LIVIN24

J.P. Doves-Nederveen

Het probleem met mijn bestelling werd snel opgelost

Thérèse Uffels

De eerste keer snelle, nette en goede levering. Tweede keer duurde het wel lang omdat ze niet op voorraad waren. Toen kwamen ze eindelijk binnen. Was één van de twee stoelen beschadigd. Nu wordt ik... De eerste keer snelle, nette en goede levering. Tweede keer duurde het wel lang omdat ze niet op voorraad waren. Toen kwamen ze eindelijk binnen. Was één van de twee stoelen beschadigd. Nu wordt ik vriendelijk geholpen en komt het hopelijk wel goed. Hopelijk gaat het bij mijn volgende bestelling weer zo goed, snel en worden ze ook zo netjes afgeleverd. Mooie en fijne stoelen!

Het frame en of de hoeken van de dozen van binnen verstevigen. waardoor er minder kans op beschadiging is.

Interspeed PC-Advies

Snelle reactie en goede levering

Afleverproces zou in vakantieperiode beter kunnen

Massie

Slecht, product niet compleet geleverd en vervolgens geen reactie op mijn e-mails.

Reageren op mails van klanten!

Yvette

Super service! Na mailcontact over de aankoop, die wat oneffenheden had, is er direct en heel klantvriendelijk en klantgericht gehandeld. Tot 3x toe! Site is duidelijk en de informatie mbt het... Super service! Na mailcontact over de aankoop, die wat oneffenheden had, is er direct en heel klantvriendelijk en klantgericht gehandeld. Tot 3x toe! Site is duidelijk en de informatie mbt het verzenden en ontvangen van het pakket prima in orde.

Niet...

Beste Yvette,
Beste Yvette,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Ik wens je veel plezier toe van de hanglamp en zie je graag nog eens terug in onze webshop.

vd Heijden

Helaas, 15 juli een lamp besteld en betaald. Nog steeds niet ontvangen.
Wel meteen een reactie en twee keer een poging tot een oplossing, maar telkens een loze belofte...

Bestelling goed afhandelen

Henk

Uitstekend, snel geleverd en alles prima in orde

Niets, gewoon lekker zo doorgaan

Beste Henk,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier van de fauteuil en zie je graag nog eens terug in onze webshop.
Met...
Beste Henk,

astrid sterkenburg

Ben via internet bij livin24 terecht gekomen en vond de industriële stoelen die ik zocht. Ben er erg tevreden mee. Ze zitten heerlijk. Ze zien er precies zo uit als op de site. Netjes verpakt... Ben via internet bij livin24 terecht gekomen en vond de industriële stoelen die ik zocht. Ben er erg tevreden mee. Ze zitten heerlijk. Ze zien er precies zo uit als op de site. Netjes verpakt aangekomen en snel geleverd.

Neen

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat je je fauteuil hebt weten te vinden op Livin24! Dat is fijn om te horen. Ik wens je veel plezier van de Ivy fauteuil en zie je graag nog eens terug in onze webshop.

Erik Wijnholts

Top doen wat ze zeggen. Levering op de datum en snel.

Gewoon zo doorgaan.

Beste Erik,
Beste Erik,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze geleverde service. Ik wil je veel plezier wensen van de eetkamerstoelen en eettafel en zie je graag nog eens terug in onze webshop.

Tessa Magnet

Beste Tessa,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Graag zie ik je nog eens terug in onze webshop en natuurlijk veel plezier van de barkrukken!
Met...
Beste Tessa,