverd.

3 weken later kom ik per ongeluk de barkrukken pagina tegen en zie dat ze uit voorraad kunnen leveren. Fantastisch, geen bericht, geen follow-up van de klantenservice, geen e-mail dat ze op voorraad zijn. Wederom moet ik zelf contact openen, en krijg alleen een tack and trace link en een stomme reactie van de chatmedewerker.

Zolang ze hun geld hebben, doet klantenservice er niet toe.

Klantenservice en terugkoppelen moet beter

Beste Mariaan,
Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat jij niet geheel tevreden bent met ons en onze service.
Wij balen ervan dat er tijdens het versturen van jouw bestelling...
Beste Mariaan,
Wij balen ervan dat er tijdens het versturen van jouw bestelling een voorraad fout is gevonden waarvan jij niet juist op de hoogte bent gebracht, dit is natuurlijk niet zoals het hoort.
Ik zie dat wij de avond van te voren zoals afgesproken de track en trace code voor de nieuwe levering hebben gestuurd waarop jij op de hoogte bent gebracht van de levering.
Ik heb het gesprek in de chat terug kunnen lezen en zie dat de vragen zijn beantwoord door mijn collega op een nette manier, wat jammer dat jij dit anders ziet.
Indien jij nog vragen en/of opmerkingen hebt mag jij ons altijd een mailtje sturen t.a.v. Joƫlla en dan kijk ik graag even wat beter met je mee!
Ik verneem graag van je'.
Joƫlla, Team Livin24

COLEMONT JANSSENS

Prima materiaal snelle levering goede service Proficiat

Beste COLEMONT JANSSENS,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en service, daar worden wij blij van!
Veel plezier met...
Beste COLEMONT JANSSENS,
Veel plezier met je bestelling gewenst en hopelijk tot snel!

Kregel

Product prima verpakt, mooie kwaliteit, reserve bouten/schroeven ed, ben heel blij met deze aankoop.

Beste Kregel,
Bedankt voor jouw mooie woorden en wat leuk om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop.
Wij hopen je in de toekomst snel weer te mogen...
Beste Kregel,
Wij hopen je in de toekomst snel weer te mogen verwelkomen.

Peetes

Zeer tevreden over onze barkrukken
Geleverd volgens afspraak

Niks

Beste Peetes,
Bedankt voor het schrijven van deze prachtige review! Fijn dat je zo tevreden bent over je barkrukken en dat deze volgens afspraak geleverd zijn.
Wij hopen in de toekomst weer...
Beste Peetes,
Wij hopen in de toekomst weer bij jou te mogen leveren.
Tot ziens bij Livin24!

Stephanie Verhagen

Super snel geleverd en precies wat ik zocht!

Beste Stephanie,
Bedankt voor je geweldige review, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en precies hebt gevonden wat je zocht.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je...
Beste Stephanie,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je snel weer terug!

Jan Stuivenberg/Huisman

Mooie barkrukken ontvangen, juiste kleur helemaal goed.

Geen verbeterpunten, snelle levering en keurig verpakt.

Beste Jan,
Bedankt voor deze geweldige review!
Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat jouw barkrukken goed zijn ontvangen en helemaal naar wens zijn.
Veel plezier met jouw aankoop...
Beste Jan,
Bedankt voor deze geweldige review!
Veel plezier met jouw aankoop gewenst en we zien je graag snel weer terug!