Livengo.nl

Livengo.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Livengo.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company779
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Livengo.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 779 ervaringen.
Orderproces

Goed (8/10)

Goede kwaliteit en service.

Verbeterpunten of tips?

Bij het 1 persoonsbed met fruitkistjes passen er geen 8 kistjes onder maar 4. (Bed is iets te klein) Dit staat niet op website vermeld. Wel is dit opgelost doordat ik er, na mijn vraag, toch 8 heb gekregen, en het zelf kan vermaken. Wel jammer dat dit door livengo zelf niet passend gemaakt kan worden.

Score voor Livengo.nl:4/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Goede kwaliteit en prima service.

Duidelijke site, goede informatie

Verbeterpunten of tips?

Een rekening bij levering zou prettig zijn zodat je een check kunt doen.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Goed, komen afspraken na en omwisselen van een nachtkastje dat niet goed sloot, was snel geregeld.

E.J.M.Uijlings
E.J.M.Uijlings

Er wordt goed geluisterd en goed naar gehandeld in het eerste traject.
Het bed werd razendsnel in elkaar gezet en staat als een huis.

Geen!

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Ik ben erg blij met mijn aankoop bij livengo. belangrijkste is natuurlijk dat ik met plezier naar bed ga en uitgerust opsta.
, maar de service was erg goed. kon niet beter. er werd met mij meegedacht over alle aspecten. top!.

Martha
Martha

Persoonlijk vriendelijk contact, goede en uitgebreide informatie op de site. Mooie producten.

Verbeterpunten of tips?

Snelheid van levering komt niet overeen met de belofte op de site binnen 2 weken in huis.

Reactie Livengo.nl:

Hoi Martha, bedankt voor je feedback! Inmiddels is de levertermijn aangepast op onze website naar gemiddeld 4 weken. Met vriendelijke groet, Moniek

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Uitstekend telefonisch bereikbaar, helder antwoord op vragen. een aanpassing van het hoofdbord was ook geen enkel probleem. vriendelijk contact, meedenkend over de dag van levering. snelle montage ter plekke.

Linda Dijkhuis
Linda Dijkhuis

Nee, alles was prima !

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Website bekeken en de showroom bezocht. hier duidelijk en snel geholpen en offerte meegekregen..
besteld en op gevraagde datum geleverd gekregen..
netjes , vakkundig en snel gemonteerd..
vandaag geleverd, dus kan nog niet alles zeggen over hoe we nu slapen....

Diana
Diana

Heldere en duidelijke communicatie.

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Goede kwaliteit, vlot en snel geholpen.

Andrea
Andrea

De sterke punten van Livengo zijn de duidelijke communicatie en de persoonlijke benadering.

Niets

Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Ik heb een positieve ervaring met livengo. het bestelproces ging makkelijk en was duidelijk. daarnaast ben ik erg goed te woord gestaan toen ik belde met de vraag wat de levertijd was. deze was nog niet bekend, maar de planner ging er gelijk mee aan de slag en toen ik aan de telefoon hing, kreeg ik gelijk een antwoord. daarna werd ik teruggebeld dat de levertijd nog sneller kon en of dit schikte. deze persoonlijke benadering vind ik erg professioneel. de levering was op tijd en het bed stond zo in elkaar, de service was erg goed!.

Wilma van der Hoorn
Goed (8/10)
Wilma van der Hoorn

Goede website. Goed telefonisch contact betreffende leveringsmoment etc

Verbeterpunten of tips?

De chauffeur krijgt beslist te weinig tijd om het product te plaatsen. Kwam hierdoor gehaast, kortaf en lichtelijk gestresst over. Op mijn vraag of hij 2 tellen kon helpen om mijn elektrische bedbodems er samen in te leggen reageerde hij behoorlijk geërgerd. Na het geven van € 10,= voor vertrek draaide hij opeens bij. Jullie moeten veel meer gebruik maken van internet ! Instagram en Facebook kan veel meer cq beter.

Score voor Livengo.nl:4/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Lees alle antwoorden hieronder. ik vind de maandelijkse win-actie vaag. in juli won een zeer saaie slaapkamer waar weinig bijzonders over te zeggen viel.

nvt

nvt

Score voor Livengo.nl:4.5/5

Nvt.

R winters
R winters

Gaan goed met hun klanten om!

Misschien wat sneller afleveren

Score voor Livengo.nl:4.5/5
Beveel je Livengo.nl aan?Ja

Een fijne ervaring niks op aan te merken!.

Bedrijfsinformatie

Livengo produceert originele steigerhouten bedden op maat, leverbaar in vrijwel iedere gewenste kleur en maat. Ook voor de complete inrichting van je slaapkamer kun je bij ons terecht.

Livengo gelooft in specialisme. In focus. In kennis. Wij groeien door beter te worden. Dat is onze ambitie, iets waar we naartoe werken. Sinds onze oprichting in 2013 doen we daarom één ding: slaapkamers maken waar we trots op zijn.
Adres
Leemskuilen 5C