Livengo.nl

Livengo.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Livengo.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company723
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Livengo.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 723 ervaringen.
Orderproces

Een tevreden Livengo gebruiker
Een tevreden Livengo gebruiker

Snelle levertijd, goede service en gewoon een heel mooi bed!

Verbeterpunten of tips?

Eigenlijk niet, we zijn heel tevreden! Of toch: misschien zijn er manieren om de appelkistjes wel schoner aan te leveren, zonder dat ze hun robuustheid verliezen? Ik denk dat sommige klanten daar wel interesse in hebben.

Score voor Livengo.nl:4.5/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Onze ervaring met livengo was hartstikke goed. heb bed werd snel geleverd en binnen no-time in elkaar gezet. maar wel met aandacht en kennis van het product zelf. dat zie je niet altijd. al met al heel blij.

Wesley Banach
Wesley Banach

Vriendelijk, meedenkend, snel en bellen je als het later wordt of als ze onderweg zijn.

Verbeterpunten of tips?

Het is jammer dat ze alleen tussen bepaalde tijden leveren. Want niet iedereen heeft de luxe om de hele dag thuis te zijn om te wachten.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Ik vond het goed. ze waren snel en netjes.. zelfs de klanten service. dat ze de betaal wijze nog kon aanpassen.

Rick
Rick

Verschillende ontwerpen kun je combineren, zodat je de voor jou mooiste samenstelling krijgt. Zo hebben wij een ander hoofdbord besteld bij het bed dat we kozen.

Goede service in de winkel. Een verkoper die je niet op de huid zit en adviseert in plaats van je een bed aan te smeren

De levering kon op korte termijn gerealiseerd worden

Degene die het bed in elkaar kwam zetten was erg aardig en wist duidelijk wat hij deed. In een halfuurtje was alles al klaar

Verbeterpunten of tips?

Wellicht meerdere locaties gebruiken voor showrrooms zodat je ook in midden en noord nederland aan de gang kunt

Reactie Livengo.nl:

Wat fijn om te horen Rick. Bedankt voor je recensie! M.g. Moniek

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

We zijn op goed geluk naar de showroom gereden in de hoop hier eindelijl te slagen voor een mooi steigerhouten bee.

Daniel Vermaire
Daniel Vermaire

De combinatie van uitgebreide online presentatie en showroom. De klant blijven informeren na het plaatsen van de bestelling. Ook de chauffeur/monteur die zeer klantvriendelijk is, dit is waar het vaak bij andere misgaat.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Gastvrije ontvangst in de showroom, goed advies.

Goed (8/10)

Heldere en aantrekkelijke info

Score voor Livengo.nl:4/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Heldere communicatie, flexibel en precies in afspraken.

Imelda van der Heijden
Imelda van der Heijden
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Uitstekend, leuk contact, deskundig advies, snelle en correcte levering, mooi product, goede prijs/kwaliteit-verhouding.

L. Schrijver
L. Schrijver

- Klantvriendelijk, goed en snel met contact, persoonlijke benadering
- Snelle levering + afgeleverd op de afgesproken tijd en datum
- Product zag er mooi uit, van goede kwaliteit

- Geen tips/verbeterpunten

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

De site ziet er netjes uit en duidelijk uit. alles is goed te begrijpen.

Linda Kaltenbagh- van de Ven
Voldoende (6/10)
Linda Kaltenbagh- van de Ven

Snelle reactie. Snelle service. Bellen je netjes op voor de bestelling. Zij waren te laat met het de bezorging, bellen dan ook netjes dat ze later zijn.

Verbeterpunten of tips?

Beter inlichting over matrassen. Niet meer zeggen dat steigerhout niet krom trekt.

Reactie Livengo.nl:

Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat er miscommunicatie is ontstaan over het werken van het hout! Wij maken inderdaad geen kledingkasten (met deuren) van steigerhout. Steigerhout werkt namelijk altijd een beetje. Bij grote oppervlaktes zoals paneeldeuren komt er spanning op het meubel te staan, waardoor gedeeltes krom kunnen trekken. Steigerhouten bedden bestaan uit kleinere oppervlaktes en zijn op zo veel punten bevestigd dat het hout geen kant meer op kan.

M.v.g. Livengo

Score voor Livengo.nl:3/5
Beveel je Livengo.nl aan?Nee

Wij zijn in de winkel geweest. we wilde het bed liever real life zien. helaas was het bed dat wij wilde niet in de winkel stond. later ons bed online besteld. levering was snel mogelijk. toen het bed stond zag wij dat het een scheve zijde had en wij vonden het junior matras erg hard. andere mensen in onze omgeving die naar het bed kwamen kijken lieten ons ook weten dat zij het matras erg hard vonden. na veel research over het matras kwamen wij erachter dat dit matras ook niet geschikt was voor ons kind. in de winkel hebben wij duidelijk gevraagd of dit een goed matras was voor kinderen en dat was het ook. ook over het kromtrekken van steigerhout zijn wij in de winkel verkeerd geïnformeerd. steigerhout zou namelijk door de goede bevestiging van de latten niet scheeftrekken. wel met kasten maar daarom verkochten zij ook geen steigerhout kasten. achteraf vinden wij het heel jammer dat we nu dit matras voor ons kind hebben en hebben wij besloten alsnog een ander matras aan te schaffen voor ons kind omdat dit matras niet ventileert en te hard is voor de ontwikkeling van een kinder rug. het had ons dus geld kunnen besparen om bij livengo geen matras te kopen. wij hebben dit ook laten weten aan livengo maar hun blijven achter hun product staan en meer dan dat krijg ik niet van hen terug.

Nicole
Nicole

Duidelijke en snelle service

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Heel mooi bed! precies zoals wij voor ogen hadden. .
nadat je het bed online besteld hebt bellen ze een dag later over wanneer ze hem willen leveren. de dag voor de levering krijg je een duidelijkebtijdsindicatie. en in elkaar zetten is zo gebeurd! hele goede en snelle service!.

Alles is goed geregeld.
Mooi bed dat lekker ligt.

Verbeterpunten of tips?

Graag bijpassende kasten van steigerhout in assortiment.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Bed uitgezocht op internet. besteld en vlot een bevestigingsmail. alles keurig geregeld. planning voor levering in overleg en daarna tot 2 uren nauwkeurig ingepland en volgens planning geleverd en gemonteerd..

Bedrijfsinformatie

Livengo produceert originele steigerhouten bedden op maat, leverbaar in vrijwel iedere gewenste kleur en maat. Ook voor de complete inrichting van je slaapkamer kun je bij ons terecht.

Livengo gelooft in specialisme. In focus. In kennis. Wij groeien door beter te worden. Dat is onze ambitie, iets waar we naartoe werken. Sinds onze oprichting in 2013 doen we daarom één ding: slaapkamers maken waar we trots op zijn.
Adres
Leemskuilen 5C