LIVIN24

Mariska

Topkwaliteit en topservice

Helemaal niks om aan te merken

Beste Mariska,
Wat een mooie worden, daar worden wij blij van. Bedankt!
We zien je hopelijk snel weer terug.
Groetjes,
Team Livin24

Bianca

Ik kan alleen maar zeggen goed
Ik kan alleen maar zeggen goed
Ook hoe mijn Bronx71 Velvet fauteuil Mika Koper ingepakt zat toen ik het gisteren binnen kreeg. Zo goed allemaal en heel netjes. En heb totaal geen spijt dat ik de fauteuil online hebt besteld zoals het op de site stond zo zag het er ook uit. En hij zit ook heel erg lekker.

helemaal niks

Beste Bianca,
Wauw! Wat een ontzettend mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met jouw bestelde Mika fauteuil.
Heel veel plezier ermee gewenst en tot...
Beste Bianca,
Heel veel plezier ermee gewenst en tot snel!
Groetjes,
Team Livin24

Erwin

Heel veel keus en prachtige eetkamerstoelen besteld.

Voor alsnog geen verbeterpunten

Beste Erwin,
Ontzettend bedankt voor jouw mooie review! Hier worden wij blij van . Veel plezier met je bestelling :) Groetjes Team Livin24

Riek nijsen

Niet

Beste Riek,
Ontzettend bedankt voor jouw mooie review! Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling! Groetjes Team Livin24

Van nimwegen van drie

Top bedrijf

Beste van Nimwegen van drie,
Hartelijk bedankt voor jouw geweldige review! Enorm fijn om te lezen dat je tevreden bent :) We zien je graag terug in onze webshop en/of showroom.
Groetjes...
Beste van Nimwegen van drie,

Gerrit Wolf

2 Verschillende sets barkrukken gekocht bij Livin24.
Breed assortiment op de site en in de showrooms.
Krukken zijn prima van kwaliteit en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. 2 Verschillende sets barkrukken gekocht bij Livin24.
Breed assortiment op de site en in de showrooms.
Barkrukken zijn op verschillende hoogtes te maken en zitten dus goed bij de tafel en het kookeiland.
Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.
Overall een aanbeveling waard!

Kan ze niet bedenken.

Beste Gerrit,
Hartelijk bedankt voor je bericht.
Beste Gerrit,
Hartelijk bedankt voor je bericht.
Ontzettend bedankt voor jouw mooie review, wij vinden het erg fijn om te lezen dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad! We zien je graag nog eens terug in onze showroom en-of webshop.
Groetjes team Livin24

Silvana weijers

Bar krukjes besteld volgende dag al in huis! kleur (roze) perfect zoals op de site en simpel verstelbaar op eigen hoogte … erg tevreden dus😀

Nvt

Beste Silvana,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Dit vinden wij geweldig om te lezen. Veel plezier met je bestelling!

Maartje Giesbers

Krukjes besteld, helaas bleek bij 1 krukje, de rugleuning niet helemaal recht te zijn. Contact opgenomen met Livin24 via de mail. Blij verrast, kreeg meteen al een reactie en de volgende dag al een... Krukjes besteld, helaas bleek bij 1 krukje, de rugleuning niet helemaal recht te zijn. Contact opgenomen met Livin24 via de mail. Blij verrast, kreeg meteen al een reactie en de volgende dag al een nieuwe kruk in huis.
Linda van de klantenservice, was super attent, reageerde heel snel en zorgde ook dat het direct opgelost werd. Echt top service !! Boden me diverse opties aan om tot een juiste oplossing te komen.

Vooral zo door gaan !!!

Beste Maartje,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Ik ben erg blij om te lezen dat de service naar wens is geweest! Ik wens je veel plezier met je nieuwe krukken in je mooie keuken...
Beste Maartje,
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Ik ben erg blij om te lezen dat de service naar wens is geweest! Ik wens je veel plezier met je nieuwe krukken in je mooie keuken :)

M Janssen

Snelle goede service

Beste Marit,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met je bestelling, en zien je graag terug in de showroom en/of webshop :)
Groetjes Team Livin24

Ali G

Bank was beschadigd bij levering, dag erna meteen nieuwe ontvangen in huis. Een topbedrijf en ze helpen u altijd! Ondertussen 2 banken bij hun besteld en zeker niet de laatste!

Alles is top!

Beste Ali,
Wat ontzettend leuk om jouw mooie review tegen te komen!! Hiervoor hartelijk bedankt.
Wij zien jou graag terug in onze webshop en/of showroom.
Groetjes Linda, Livin24