LIVIN24

Betina

In het weekend besteld en dinsdag geleverd en super blij met mijn barstoelen danku u voor de vlotte service en levering living!

Heb tot nu toe geen verbeterpunten

Beste Betina,
Bedankt voor je prachtige review!
Wat ontzettend fijn dat jij als zo snel kon genieten van je nieuwe barstoelen, heel veel plezier ermee gewenst en tot de volgende keer...
Beste Betina,
Bedankt voor je prachtige review!
Wat ontzettend fijn dat jij als zo snel kon genieten van je nieuwe barstoelen, heel veel plezier ermee gewenst en tot de volgende keer :)

Damian

Snelle en vriendelijke service

Beste Damian,
Bedankt voor je review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en vriendelijke service, daar worden wij blij van.
Wij verwelkomen je graag nog eens terug...
Beste Damian,
Bedankt voor je review!
Wij verwelkomen je graag nog eens terug in onze webshop of in onze showroom!
Team LIVIN24

Roos Grefkens

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

De bezorgers gaan maar tot de 4e etage, de bank pastte niet in de lift. Het zou fijn zijn als ze dan toch naar de gewenste etage gaan. Nu moest ik mensen inschakelen om de bank naar de 7e... De bezorgers gaan maar tot de 4e etage, de bank pastte niet in de lift. Het zou fijn zijn als ze dan toch naar de gewenste etage gaan. Nu moest ik mensen inschakelen om de bank naar de 7e verdieping te krijgen, ze lieten de bank staan op de 4e verdieping. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat dit niet steeds moet voorkomen, maar meer bij wijze van uitzondering.

Nayla

Gorgeous chairs

None

Hi Nayla,
Thank you for your wonderful review! How nice that you are satisfied with your chair.
Hopefully we will see you again soon!
Greetings,
Team LIVIN24

G. Broers

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Nvt

Beste G. Broers,
Wat een geweldige review, bedankt hiervoor!
Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze prijs kwaliteitsverhouding.
Wij verwelkomen je graag zo snel...
Beste G. Broers,
Wat een geweldige review, bedankt hiervoor!
Wij verwelkomen je graag zo snel mogelijk terug!

Vandamme

Alles verliep volgens beschrijving niets op aan te merken

Beste Vandamme,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent met ons, daar worden wij blij van.
Wij hopen jou snel weer te mogen...
Beste Vandamme,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen!

Ellen

Makkelijk, snel en waarheidsgetrouw

Beste Ellen,
Wat een geweldige review, bedankt voor deze mooie woorden.
Wij hopen dat je lang mag genieten van je prachtige producten en zien je graag snel weer verschijnen bij Livin24!...
Beste Ellen,
Wat een geweldige review, bedankt voor deze mooie woorden.

A de Cock

Zeer tevreden met het kastje precies zoals op de foto.

Beste A de Cock,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat fijn dat je tevreden bent met jouw bestelling.
Wij hopen je snel weer terug te zien en hopen dat een dikke 10 te...
Beste A de Cock,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat fijn dat je tevreden bent met jouw bestelling.
Wij hopen je snel weer terug te zien en hopen dat een dikke 10 te scoren!

Hellie B.

Op de site stond erbij dat het 10 tot 14 werkdagen kon duren eer mijn bestelling geleverd werd. Maar tot mijn verbazing kreeg ik binnen de week al bericht dat mijn stoelen verstuurd waren. Netjes... Op de site stond erbij dat het 10 tot 14 werkdagen kon duren eer mijn bestelling geleverd werd. Maar tot mijn verbazing kreeg ik binnen de week al bericht dat mijn stoelen verstuurd waren. Netjes verpakt, door onze vaste PostNl'er geleverd, alles top! En de stoelen zijn prachtig en van zeer hoge kwaliteit.

Geen!

Beste Hellie B.,
Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review.
Beste Hellie B.,
Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review.
Is dat eens fijn! Wij zijn blij dat wij jou al eerder hebben kunnen voorzien van jouw prachtige nieuwe producten.
Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op onze website of in onze showroom!

V.Bokkem

Stoel besteld bij livin24 binnen 2dagen thuis gebracht goed service ik beveel deze winkel zeker aan !!!!!!

Alles is goed geregeld zou geen punten meer weten.

Beste V. Bokkem,
Wat een top beoordeling, bedankt hiervoor!
Blij dat alles helemaal naar wens is verlopen en jij ons aanbeveelt, daar worden wij blij van. :)
Hopelijk zien we jouw snel...
Beste V. Bokkem,
Wat een top beoordeling, bedankt hiervoor!
Hopelijk zien we jouw snel weer terug.