LIVIN24

Hilda Hoekstra

Snelle levering, mooi product. Prijs-kwaliteit-verhouding prima.
Lamp was netjes verpakt.

Sophie Vanwingene

Communicatie verloopt zeer goed, je wordt vlot op de hoogte gehouden van status van bestelling. Ook zeer tevreden over product zelf, mooie kwaliteit!

Opletten met beloven leveringsdatum, er was in eerste instantie gezegd dinsdag en het werd uiteindelijk vrijdagavond

Karl Gerrits

Ik heb een TV-Meubel besteld en het ziet er echt goed uit met name de kwaliteit super !! .. snelle levering ga zo door

geen !

K Karaman

Duidelijke informatieve mail omtrent mijn bestelling ontvangen.

levering. ik trof de verpakking voor mijn deur. Ondanks dat er niemand thuis was, is het pakket zomaar voor mijn deur gelegd door de koerier.

jo

3 weken geleden storl gekocht. Eergister gebeld dat er its niet goed was. Vandaag oude stoel opgehaald en nieuwe bezorg. Geweldige service.

ga zo door.??

Valerie Poortenga

Reactie LIVIN24:

Beste Valerie,
Bedankt voor uw review. Veel plezier gewenst van uw fauteuil en wellicht tot ziens in onze webshop.
Iris
Livin24

Sandra Ephraim

Producten zoals beschreven. Erg mooi. Goede prijs. Snel geleverd en goed verpakt.

Alles naar wens

Zeegert Vergoes Houwens

Fijne goede service. Netjes geholpen en erg vriendelijk en proactief.

Op de site aangeven als jullie voor eenn vakantie dicht zijn waardoor levering van goederen later wordt opgestart.

A de Graaf

Wat een geweldige service er mankeerde wat aan de stoelen die ik 10 maanden geleden heb gekocht ,en binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat ik nieuwe stoelen kreeg echt een pluim in deze tijd!

Zijn er niet

Anna Van de gazelle

Mooie fauteuil gekocht en heel snel ontvangen. Super tevreden ??

Kan niets verkeerd zeggen!