LIVIN24

Marc

Zeer goed

Beste Marc,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je bestelling!
Wij zien je graag terug in onze webshop.
Groetjes Team Livin24

Catharina

Zeer tevreden

Beste Catharina,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wij zien je graag terug in onze webshop!
Veel plezier met je aankoop :)
Groetjes Team Livin24

Ingeborg van den Akker

Mooie stoel, leuke prijs, snelle levering

Nvt

Beste Ingenborg,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met je aankoop :)
Groetjes, Team livin24

Gerda

Ik ben zeer tervreden. Bij de bezorging was er schade aan het product ontstaan. Ik kon mijn geld terug krijgen, ruilen, korting krijgen. Alles binnen enkele dagen.

Misschien iets meer hulp bij mail met foto.

Beste Gerda,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review! Fijn om te lezen dat je klacht naar tevredenheid is opgelost. We zien je heel graag weer terug in onze webshop!

Particulier

Zeer tevreden over snelle levering vd stoelen , zijn gelijk aan de afbeeldingen blij mee , nu nog even wachten op de andere 2 stoelen

Beste miwobanhvv,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met je aankopen.
We zien je graag terug in onze showroom en /of webshop!

Van hoyweghen cindy

Super tevreden,stoelen zoals afbeelding.

Beste CIndy,
Hartelijk dank voor je mooie review, hier worden wij erg blij van!
We wensen je veel plezier met je order.
We zien je graag terug in onze webshop.

Guido van roost

Netjes geleverd

Ik heb problemen met riverty eerste en laatste keer dat ik daar met handel

Beste Guido,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij wensen jou veel plezier met je bestelling :) en zien je graag terug in onze webshop en of showroom.
Groetjes Team livin24

Coby

Super tevreden! Had een poef met bijpassend kussen besteld. Snelle levering en ook een hele mooie poef/kussen. We twijfelden echter over de kleur. Er zijn nl vele mooie kleuren/stoffen leverbaar. Super tevreden! Had een poef met bijpassend kussen besteld. Snelle levering en ook een hele mooie poef/kussen. We twijfelden echter over de kleur. Er zijn nl vele mooie kleuren/stoffen leverbaar.
Na telefonisch overleg was het geen probleem om een andere te bestellen. Deze werd ook snel geleverd, weer met bijpassend kussen. Deze paste veel beter in ons interieur. De andere poef met kussen is nu geretourneerd en als het goed is wordt dit weer aangepast in de facturering.
Vriendelijk contact gehad met de klantenservice. Zou hier zo weer wat bestellen.

Niet

Beste Coby,
Bedankt voor je mooie review!
Wat fijn om te lezen dat onze service naar wens is geweest, hier doen we hard ons best voor.
Veel plezier met je aankoop!
Groetjes Team,...
Beste Coby,
Bedankt voor je mooie review!
Veel plezier met je aankoop!
Groetjes Team, Livin24

Eli Teck

4 mooie barkrukken besteld, waar we absoluut fan van waren.
4 mooie barkrukken besteld, waar we absoluut fan van waren.
Bij de eerste levering verscheidene onderdelen beschadigd. Na een mailtje mochten we de beschadigde onderdelen terugsturen en werden er snel 3 nieuwe barkrukken geleverd. Deze levering bevatte helaas weer beschadigde onderdelen. Nogmaals mailtje om dit te vermelden.
Ondertussen waren we al wel een beetje teleurgesteld. Zelf het voorstel gedaan om met alle onderdelen die we ondertussen hadden te puzzelen. Dit voorstel was ok en er was bereidheid om overige nodige stukken op te sturen.
Uiteindelijk hadden we geen zin meer in nog verder gedoe en hebben we zo gepuzzeld dat we toch zo goed als mogelijk tot 4 redelijke barkrukken kwamen en we de schade zelf zullen bijwerken. Probleem dus zelf opgelost.

Verpakkingsdienst misschien toch eens nachecken.
Tegemoetkoming schade beter op zijn plaats bv. iets aan de prijs doen

Beste Eli,
Beste Eli,
Bedankt voor het schrijven van jouw review, het spijt me om te horen dat dit jouw ervaring bij ons is geweest. Dit is natuurlijk zeker niet zoals het hoort, hiervoor dan ook ons excuus!
Ik zou graag met jou in contact komen, zou jij mij kunnen mailen naar klantenservice@livin24.com t.a.v. Joëlla, dan bied ik je graag nog een oplossing vanuit Livin24.
Ik verneem graag van je!
Joëlla, Team Livin24

Thea van Woensel

Heb heel fijne ervaring met Livin24.ze komen hun afspraken goed na.

Heb geen verbeter punten

Beste Thea,
Ontzettend bedankt voor je mooie review!!
Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel plezier met je aankoop.
We zien je graag terug in...
Beste Thea,
Ontzettend bedankt voor je mooie review!!
We zien je graag terug in onze webshop.
Groetjes,
Linda