LIVIN24

1917 Reviews

Maria

Perfect,Perfect, Perfect.!!!

Beste Maria,
Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij dat alles perfect is verlopen. Geniet van je aankoop!

Dirk Boomstra

Snelle levering, product voldoet precies aan de verwachting

Beste Dirk,
Beste Dirk,
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat de levering snel was en dat het product precies aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier met je aankoop!

M v d weert

Niets veranderen Livin 24 ! Ga zo door !

Beste M,
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop!

Gerard

Wij hebben de perfecte barkruk c.q. barstoel, qua kleur die bij de keuken past, gevonden bij Livin24

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je de perfecte barkruk of barstoel hebt gevonden bij Livin24, en dat de kleur precies bij je keuken past. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Chris Schneider

2 fatuils ivy besteld, ze zijn snel geleverd, hele comfortabele stoel van uitstekende kwaliteit en een mooi design

Reactie LIVIN24:

Beste Chris, Hartelijk dank voor je mooie feedback, bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het fijn om te lezen dat de fauteuils naar wens zijn geleverd, en de kwaliteit naar wens is.... Beste Chris, Hartelijk dank voor je mooie feedback, bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het fijn om te lezen dat de fauteuils naar wens zijn geleverd, en de kwaliteit naar wens is. Veel plezier met je bestelling! Groet Linda , Team Livin24

Elma

Hele mooie barkrukken en snelle levering met Postnl met goede track and trace

Beste Elma,
Hartelijk dank voor je prachtige review. Fijn dat je jouw ervering hebt gedeeld met anderen.
Beste Elma,
Wij wensen je erg veel plezier met je bestelling. We zien je graag nog eens terug in onze webshop en/of showroom.
Groet, Linda / Team livin24

Annika

Top service, erg mooie meubels

Erg snelle verzending, de meubels stonden ineens zonder enig bericht voor de deur (geen enkele mail van PostNL gekregen, de track&trace code ook nog niet ontvangen toen)

Reactie LIVIN24:

Beste Annika, Hartelijk dank voor je geweldige review!! Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en meubels :) Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Groetjes Linda Team... Beste Annika, Hartelijk dank voor je geweldige review!! Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en meubels :) Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Groetjes Linda Team Livin24

Josiane

Oeiiii ik kocht nog maar mijn barkrukken en stoelen en nu zulke kortingen...

Jammer of...
vraagteken...hoe komt dat.

Reactie LIVIN24:

Beste Josiane, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Groet, Linda / Team livin24

Mustapha Achalhi

Goede service, na schade aan bestelde producten zijn ze met een goede oplossing gekomen.

Geen verbeterpunten!

Beste Mustapha,
Bedankt voor je positieve feedback!
Beste Mustapha,
Bedankt voor je positieve feedback!
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de oplossing voor de schade aan je bestelling. Het is ons doel om altijd een goede en snelle oplossing te bieden voor onze klanten. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Groetjes Linda, Team Livin24

Martens henri

Redelik in het algemeen maar een klasse product

Comunicatie

Beste Henri,
Beste Henri,
Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u ons product als klasse ervaart. Uw opmerking over de algehele ervaring nemen we ter harte en we streven er altijd naar om onze service te verbeteren.
Als er specifieke punten zijn waarop we ons kunnen verbeteren, horen we dat graag van u. We willen er zeker van zijn dat onze klanten volledig tevreden zijn met zowel onze producten als onze service. We wensen jou veel plezier met je aankoop.
Groetjes Kim ,Team Livin24