Je aankoop wordt beschermd

Orderproces

Marianne Scholten

Ik ben jaloers op het nieuwe bed van één van mijn kinderen. Een prachtig bed van Livengo.nl. Erg mooi afgewerkt en netjes en snel geleverd. Wie weet tot binnenkort want ik wil er eigenlijk zelf ook...

Snelle levering. Pas betalen bij levering. Bed is perfect afgewerkt. Mooi glad geschuurd, geen splinters.
Er is een showroom te bezoeken waar je alles kan bekijken. Daar werden we goed ontvangen.
Levering al ver van te voren bekend.

Nee.

Sander E

Zeer positief. De website chat functie beviel mij vooral heel erg. Kreeg snel en goed antwoord op mijn vragen.

Website chat functie.

Verbeterpunten of tips?

De stijgerhouten bedden zijn verkrijgbaar met verschillende afwerkingen. Het zou handig zijn als er foto's zouden zijn van de bedden met deze afwerkingen. Nu staan er alleen foto's van de bedden zonder afwerking.

Timothy

Super bedrijf met veel persoonlijke aandacht.

Sterk punt is dat ze na bestellen nog bellen, tenminste bij ons om samen de bestelling door te nemen zodat er niets aan het toeval word overgelaten. Vriendelijkheid staat voorop!

Bed bestelt

goed overleg

Alles prima gegaan.

Nazorg is erg goed. We hadden het bed zelf niet goed samengesteld, maar dat is gezien door de klantenservice en achteraf gecorrigeerd. Erg tevreden over.

Verbeterpunten of tips?

Misschien is het een idee om een klant altijd even te bellen over een bestelling, maar misschien doen jullie dat sowieso al.

Verder geen verbeterpunten. Alles naar behoren.

Reactie Livengo.nl:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review!
Fijn dat je tevreden bent over onze service! Goede tip! Hadden we zelf ook bedacht dus elke klant krijgt standaard een telefoontje binnen enkele dagen na de bestelling.

Heel veel slaapplezier!

Annemiek - Livengo

Sebastian Muzyczak

Vergeleken met mijn vorige matras, uitstekend.

Quality

Bezorgen

A. van der Plas

Bed en matras besteld. Prima website en uitstekende bezorging en installatie.

Duidelijk in informatie en betrouwbare en professionele uitstraling

Verbeterpunten of tips?

Ik was op de website een paar keer in de war tussen microveren en gewone veren in het matras. Misschien dat ik ergens niet goed werd doorgelinkt?

Topaankoop

Alles

Verbeterpunten of tips?

Het bed is prachtig en de nachtkastjes ook, 1 tip dat ik wel heb voor jullie is dat zowel bed als nachtkastjes enorm veel onder slijpstof zaten van het hout, mss dat daar iets aan kan gedaan worden bij nieuwe klanten omdat het echt wel veel opkuis en zuig werk was.

Booklover

Ik had 2 steigerhouten bedden 'Simple' besteld. Gelijk na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging via de mail van mijn bestelling.
De bedden werden op de afgesproken datum geleverd en snel en...

Via een mailwisseling is er een verandering van de oorspronkelijke tijd gekomen. Doordat het eerste tijdstip van mijn kant niet mogelijk was kon het gelukkig veranderd worden.

Zwanenburg

Prima service en snelle levering

Klantvriendelijkheid. en goede kwaliteit