LIVIN24

Geel

Fantastisch mooie lamp. Geen enkel minpuntje te verzinnen.
Snelle levering. Lamp was secuur ingepakt.

Niets

Prins

Prima mooi product

Wel opletten met de bestelling lamp Benny besteld en een lamp erbij besteld maar die is veel te groot die past niet achter de zwart reflector

Beste Prins,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten.
Beste Prins,
Wij zullen jouw feedback gelijk meenemen en zullen hier naar gaan kijken op onze website, ons excuus voor het ongemak!
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe tafellamp en zien je graag terug in onze webshop!

Gmp janssen

Niet geweldig

Dimmer als besteloptie aanbieden want die zijn er wel
Ontbrekende gedeelte alsnog verzonden maar met nare ondertoon in de mails

Beste Gmp Janssen,
Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat je niet volledig tevreden bent met ons.
Helaas bieden wij geen dimmers aan in ons assortiment aangezien dit helaas...
Beste Gmp Janssen,
Helaas bieden wij geen dimmers aan in ons assortiment aangezien dit helaas niet in ons assortiment past. Bij vragen kunnen wij ten alle tijden hulp aanbieden bij het vinden van de juiste dimmer.
Daarnaast heb ik het e-mail contact terug gelezen en was het uiteraard nooit onze bedoeling om een e-mail te typen wat volgens jou een nare ondertoon heeft, hiervoor ons excuus.
Wij wensen jou alsnog veel plezier met je prachtige nieuwe vloerlamp en zien je graag nog eens terug in onze webshop!

Ruth

Heel erg goed

Hazelhekke

Knap geregeld goede ervaring

Beste Hazelhekke,
Bedankt voor je fijne review en wat leuk om te horen dat je tevreden bent met ons.
Beste Hazelhekke,
Wij wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe Lauren barkrukken en zien je graag terug in onze webshop!

Natascha

Prima, overzichtelijke site. Snel in reactie. Producten zeer goed verpakt. Wel even wachten op de goederen, maar dat is altijd bij meubels.

Beste Natascha,
Bedankt voor je mooie en positieve review en wat leuk om te horen dat je tevreden bent met ons.
Beste Natascha,
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe Barrel barkrukken en zien je graag terug in onze webshop!

Henny

Mooie website en correcte levering

?

Beste Henny,
Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons.
Beste Henny,
Wij wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe barkrukken en zien je graag terug in onze webshop!

Winny Doveren

We hebben bij u twee salontafels besteld. Deze zijn goed verpakt zonder beschadiging geleverd perfect. Tevens op het afgesproken tijdstip, alles is naar wens verlopen.

Nee goeie service geen op of aanmerkingen top.

Beste Winny Doveren,
Bedankt voor je mooie en positieve review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons.
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe salontafel set en...
Beste Winny Doveren,
Wij wensen jou veel plezier met je prachtige nieuwe salontafel set en zien jou graag terug in onze showroom!

Wil Staring

Wij hebben en hele positieve ervaring met dit bedrijf.Vriendelijke verkoper, snelle levering, vriendelijke bezorgers. Zondag alles kunnen bekijken in een mooie showroom en dinsdag al in huis. Als... Wij hebben en hele positieve ervaring met dit bedrijf.Vriendelijke verkoper, snelle levering, vriendelijke bezorgers. Zondag alles kunnen bekijken in een mooie showroom en dinsdag al in huis. Als cadeautje ook nog een mooie korting op prachtige kwaliteit meubels. Niets dan lof!

Beste Wil,
Hartelijk dank voor het schrijven van jouw mooie review, daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Heel veel plezier gewenst met de nieuwe buffet kast en het TV-meubel.
Hopelijk...
Beste Wil,
Heel veel plezier gewenst met de nieuwe buffet kast en het TV-meubel.
Hopelijk zien wij jou gauw weer in onze showroom/webshop!
Team Livin24

de Lijster

Na een trage aflevering, hebben we samen tot een goede oplossing en afsluiting kunnen komen. Alle lof om problemen op te lossen. We zijn heel erg tevreden!

In ieder geval de juiste levertijd doorgeven.

Beste De Lijster,
bedankt voor het aanpassen van jouw review en wat fijn om te horen dat je alsnog tevreden bent met ons.
Ik ben blij dat wij samen tot een positieve afsluiting hebben kunnen...
Beste De Lijster,
Ik ben blij dat wij samen tot een positieve afsluiting hebben kunnen zorgen en hoop dat jij nog veel plezier gaat beleven van jouw prachtige nieuwe Paris Bench en zien jou graag terug in onze webshop!