LIVIN24

M.okken

Goede service!

Product zit ewn krasje op. Ze ondernamen gelijk actie en kwamen met een nette oplossing!

Diana

Bij bestellen stond er dat de tv kast op voorraad was en binnen enkele weken geleverd zou worden, maar dat werd echter een stuk langer

Vermeldt op site dat het 8 tot 10 weken levertijd is, is het er wel eerder dan is dat mooi meegenomen

Beste Diana,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review!
Beste Diana,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review!
Het spijt me te horen dat de levering van de tv-kast langer duurde dan aanvankelijk werd gecommuniceerd, Ik hoop dat de tv-kast uiteindelijk aan jullie verwachtingen voldoet en dat jullie er lang van kunnen genieten!

G van de kerkhof

Barkrukken zijn mooier op de foto dan in het echt,afwerking valt tegen

Betere foto's

Beste G van de kerkhof,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is jammer om te horen dat de barkrukken niet aan jullie verwachting voldoen.
Wij gebruiken graag alle feedback om in...
Beste G van de kerkhof,
Wij gebruiken graag alle feedback om in de toekomst te mogen verbeteren, zou jij ons een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@livin24.com? Dan kijken wij graag met je mee.
Alvast bedankt en wij vernemen graag van je.

Irene

Mooie bank, vriendelijke klantenservice, snelle levering, duidelijke website

Dat je ook een tijdvak voor bezorging kan kiezen zou extra fijn zijn ipv hele dag

Beste Irene,
Wat een prachtige review, bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling!
Beste Irene,
Wat een prachtige review, bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling!
Ik begrijp dat het kiezen voor een specifiek tijdvak handiger zou zijn dan gedurende de hele dag. Wij nemen alle feedback erg serieus en hopen dat wij hier in de toekomst in mogen verbeteren!
Nogmaals bedankt voor je waardevolle review!

Alwin

Prachtige stoelen geleverd, van een goede kwaliteit.

Beste Alwin,
Wat geweldig om te horen dat de stoelen aan jullie verwachtingen voldoen en dat ze van goede kwaliteit zijn!
Veel plezier met je bestelling gewenst en tot snel bij...
Beste Alwin,
Veel plezier met je bestelling gewenst en tot snel bij Livin24!

Elly Willems

Hoekbank was op voorraad, hebben deze snel ontvangen!! Mooie bank, fijn dat we geen weken hoefden te wachten!1
Hopelijk gaan we heel lang van deze mooie hoekbank genieten.

geen verbeterpunten of tips

Beste Elly,
Beste Elly,
Wat geweldig om te horen dat jullie de hoekbank snel hebben ontvangen en dat jullie er zo blij mee zijn! Het klinkt alsof jullie nu al van de bank genieten, en ik hoop dat jullie er nog vele jaren plezier van zullen hebben!
Joëlla, team Livin24

Hester

Eenmalig

Regel je verzending beter

Beste Hester,
Bedankt voor het geven van jouw feedback.
Wij zouden graag met je mee willen kijken om te zien wat er mis is gegaan met jouw bestelling.
Helaas kunnen wij op de doorgegeven...
Beste Hester,
Bedankt voor het geven van jouw feedback.
Helaas kunnen wij op de doorgegeven gegevens geen contact of order vinden.
Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij je verder kunnen helpen?
Dit kan naar: klantenservice@livin24.com.
Alvast bedankt en mocht je nog vragen hebben vernemen wij deze graag van je!

Hessel vd Zee

Mooi product,snelle levering! Ons defecte product werd gelijk vervangen. Goeie service!

Beste Hessel,
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat we het defecte product snel hebben kunnen vervangen.
Als je in de toekomst nog...
Beste Hessel,
Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Michel van Campen

Binnen 2 dagen geleverd, super

Blijf zo doorgaan

Beste Michel,
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering, hier streven wij naar!
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en tot...
Beste Michel,
Wij wensen je veel plezier met je bestelling en tot snel!

GeDaan

Top levering

eigen bezorgservice zou fijn zijn

Beste GeDaan,
We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het schrijven van deze positieve review erover!
Wij hebben je feedback ontvangen en hopen dit in de...
Beste GeDaan,
Wij hebben je feedback ontvangen en hopen dit in de toekomst te mogen realiseren.