2081 beoordelingen

Orderproces

2081 Reviews

Anne Hendrik van Kranen

Prima en snelle levering!

Mooi bed en ook snel in elkaar gezet door de bezorgers. Chapeau!

Wendy Nagtegaal

Goede ervaring. Heel blij met het mooie stevige bed

Mooi bed! Aardige mensen die hem heel netjes in elkaar hebben gezet. Ze waren ook goed op tijd.

Geen.. helemaal blij

Mario

Ik kan alleen maar vol lof zijn over deze onderneming. Prachtige producten, snelle levertijden, komen afspraken na, medewerkers zijn de vriendelijkheid zelve en mocht er onverhoopt toch iets mis of... Ik kan alleen maar vol lof zijn over deze onderneming. Prachtige producten, snelle levertijden, komen afspraken na, medewerkers zijn de vriendelijkheid zelve en mocht er onverhoopt toch iets mis of niet goed zijn dan wordt er niet over gediscussieerd, maar gewoon meteen zonder problemen opgelost tot men volledig tevreden is. Klantvriendelijkheid staat centraal hier en daar kunnen heel veel andere bedrijven een groot voorbeeld aan nemen. Ik bestel hier in de toekomst zeker weer.

Komen afspraken na
Ontzettend vriendelijke medewerkers
prachtige producten
Zeer oplossingsgericht
Zeer hoge mate van klantvriendelijkheid

Verbeterpunten of tips?

Men zou iets duidelijker kunnen zijn in welke delen wel of niet gebeitst worden of dit in het bestelproces integreren zodat de klant zelf een keuze kan maken hierover.

Inge

Alleen maar complimenten

goed product

alles was perfect

Ron Veldhuys

Perfecto, mijn tweede bed inmiddels

Snel, vakkundig, no crap

Nicole van Dijk

TOP Leverancier!

Heel correct, komen hun afspraken na, klantvriendelijk en hele mooie bedden incl. toebehoren.

Willem Schermerhorn

Positief

Goede uitleg van de mogelijkheden

Nee

W. van der Horst

Goede communicatie, correct bezorgd

Dag na bestelling direct iemand aan de telefoon die alles nog even doorneemt is erg fijn. Bezorging keurig op tijd en bed snel in elkaar gezet voor ons.

Geen.

Felicia Schildknegt

Goeie service, het bed was snel in
in elkaar gezet, sneller dan ik had verwacht. Erg vriendelijke mensen die het bed in elkaar kwamen zetten.

Geen verbeterpunten

Gideon en Olga Kristensen

Een onderlegger voor onder matras gekocht omdat de oude was versleten. We werden nog gebeld dat het binnen kwam. Alles in orde.

Helder, duidelijk en overzichtelijk.

Nee, vooral zo doorgaan