LIVIN24

1917 beoordelingen

1917 Reviews

Silvana weijers

Bar krukjes besteld volgende dag al in huis! kleur (roze) perfect zoals op de site en simpel verstelbaar op eigen hoogte … erg tevreden dus😀

Nvt

Beste Silvana,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Dit vinden wij geweldig om te lezen. Veel plezier met je bestelling!
Groetjes Linda, Team Livin24

Maartje Giesbers

Krukjes besteld, helaas bleek bij 1 krukje, de rugleuning niet helemaal recht te zijn. Contact opgenomen met Livin24 via de mail. Blij verrast, kreeg meteen al een reactie en de volgende dag al een... Krukjes besteld, helaas bleek bij 1 krukje, de rugleuning niet helemaal recht te zijn. Contact opgenomen met Livin24 via de mail. Blij verrast, kreeg meteen al een reactie en de volgende dag al een nieuwe kruk in huis.
Linda van de klantenservice, was super attent, reageerde heel snel en zorgde ook dat het direct opgelost werd. Echt top service !! Boden me diverse opties aan om tot een juiste oplossing te komen.

Vooral zo door gaan !!!

Beste Maartje,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Ik ben erg blij om te lezen dat de service naar wens is geweest! Ik wens je veel plezier met je nieuwe krukken in je mooie keuken...
Beste Maartje,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Ik ben erg blij om te lezen dat de service naar wens is geweest! Ik wens je veel plezier met je nieuwe krukken in je mooie keuken :)
Groetjes Linda, Team Livin24

M Janssen

Snelle goede service

Beste Marit,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met je bestelling, en zien je graag terug in de showroom en/of webshop :)

Ali G

Bank was beschadigd bij levering, dag erna meteen nieuwe ontvangen in huis. Een topbedrijf en ze helpen u altijd! Ondertussen 2 banken bij hun besteld en zeker niet de laatste!

Alles is top!

Beste Ali,
Wat ontzettend leuk om jouw mooie review tegen te komen!! Hiervoor hartelijk bedankt.
Wij zien jou graag terug in onze webshop en/of showroom.
Groetjes Linda, Livin24

Merve

Stoel is wel echt stuk donkerder dan op de foto! Vooral de poten. Jammer want had echt stuk lichter verwacht qua kleur

Beste Merve,
Hartelijk bedankt voor jouw positieve review. Wij nemen jouw feedback mee!!
We zien je graag terug terug in onze webshop en of showroom.

Wel

Mooie fauteuil geleverd. Zit prettig.

Beste,
Hartelijk bedankt voor je mooie review!
We zien je graag terug in onze webshop of showroom.

M.

Mooie artikelen

Beste Mario,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review! Hier worden wij enorm blij van!
We zien je graag terug in onze webshop/ showroom.

Wim Verweij

3x producten besteld en geen teleurstelling, vooral de fauteuils zijn een prima vervanger voor een tweezits bank, wij zijn klaar om te verhuizen naar een kleiner appartement!

Beste Wim,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review! Hier worden wij heel blij van :)
Veel plezier met je bestelling en succes met de verhuizing.
Team Livin24

Siepelinga

Prachtige stoelen

Beste Jetty,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Hier worden wij enorm vrolijk van!
We hopen je nog eens terug te zien in onze showroom en/of webshop.

Sandra Toppets

Niks op aan te merken.

Ik zou het echt niet weten ... Eerste ervaring is goed , zodus ...

Goedemorgen Sandra,
Hartelijk bedankt voor je mooie review!
We zien je graag terug in onze webshop of showroom :)