LIVIN24

Kevin Jonker

Slecht verpakt en trage klantenservice

Beter verpakkingsmateriaal en snellere reacties op mails

Beste Kevin,
Wat jammer om te lezen dat jij geen goede ervaring hebt bij ons.
Wij nemen jouw feedback over het verpakkingsmateriaal mee naar onze inkoopafdeling.
Wij balen ervan dat jij...
Beste Kevin,
Wat jammer om te lezen dat jij geen goede ervaring hebt bij ons.
Wij balen ervan dat jij onze klantenservice niet snel vindt reageren. Ik zie dat jij op 4 mei om 22:40 uur een mail hebt gestuurd en wij de volgende ochtend op 5 mei om 09:20 uur hebben geantwoord. Wij vinden dit dan ook erg jammer om te lezen.
Indien jij nog vragen hebt helpen wij jou natuurlijk graag verder en kan je ons tijdens openingstijden ook telefonisch bereiken.

Linda

Zeer positieve ervaring met Livin24. Snelle en correcte service. Werd ook onmiddellijk geholpen toen ik een vraag had. Bestelde barkrukken waren ook volledig volgens verwachting. Mooi en... Zeer positieve ervaring met Livin24. Snelle en correcte service. Werd ook onmiddellijk geholpen toen ik een vraag had. Bestelde barkrukken waren ook volledig volgens verwachting. Mooi en praktisch. Top!

Geen.

Beste Linda,
Bedankt voor deze geweldige score, daar worden wij blij van!
Beste Linda,
Bedankt voor deze geweldige score, daar worden wij blij van!
Wij zijn blij om te lezen dat wij jou nel en correct hebben geholpen en hopen dat jij nog lang mag genieten van je prachtige nieuwe barkrukken.
Tot snel! :)

Jolanda

Mooie nachtkastjes, snel geleverd. Alleen waren de schroeven tekort, we moesten andere zoeken om in elkaar te steken.

Even checken of de schroeven lang genoeg zijn ;-)

Beste Jolanda,
Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je bijna 100% tevreden bent met ons.
Beste Jolanda,
Balen dat de schroeven te kort waren, dit hebben wij helaas nog niet eerder vernomen. Zou jij ons kunnen voorzien van het product en welke schroeven er te kort waren? Dan zoeken wij dit gelijk uit.

Vd Broek

Ik zag hem op de site staan, en heb hem gelijk besteld heerlijke bank en erg mooi.

Geen verbeterpunten

Hi Gerda,
Bedankt voor jouw mooie review.
Erg fijn om te horen dat de bank lekker zit en mooi is, dat is ook de verwachting die wij willen waarmaken!
Veel plezier gewenst met jouw...
Hi Gerda,
Bedankt voor jouw mooie review.
Veel plezier gewenst met jouw bank.
Hopelijk tot ziens!

Carla

In Amersfoort werden we hartelijk begroet, en rustig hebben we daar onze mooie bank bekeken, die we al gezien hadden op de site van Livin24

n.v.t.

Hi Carla,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review.
Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze showroom.
Wij wensen je veel plezier met jouw mooie...
Hi Carla,
Bedankt voor het schrijven van jouw mooie review.
Fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze showroom.
Wij wensen je veel plezier met jouw mooie bank!
Hopelijk tot ziens.

Coby

Prima goede service, had een lamp bestel met led lamp maar die zat er niet bij bij de levering maar had hem wel betaald, even gebeld en binnen een paar dagen was hij ook geleverd.

Beste Coby,
Bedankt voor het schrijven van jouw review, daar worden wij erg blij van.
Beste Coby,
Bedankt voor het schrijven van jouw review, daar worden wij erg blij van.
Wij zijn blij dat de lichtbron in goede orde bij jou is aangekomen en wensen je nog veel plezier van je nieuwe lamp.

Pauwels

Over het algemeen zeer tevreden.
Goed product
Één minpunt ontbreken van 2 rubbertjes voor de onderkant poten

Zien dat alles in de doos zit als je ze opstuurt

Hi Andre,
Bedankt voor jouw mooie review. Fijn dat bijna alles volgens verwachting is gegaan.
Hi Andre,
Ik zie dat wij de rubbertjes hebben nagestuurd, hopelijk zijn deze in goede orde ontvangen en kun je veel plezier beleven van jouw bestelling.
Hopelijk tot een volgende keer!
Livin24.

Tan

Beste Marjolein,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Dat wordt erg gewaardeerd.
Wij wensen jou veel plezier met de nachtkastjes en hopelijk tot een volgende...
Beste Marjolein,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Dat wordt erg gewaardeerd.
Wij wensen jou veel plezier met de nachtkastjes en hopelijk tot een volgende keer!

Ineke

Vier eetkamer stoelen gekocht. Snelle levering
Het zijn prachtige stoelen, erg blij mee

Nvt

Beste Ineke,
Bedankt voor je prachtige review en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelde stoelen.
Wij verwelkomen je graag snel weer! :)

Sam Vansteenbrugge

Voor herhaling vatbaar

Beste Sam,
Bedankt voor het schrijven van jouw review, en wat fijn dat jij graag nog eens terug wilt komen bij ons.
Wij hopen dat jij jouw volgende ervaring als een dikke 10 beoordeeld en...
Beste Sam,
Wij hopen dat jij jouw volgende ervaring als een dikke 10 beoordeeld en zien je graag snel weer terug! :)