2081 beoordelingen

Orderproces

2081 Reviews

Mevr. saskia korterink

Goede service en goede kwaliteit

Goede en duidelijke service

Verbeterpunten of tips?

Maten/ afmeting bij alle producten

Agnes

Heel goed. Zo leuk dat je een bed kan aanpassen naar hoe jij het wil. Ik heb nu een geweldig leuk bed!

Duidelijk, behulpzaam, snelle en vriendelijke service, en een geweldig product

Verbeterpunten of tips?

geen verbeterpunten, vooral zo door gaan

Beste Agnes,
Dank je wel voor je uitstekende score. Nog veel plezier van je nieuwe bed. M.v.g. Klantenservice Livengo

Eric

Wat een leuk en vriendelijk bedrijf is dit. En dat geldt ook voor hun prijzen.

Alles wat van belang is is terug te vinden

Eigenlijk niet.

Reactie Livengo.nl:

Dank je wel Eric voor je fijne beoordeling. Nog een fijne dag gewenst.
M.v.g. Klantenservice Livengo

Alain & Els Corbiau

Net ons 1e nachtje in ons nieuw bed. Super tevreden! (Trouwens ook een geweldige service en levering/plaatsing)
Bedankt!

Service
Levering/plaatsing
Kwaliteit

Verbeterpunten : /
Tip: verschuifbare bedtafels zouden ook wel passend kunnen zijn bij jullie bedden. Mochten jullie dit aanbieden ? ;-)

Beste Alain en Els,
Dank je wel voor deze mooie feedback en de tip. We zullen de tip doorgeven.
M.v.g. Klantenservice Livengo

Erik van Asten

Zojuist is ons nieuwe bed, compleet met elektrische lattenbodems en matrassen, bezorgd en gemonteerd. De vriendelijke en gezellige bezorgers hadden het in een half uurtje voor elkaar. Wij vonden... Zojuist is ons nieuwe bed, compleet met elektrische lattenbodems en matrassen, bezorgd en gemonteerd. De vriendelijke en gezellige bezorgers hadden het in een half uurtje voor elkaar. Wij vonden "een bed kopen bij Livengo" een hele fijne ervaring wat in de showroom begon, duidelijk mail contact met de planning en afgetopt werd door de bezorgers / monteurs. Dank jullie wel!!

Fijne, ruime showroom. Diverse kleurkeuze mogelijk. Korte levertijd. Vriendelijke communicatie.

Verbeterpunten of tips?

Die kunnen wij niet geven, voor ons ging het ging perfect.

Beste Erik,
Wat fijn om te horen, dank je wel voor je feedback. Nog veel slaap plezier in je nieuwe bed. M.v.g. Klantenservice Livengo

Gast

Goede service

a

GastVerboom

Snel, goed, professioneel

sterk, goedkoop, aanpassingen mogelijk

Verbeterpunten of tips?

Viltmateriaal als optie toe te voegen op de website

Beste,
Dank je wel voor je feedback. Wat een goed idee, we gaan het intern bespreken.

Gast

We zijn heel blij dat we jullie gevonden hebben

Heel aangename schowroom, mooie bedden, goede prijs kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

Niet alles was geleverd waardoor we een paar dagen een tussenoplossing hebben moeten zoeken

Fam van Dijck

Wij zijn erg tevreden over Livengo. Inmiddels al 4 steigerhouten bedden van deze zaak in huis

Goed telefonisch bereikbaar en er wordt meegedacht om de beste optie van een bed aan te kopen. Snelle service. Alles netjes afgeleverd.

Beste Fam. van Dijck,
Wat fijn om te horen. Dank je wel voor jullie review.
Nog een fijne dag,

M. Van kampen

Geweldig bedrijf met een top service! Zeer tevreden met onze bedden! Mooi en stevig materiaal!

Zeer klantvriendelijk! Goed en stevig materiaal! De monteur was nog sneller dan het licht en had onze bedden binnen een paar minuten in elkaar staan!
Goed bereikbaar voor vragen, bijna alles...
Goed bereikbaar voor vragen, bijna alles is mogelijk.

Verbeterpunten of tips?

Jammer, dat de kasten die jullie verkopen niet ook door jullie zelf gemaakt worden. We hadden de slaapkamers graag compleet bij jullie gekocht. Echter de kasten in jullie showroom waren elders... Jammer, dat de kasten die jullie verkopen niet ook door jullie zelf gemaakt worden. We hadden de slaapkamers graag compleet bij jullie gekocht. Echter de kasten in jullie showroom waren elders ingekocht en waren van beduidend minder kwaliteit. Zonde, want jullie eigen producten zijn top!

Beste Marielle,
Beste Marielle,
Dank je wel voor deze geweldige score. Fijn om te horen dat je heel tevreden bent over onze producten. Misschien komt er in de toekomst een uitbreiding, bedankt voor de feedback.