LIVIN24

Ton

Prima bedrijf en producten. Snelle levering en prima klantcontact.

Geen verbeterpunten op mijn bestelling.

Beste Ton,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je tevreden bent met ons, daar worden wij blij van.
Wij hopen dat je plezier gaat hebben met je bestelling en zien je graag snel...
Beste Ton,
Wij hopen dat je plezier gaat hebben met je bestelling en zien je graag snel terug.

Louise

Slecht bereik

Kon niet chatten en telefoon werd lange tijd niet opgenomen

Beste Louise,
Bedankt voor je bericht en wat jammer om te horen dat jij aangeeft dat wij slecht bereikbaar zijn.
Beste Louise,
Ik heb even met je meegekeken en zie dat wij met 10 minuten hebben gereageerd op jouw mails, chat en Whatsapp berichten.
Helaas kan het druk zijn op de telefoon waardoor wij niet altijd direct kunnen opnemen.
Wij hopen dat alles verder naar wens is, indien je nog vragen hebt vernemen wij deze graag.

Lous

Zo bij met de barkrukken velvet mikky taupe... mooie stof en ze zitten geweldig! Aanrader als je lekker wil zitten aan een bar!

Beste Lous,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met jouw Mikky barkrukken.
Wij zien je graag snel weer terug!

Suzanne

Helemaal top mooie bankstel van velvet stof beige.
snelle bezorging, binnen een dag 👍

Beste Suzanne,
Bedankt voor het schrijven van jouw prachtige review, daar worden wij blij van!
Veel plezier met je geweldige bank en tot snel.

Lommerde

Super snelle levering, mooi product

Nvt

Beste Lommerde,
Wat een prachtige score, bedankt!
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en verwelkomen je graag snel weer.

Anneke

Super blij met bank en poef, zijn heel mooi! Makkelijke site en zeer snelle levering. Top!

Beste Anneke,
Wat een geweldige review, bedankt!
Wij wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe bank en poef en zien je graag snel weer terug.

NANCY

Een super ervaring alles top

Beste Nancy,
Bedankt voor je mooie review en wat leuk om te horen dat je tevreden bent met ons. Wij hopen dat je snel weer zo een super ervaring komt opdoen bij ons!
Team...
Beste Nancy,

I.J. Oosterhof

Mooie strakke eetkamerstoelen met zwaar frame.

Impregneren van stof als service van het bedrijf bij levering van de stoelen. Duidelijkere omschrijving dat de impregneer spray die je als pakket erbij kunt kopen maar voor 2 stoelen is.

Beste .J. Oosterhof,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent.
Wij gaan jouw feedback meenemen zodat je hier in de toekomst niet meer...
Beste .J. Oosterhof,
Wij gaan jouw feedback meenemen zodat je hier in de toekomst niet meer tegen aanloopt. De informatie over de aantallen van het impregneren staat op de productpagina van de care kit er bij benoemd! :)

Hardo

Mooie stoel en snelle levering

Beste Hardo,
Wij zijn blij om te lezen dat jij tevreden bent met jouw mooie nieuwe stoel.
Veel plezier ermee gewenst en tot snel!

Van Opstal Lydia

Prima ervaring. Alles snel en vlot verlopen.

weet er geen

Beste Lydia,
Wat een geweldige review, heel erg bedankt hiervoor!
Veel plezier met je bestelling en tot snel.