LIVIN24

Living 24

Super blij met mijn stoeltje

Geen verbeter punten
Super netjes bezorgd

Anita Mourits

Wat een top bedrijf ! Goede communicatie en zeer nette afhandeling

Geen !

fam. Aarts

Erg goed! Snelle levering!

Beste Familie Aarts,
Beste Familie Aarts,
Hartelijk dank voor deze geweldige review. Enorm bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! We hopen jullie nog eens terug te zien in de webshop, of in de showroom. Groetjes Linda , Team Livin24

M.J Noodelijk

Prima ik had gelukkig een hele aardige postnl bezorger die de fauteuiltjes bij mij op de 1e verdieping heeft gebracht mij was dat niet gelukt dat was anders het enige minpunt

Eerder aangeven bezorging tot 1e drempel dit krijg je pas als de bestelling geplaatst en betaald is

Beste M.J.
Beste M.J.
Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met de Post Nl bezorger. Het is erg fijn om te lezen dat ze de stoeltjes naar boven hebben gebracht. Enorm bedankt voor je feedback en de goede beoordeling. Groetjes Linda / Team Livin24

Tessa

Goede service nadat onze stoel kapot is gegaan

Niks

Beste Tessa,
Beste Tessa,
Wat vervelend dat jullie stoel kapot is gegaan, maar wat fijn dat jullie tevreden zijn over de service die jullie ontvangen hebben om dit op te lossen. Mocht er in de er in de toekomst nog iets zijn waarmee we je kunnen helpen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes Linda / Team Livin24

Monique

Super

Beste Monique,
Wat geweldig om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het delen van je positieve feedback.
Groetjes Linda / Livin24

Schra

Ben keurig en netjes te woord gestaan.. Ik heb dit product gekozen voor de design en kwaliteit, ik ben niet teleurgesteld prachtige stoel om te zien, stevige en zit lekker.

Beste Schra,
Beste Schra,
Wat geweldig om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice en dat je tevreden bent met het product dat je hebt gekozen. Bedankt voor het delen van je ervaring en het kiezen voor ons product! Groetjes Linda / Team Livin24

Annemieke

Goede service!

In de showroom meer duidelijkheid geven over levertijd

Beste Annemieke,
Groetjes Linda / Livin24

M.okken

Goede service!

Product zit ewn krasje op. Ze ondernamen gelijk actie en kwamen met een nette oplossing!

Beste M. Okken,
Bedankt voor je geweldige beoordeling en wat fijn dat jij onze service als goed hebt ervaren, daar zijn wij blij mee.
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je...
Beste M. Okken,
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je graag snel weer terug!
Groetjes,
Joëlla, Team Livin24

Diana

Bij bestellen stond er dat de tv kast op voorraad was en binnen enkele weken geleverd zou worden, maar dat werd echter een stuk langer

Vermeldt op site dat het 8 tot 10 weken levertijd is, is het er wel eerder dan is dat mooi meegenomen

Beste Diana,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review!
Beste Diana,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review!
Het spijt me te horen dat de levering van de tv-kast langer duurde dan aanvankelijk werd gecommuniceerd, Ik hoop dat de tv-kast uiteindelijk aan jullie verwachtingen voldoet en dat jullie er lang van kunnen genieten!
Groetjes,
Joëlla, Team Livin24