Reviews

LIVIN24

8.8 / 10
1844 beoordelingen
Schrijf beoordeling

91% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10

1844 Reviews

Sandra

4/10

Maand geleden vriendelijk geholpen in Amersfoort heb daar mijn bank fauteuil en poef besteld. Daarna ging het helemaal mis, het zou 21 december geleverd worden. Ik was eind november in het... Maand geleden vriendelijk geholpen in Amersfoort heb daar mijn bank fauteuil en poef besteld. Daarna ging het helemaal mis, het zou 21 december geleverd worden. Ik was eind november in het buitenland zonder enig overleg een mail dat ze de volgende dag komen bezorgen..hoe dan?? Dan laat je toch weten of dat kan? Dus vanuit Spanje gebeld en gezegd dat dat niet kon. Zij konden er niks meer aan doen. Ik met postnlextra@home geappt en ik kon het wel annuleren best raar. Meerdere keren gebeld dat ik de bestelling 16 december wilde hebben en vrij kon nemen van werk.
Nou dat was allemaal geregeld zo leek het. Dag ervoor zou ik SMS krijgen met tijdvak niet gekregen natuurlijk,dus weer gebeld xx zei mevrouw het komt echt vandaag. Toen kwam ineens de DHL voir de deur?? Hij had alleen de fauteuil bij zich. Ik meteen weer gebeld en vanaf dat moment kon ik geen telefonisch contact meer krijgen. Zoooo slecht dat ze niet bereikbaar zijn, dus dan maar mailen heel frustrerend. Volgens xx was zij alleen en met lunchpauze en kon de telefoon niet aannemen. Als klant kan je hier niks mee zo klantonvriendelijk en niet mijn probleem. Zij mailde contact gehad te hebben met postnl en wachtte op antwoord. Inmiddels had ik ook contact met Postnl en bij hun was geen bezorging op mijn adres bekend grrrr. Je moet altijd een track en trace hebben en die hadden ze niet. Om 16 uur sluit de toko en vandaag zaterdag gesloten. Daar zit je dan na meerdere keren vragen bel mij nou voor 16 uur hoe de stand van zaken is. Niks gehoord natuurlijk GEEN BANK dus kan niet normaal zitten met mijn rugproblemen. Mijn oude bank was opgehaald met het idee morgen is de nieuwe er. Ik vind dit zo ontzettend slecht en lees ook slechte Google en Trustpiolet recensies bij meer bezorgingen dat het mis gaat. Ik hoop dat Livein24 dit zsm gaat oplossen en zorgen dat mijn bank er aankomende dagen is. Ik ga dan ook morgen zeker naar Amersfoort om dit te regelen ben echt teleurgesteld en boos. Zo ga je niet met klanten om!!!

Verbeterpunten of tips

Betere communicatie en bereikbaarheid aan de telefoon

Reactie LIVIN24:

Beste Sandra,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Het spijt ons om te horen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling.
Wij zijn het met jou eens dat dit niet de manier van...
Beste Sandra,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Het spijt ons om te horen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling.
Wij zijn het met jou eens dat dit niet de manier van communiceren is en hebben dit gelijk intern ook besproken.
Wij hebben inmiddels contact met jou gehad en bieden ook ons excuus aan voor dit ongemak.
Indien je nog vragen hebt vernemen wij deze graag van jou.
Met vriendelijke groet,
Team Livin24


Simons

9/10

Snel geleverd goed product

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie LIVIN24:

Beste Simons,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Ik vind het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met ons!
Wij hopen dat je lang mag genieten van je bestelling en zien...
Beste Simons,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Ik vind het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met ons!
Wij hopen dat je lang mag genieten van je bestelling en zien je graag snel weer terug.
Groetjes,
Joƫlla, Team Livin24


Gretha

9/10

Kapotte stoel na 11/2 jaar, op zondag gemaild en kreeg gelijk heel aardige reactie en kosteloos een nieuwe stoel, top service

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie LIVIN24:

Beste Gretha,
Bedankt voor je geweldige review!
Dit maakt ons erg blij, wij vinden het fijn dat deze service gewaardeerd wordt.
Heel veel plezier en dat je nog lang mag genieten van je...
Beste Gretha,
Bedankt voor je geweldige review!
Dit maakt ons erg blij, wij vinden het fijn dat deze service gewaardeerd wordt.
Heel veel plezier en dat je nog lang mag genieten van je prachtige stoel!
Groetjes,
Team Livin24


Familie

1/10

Teveel leveringen over weinig producten

Verbeterpunten of tips

Communiceren, afspraken nakomen

Reactie LIVIN24:

Beste Manon,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat ontzettend vervelend dat het niet goed is gegaan tijdens jouw bestelling.
Hiervoor dan ook ons welgemeende excuus!
Ik zie...
Beste Manon,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat ontzettend vervelend dat het niet goed is gegaan tijdens jouw bestelling.
Hiervoor dan ook ons welgemeende excuus!
Ik zie dat jij jouw bestelling inmiddels in ontvangst hebt genomen en wij hopen dat jij hier tevreden mee bent!
Indien je nog vragen hebt vernemen wij deze graag!
Met vriendelijke groet,
Team Livin24


Renee Kamps

10/10

In december 2021 hebben we barkrukken gekocht. November 2022 is de poot ban een van de krukken instabiel geworden. Bij navraag hoe dit te repareren kregen we te horen dat deze klacht niet bekend was... In december 2021 hebben we barkrukken gekocht. November 2022 is de poot ban een van de krukken instabiel geworden. Bij navraag hoe dit te repareren kregen we te horen dat deze klacht niet bekend was en direct het aanbod om deze barkruk te vervangen. Dat hadden wij zeker niet verwacht. Wat een geweldige service. Dank jullie wel team van Livin24.

Verbeterpunten of tips

Super

Reactie LIVIN24:

Beste Renee,
Wauw, bedankt voor je geweldige review en wat fijn dat je zo tevreden bent met ons en onze service! Daar worden wij ontzettend blij van.
Wij hopen dat je nu nog lang plezier...
Beste Renee,
Wauw, bedankt voor je geweldige review en wat fijn dat je zo tevreden bent met ons en onze service! Daar worden wij ontzettend blij van.
Wij hopen dat je nu nog lang plezier gaat hebben van jouw prachtige barkrukken!
Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met ons. :)
Met vriendelijke groet,
Team Livin24


Remco Minnaard

10/10

Online een fauteuil met bijbehorende poef besteld, snel in huis en uitstekende kwaliteit, top!

Verbeterpunten of tips

Nvt

Reactie LIVIN24:

Beste Remco,
Bedankt voor je geweldige scoren, onze dag kan niet meer stuk!
Wij zijn blij om te horen dat jouw nieuwe fauteuil en poef helemaal naar wens zijn.
Wij zien je graag snel...
Beste Remco,
Bedankt voor je geweldige scoren, onze dag kan niet meer stuk!
Wij zijn blij om te horen dat jouw nieuwe fauteuil en poef helemaal naar wens zijn.
Wij zien je graag snel weer terug bij Livin24!
Groetjes,
Team Livin24


Nvt

10/10

Snelle levering, goed product, makkelijk te monteren!!

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie LIVIN24:

Beste,
Bedankt voor jouw prachtige beoordeling, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en de producten makkelijk te monteren zijn.
Wij wensen je er ontzettend veel plezier mee en zien...
Beste,
Bedankt voor jouw prachtige beoordeling, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en de producten makkelijk te monteren zijn.
Wij wensen je er ontzettend veel plezier mee en zien je graag snel weer terug.
Groetjes,
Team Livin24


D J Hop

8/10

Prima geregeld , zijn zeer tevreden

Verbeterpunten of tips

Kijk wel of de aantallen kloppen 6 stoelen en 5 onderstellen! ,maar snel opgelost , prima zo .

Reactie LIVIN24:

Beste D J Hop,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wat fijn dat je tevreden bent!
Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Groetjes,
Team Livin24


EK

1/10

Niets geleverd

Verbeterpunten of tips

wees transparant en kom afspraken na

Reactie LIVIN24:

Beste EK,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij balen ervan dat het niet goed is gegaan met het uitleveren van jouw order, hiervoor dan ook ons excuus.
Indien je nog vragen...
Beste EK,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Wij balen ervan dat het niet goed is gegaan met het uitleveren van jouw order, hiervoor dan ook ons excuus.
Indien je nog vragen hebt of wij iets voor je kunnen betekenen vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Team Livin24


Janet Lauwers

10/10

Ik ben heel blij met m n poef!
Goede kleur, mooi materiaal, helemaal okešŸ˜

Verbeterpunten of tips

Zou lange levertijd hebben, maar is sneller geleverd! Dus geen verbeterpuntšŸ˜ƒ

Reactie LIVIN24:

Beste Janet,
Wat een geweldige review en wat ontzettend leuk dat jij zo te spreken bent met jouw nieuwe poef, welke ook nog zo snel leverbaar bleek te zijn achteraf! :)
Heel veel plezier...
Beste Janet,
Wat een geweldige review en wat ontzettend leuk dat jij zo te spreken bent met jouw nieuwe poef, welke ook nog zo snel leverbaar bleek te zijn achteraf! :)
Heel veel plezier ermee gewenst en hopelijk tot snel.
Groetjes,
Team Livin24