Orderproces

Goed contact gehouden voor het leveren van de ombouw van het bed. Ook is deze netjes in elkaar gezet en hebben ze aanpassingen gemaakt zodat de kabels van het elektronisch bed door de ombouw konden.

Ze leveren goed werk.

n.v.t.

Wij hebben het 'Steigerhout bed Modern' gekocht plus lattenbodems, matrassen en topmatras. We werden netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ook werd de bestelling telefonisch...

- persoonlijk
- heel vriendelijk
- uitstekende service
- medewerkers zijn trots op het bedrijf waarvoor ze werken.

nvt

We hebben via livengo een kajuitbed gekocht voor ons zoontje.

Duidelijke communicatie. De bezorger had daarnaast het bed heel snel boven staan en in elkaar gezet.

Verbeterpunten of tips?

Levertijd. Gemiddelde levertijd zou 4 weken zijn. 6 weken levertijd wijkt dan wel redelijk af.

Renée

Wij hebben een bed besteld. Makkelijk besteld via de website. snel contact opgenomen voor een aflever-afspraak. vriendelijk geholpen bij vragen. snelle levering en montage.

snelle en vriendelijke afhandeling, levering en montage. mooi bed

Ilayda

Heel erg blij met mijn nieuwe bed. Ik krijg er veel complimentjes voor en veel mensen vragen van waar ik hem heb. Me zus heeft er ook 1 besteld na het zien van mijn bed. Goede en snelle service....

Goed klantcontact. Telefonisch advies over je aankoop.

Verbeterpunten of tips?

Een tip is meer fotos van de andere kleuren op de website zetten.

Originaliteit

Verbeterpunten of tips?

De chauffeur kwam erg gestrest over en had weinig tijd om het klantvriendelijk af te leveren.

Bed is mooi, jammer dat 1 fruitkistje wel heel erg slap/slecht is.

Online helpdesk op de site voor vragen bij bestelling

Reactie Livengo.nl:

Bedankt voor je feedback! Wij ruilen het kistje graag bij je om. Wil je ons daarvoor een e-mail sturen naar customerservice@livengo.nl. M.v.g. Moniek Customer Service.

Danielle F.

Ik ben in de showroom naar een bed gaan kijken. Ik werd goed geholpen in de showroom en heb binnen no-time een keuze kunnen maken.
Het bed is binnengekomen in de door mij gewenste week. Er...

Klantvriendelijkheid. De mails die ik kreeg na bestelling en levering toverde een lach op mijn gezicht.

Sonja

Wij kochten al een bed en een kleerkast bij Livengo. Bij elke aankoop was er een zeer goede service, zowel vooraf via mail of ter plaatse bij de levering.
De bestelde producten zien er net...

service : snelle en duidelijke antwoorden op vragen.
Kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

Mochten we met de kaart kunnen betalen zou dit wel handig zijn.
Wij zijn zelf geen handige Harry's dus het had leuk geweest mochten ook kasten in elkaar gezet worden.

Ik heb een goede ervaring met livengo . Het bestellen ging prima infoermatievoorzie3ning prima persoonlijk contact ook prima.

goede informatie voorziening en goed telefonisch contact over de bestelling

Verbeterpunten of tips?

vooralsnog ben ik zeer tevreden