Livengo.nl

Livengo.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Livengo.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company875
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Livengo.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 875 ervaringen.
Orderproces

spackspuitervermaas.nl
spackspuitervermaas.nl

duidelijke afspraken oprijd leveren en indien problemen deze zonder gezeur oplossen

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Livengo is een betrouwbare winkel, die je graag te woord staan en indien problemen deze ook oplossen.

Linda
Goed (8/10)
Linda

Heldere communicatie.

Verbeterpunten of tips?

Bedden staan stevig goed als ze in elkaar zijn gezet maar in geval van verhuis niet eenvoudig om zelf uit elkaar te halen (omdat schroeven er redelijk diep in gedraaid zijn, zijn bij onze vorige bestelling stukken hout meegekomen met het uitdraaien van de schroeven).

Score voor Livengo.nl:4/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Heldere communicatie over bestelling, mooie producten.

Goed (8/10)

Communicatie

Nvt

Score voor Livengo.nl:4/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Prima ! vriendelijke benadering, goede service.

Klant contact.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Goed. fijne afspraken over levering, goed optijd.

Shireen wagena
Shireen wagena

Vriendelijk en mooie bedden

Lever snelheid misschien.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Positief. vriendelijke mensen. mooie bedden.

Zeer goed (9/10)

Geen opsmuk, gewoon degelijk spul voor een goede prijs.
Goede begeleiding in de showroom en direct de bestelprocedure afhandelen...geen omkijken naar.
Als koper wordt je netjes via e-mails op de hoogte gehouden in welk stadium je bestelling is en wanneer je de levering kan verwachten (afspraak wordt gemaakt).

Verbeterpunten of tips?

Indien de koper aangeeft dat er geen lattenbodem nodig is / ze al electrische onderstellen hebben dan hoeft de beddenplaatser de opleglatten en de middenvoet niet te plaatsen....deze zijn dan overbodig / zitten in de weg.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Gemakkelijk bestelprocess, in de showroom direct met de verkoper via de website geregeld...bed, 2 matrassen en 1 extra kussen..
vlotte en nette afhandeling van het plaatsen van het bed en verdere uitleg over de garanties van de matrassen door de installateur van het bed.

Uitstekend (10/10)

Dat ze hun woord na komen en een nette afhandeling,personeel die het in mekaar zetten zijn goed.

Verbeterpunten of tips?

De bugs uit de website halen zodat de klant het gewenste resultaat krijgt.

Een goede ervaringen.

H.Schipper
H.Schipper

snelle levering ..Nederlands product ..kwaliteit matras ..

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

In één woord ..perfect ..goede duidelijke site ..makkelijk bestellen en pas betalen bij aflevering ..zeer vriendelijke heer die de matras kwam bezorgen .

Gijs Slingerland
Gijs Slingerland

Kwaliteit en variatie in het aanbod.
Door enige vertraging in de levering kreeg ik een kussen cadeau. Toppie.

Verbeterpunten of tips?

Ik heb een hoog ledikant gekocht. Modern 3.0. De hoogte van het nachtkastje (in mijn geval Luuks) aanpassen aan de hoogte van de zijkant van het ledikant. Meer comfort en een betere uitstraling.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Keurig en attent geholpen. goede communicatie.

Bedrijfsinformatie

Livengo produceert originele steigerhouten bedden op maat, leverbaar in vrijwel iedere gewenste kleur en maat. Ook voor de complete inrichting van je slaapkamer kun je bij ons terecht.

Livengo gelooft in specialisme. In focus. In kennis. Wij groeien door beter te worden. Dat is onze ambitie, iets waar we naartoe werken. Sinds onze oprichting in 2013 doen we daarom één ding: slaapkamers maken waar we trots op zijn.
Adres
Leemskuilen 5C