LIVIN24

Jolanda

Snelle levering en geweldig leuke stoel voor een mooi bedrag!!

Alles was dik in orde, het enige verbeter-puntje is een duidelijke instructie hoe de stoel in elkaar te zetten. Uit eerdere reviews bleek ook dat dit een probleem kan zijn. Het is heel makkelijk als... Alles was dik in orde, het enige verbeter-puntje is een duidelijke instructie hoe de stoel in elkaar te zetten. Uit eerdere reviews bleek ook dat dit een probleem kan zijn. Het is heel makkelijk als uiteindelijk ontdekt dat de koppelstukken en uiteinden van het onderstel letters en cijfers hebben die je op elkaar aan moet sluiten. Dat wordt nergens gemeld en zou veel puzzelen schelen ;-)
Verder een geweldig leuke stoel, heerlijk om relaxed een boek te lezen!!

Nick Heylen

Prima en correcte levering

Volledig in orde

Beste Nick Heylen,
Bedankt voor jouw mooie review en wat fijn dat jij tevreden bent met ons, hier worden wij natuurlijk blij van.
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe Anna...
Beste Nick Heylen,
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe Anna Hocker er zien je graag terug in onze webshop of in een van onze showrooms!

Caroll

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de aangeschafte krukken voor aan de bar. Prima webshop!

Beste Caroll,
Bedankt voor je mooie review en wat ontzettend fijn om te horen dat jij tevreden bent met de kwaliteit van onze producten, hier worden wij natuurlijk blij van.
Wij wensen jou...
Beste Caroll,
Wij wensen jou veel plezier met jouw prachtige nieuwe Ellen barkrukken en zie je graag nog eens terug in onze webshop of een van onze showrooms!

Mark

Communicatie over later geleverde producten kan beter

Beste Mark,
Bedankt voor je mooie review en wat leuk om te horen dat je tevreden bent met ons, hier worden wij natuurlijk erg blij van.
Wij zullen jou feedback meenemen en hopen dat jij hier...
Beste Mark,
Wij zullen jou feedback meenemen en hopen dat jij hier in de toekomst niet meer tegen aanloopt.
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe barkrukken en plafondlamp en zien je graag terug in onze webshop of in een van onze showrooms!

Huib van de Weerd

Prima, goed product en makkelijke omruiling

Beste Huib,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat jij tevreden bent met ons en onze service, daar worden wij natuurlijk blij van.
Wij wensen jou veel plezier met je...
Beste Huib,
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe barkrukken en zien je graag terug in onze webshop of een van onze showrooms!

Niels

In 11 van de 12 stoelen vlekken, gaten en scheuren. Levering op niet afgesproken momenten. Nonchalante houding over de problemen.

Controleer de producten voordat deze verstuurd worden. Toon enige vorm van begrip of empathie.

Beste Niels,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat jij stoelen hebt ontvangen met vlekken, dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en betreuren wij dan ook te zeerste!
Helaas kunnen...
Beste Niels,
Helaas kunnen wij op dit moment geen order of mail contact terug vinden met het door jou doorgegeven e-mail adres maar komen wij gaan in contact met jou om samen tot een passende oplossing te komen, dit is uiteraard niet hoe wij jou van dienst willen zijn.
Ons excuus voor het vervelende ongemak!

Niese

Zijn in Bussum gaan kijken en mooie eetkamer stoelen besteld Volgende dag bezorgd Zitten heerlijk

Beste Niese,
Bedankt voor je mooie review en wat leuk om te horen dat jij tevreden bent met ons en onze service, daar worden wij natuurlijk blij van.
Wij vinden het fijn dat jij een goede...
Beste Niese,
Wij vinden het fijn dat jij een goede ervaring hebt met onze showroom in Bussum en hier goed geslaagd bent voor mooie eetkamerstoelen.
Wij wensen jou hier veel plezier mee en tot snel in onze webshop of een van onze showrooms!

Particuliere

Goede service en voor bepaalde spullen lange levertijd en de meeste spullen worden heel snel geleverd.

Bepaalde spullen hebben een lange levertijd

Beste Particuliere,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat jij tevreden met ons en onze service bent, hier worden wij natuurlijk blij van.
Een aantal producten van ons...
Beste Particuliere,
Een aantal producten van ons beschikken inderdaad over een lange levertijd, wij proberen dit zo veel mogelijk tegen te gaan maar het kan helaas voorkomen.
Wij wensen jou veel plezier met jouw bestelling en zien je graag terug in onze webshop of een van onze showrooms!

N

Snelle levering, goede service, ook als iets niet naar tevredenheid is.

Nvt

Beste N,
Bedankt voor jouw mooie review en wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat vinden wij natuurlijk leuk om te horen.
Wij hopen jou snel weer te mogen...
Beste N,
Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop of in een van onze showrooms!
Team Livin24

M. Ekkel

Makkelijke site. De bestelling verliep helemaal zoals beloofd

Beste M. Ekkel,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons en onze service.
Wij wensen jou veel plezier met je bestelling en zien je graag terug in...
Beste M. Ekkel,
Wij wensen jou veel plezier met je bestelling en zien je graag terug in onze webshop of in een van onze showrooms!