LIVIN24

Destiny Joy Grobben

Erg snel, mooie producten

Vaker gevarieerde kortingsacties

Reactie LIVIN24:

Beste Destiny, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :)

Marja Versteeg

Wij hebben een hele positieve ervaring met Livin 24

meer korting actie's

Reactie LIVIN24:

Beste Marja, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij gaan eens sparren met elkaar of wij meer korting acties kunnen aanbieden,... Beste Marja, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij gaan eens sparren met elkaar of wij meer korting acties kunnen aanbieden, bedankt voor de tip!

Myrthe

Super blij met mijn nieuwe stoel, goede en snelle levering! Mij zien jullie zeker weet een keer terug!

Nvt

Reactie LIVIN24:

Beste Myrthe, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe stoel en graag tot een volgende... Beste Myrthe, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe stoel en graag tot een volgende keer!

Jan Ouwehand

Zeer snelle levering, en positieve ervaring

n.v.t.

Reactie LIVIN24:

Beste Jan, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw producten!

Arie

Door het filmpje,een aardig beeld gekregen van de stoel die wij gekocht hebben.

Geen ,men reageert gelijk als je een vraag hebt

Reactie LIVIN24:

Beste Arie, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw stoel!

Jacqueline Prins

Snelle afhandeling van bestelling

Niks

Reactie LIVIN24:

Beste Jacqueline, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het ontzettend leuk om te zien dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw product!

Marcel

Moi Livin24 ben zeer tevreden mooi spul en netjes Bezorgd heb nu een mooie tafel met stoelen nu de Corona weg dan viste uitnodiging Groetjes

Top zo

Jwk

Super snelle en goede levering
Enorm blij met onze nieuwe barkrukken
Er ontbrak één setje schroeven
Direct nieuw setje opgestuurd gekregen!
Super service!

Geen ga zo door!

Reactie LIVIN24:

Beste JwK, bedankt voor het schrijven van jouw review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe barkrukken!

Jessica

Snel antwoord en snelle levering. Helemaal tevreden over de stoelen. Top!

Geen verbeterpunten

Reactie LIVIN24:

Beste Jessica, bedankt voor het schrijven van jouw review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe stoelen!

Lonneke Geerlings

Super goede service .mijn eetafel was super mooi

Reactie LIVIN24:

Beste Lonneke, bedankt voor het schrijven van jouw review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Livin24 :) Wij wensen jou veel plezier met jouw eettafel!