LIVIN24

1917 beoordelingen

1917 Reviews

Risseeuw

Geweldige dressoir kast. Eenvoud en stijlvol

Verboom

Uitstekend

Jolanda

Ondanks wat probleempjes met de prachtige stoelen is dit door de vriendelijke klantenservice snel en adequaat opgepakt en naar tevredenheid opgelost.
Hier zijn we erg blij mee.!
En nu is...
Hier zijn we erg blij mee.!
En nu is het genieten van deze super mooie stoelen die perfect passen in het totaalplaatje van ons interieur.
Livin24 wij vinden jullie bedrijf een aanrader!!! Geweldige betaalbare meubels en een vriendelijke klantenservice die meedenkt in oplossingen.

Wij hadden problemen met in elkaar zetten van de stoel palma hiervoor zou het fijn zijn om telefonisch contact te kunnen hebben.

Reactie LIVIN24:

Beste Jolanda, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat geweldig om te horen dat ondanks enkele problemen met de stoelen, onze vriendelijke klantenservice snel en adequaat heeft gereageerd om... Beste Jolanda, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat geweldig om te horen dat ondanks enkele problemen met de stoelen, onze vriendelijke klantenservice snel en adequaat heeft gereageerd om alles naar tevredenheid op te lossen. We zijn blij dat je nu kan genieten van de prachtige stoelen die perfect passen in jouw interieur. Bedankt voor je lovende woorden en aanbeveling! Bij Livin24 streven we ernaar om geweldige en betaalbare meubels te leveren, en we zijn blij dat jij onze klantenservice als behulpzaam hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar! Groet Linda / Team Livin24

P W. van Leeuwen

Positieve ervaring en erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Géén

Beste P.W,
Beste P.W,
Ontzettend bedankt voor je positieve review. Ontzettend fijn om te lezen dat onze service naar wens is geweest! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en/of showroom! Groetjes Linda / Team Livin24

X Niehe

Snelle levering van hele mooie bar krukken die makkelijk te monteren waren.

Dopjes op de stoelpoten meeleveren voor houten vloeren.

Beste Xniehe,
Beste Xniehe,
Ontzettend bedankt voor je geweldige review!! Heel fijn om te lezen dat levering, montage en het product zelf naar wens zijn! Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met anderen. Heel veel plezier van je bestelling. Groet, Linda 12-07-2024

Robin

Goed en net bedrijf mooie bankstel

Reactie LIVIN24:

Beste Robin, Dank je we voor jouw positieve review :). Wij wensen jou veel plezier met je aankoop! Groet, Linda/ Team Livin24

Anja

Eerste keer dat ik besteld heb en ben er tevreden over

Beste Anja,
Beste Anja,
Hartelijk dank voor je super mooie review! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :) Bedankt voor het delen van jouw feedback . Mochten er nog vragen zijn dan staan we voor je klaar. Groet, Linda team Livin24

Chantal

Snelle levering, goed verpakt en een super mooie bank met stoel!

Reactie LIVIN24:

Hi Chantal, wat fijn dat levering, verpakking en product naar wens is! Enorm bedankt voor jouw mooie review en het delen van je feedback met anderen! Geniet van je bestelling! Groet Linda / Team... Hi Chantal, wat fijn dat levering, verpakking en product naar wens is! Enorm bedankt voor jouw mooie review en het delen van je feedback met anderen! Geniet van je bestelling! Groet Linda / Team Livin24

!!!!!

Heel netjes snelle levering en goed verpakt ben blij met mijn aankoop

????

Beste,
Beste,
Wat super leuk om te lezen dat jij tevreden bent over levering, verpakking en het belangrijkste :) het product! Bedankt voor het delen van je ervaring en je mooie review! Wij wensen jou heel veel plezier met je aankoop. Groetjes Linda / Team LIvin24

EdW

Tsja…

Communicatie/beloftes

Beste EdW,
Beste EdW,
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet zo is geweest zoals het hoort. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden.
Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen of ondersteunen vernemen wij dit graag.
Joëlla, Team livin24